Hüppa postitusse

325e mootori ehitamine


Soovitatud postitused

Vedrude vastupidavus oleneb mitte otseselt avamise kraadist, vaid pigem sellest, kui palju klapid lahti surutakse. (valve-lift) ja ka kindlasti sellest kus hakkab asetsema mootori piiraja (see oleneb kaudselt avanemise kraadist, sest vastavalt sellele tuleb aju ju seadistada)

 

 

Mu venna autol on Schrick 284/272 nukkvõll ja see toimib originaalvedrudega vähemalt 6700 piiraja korral väga hästi. Plaan on sel suvel nüüd ajule uued seaded lasta panna ja sellega seoses piirajat tõsta. Vedrud jäävad samad

 

288 nukal on valvelift sama.

 

Nukkvõlli infot võid siit lugeda..

 

http://www.avl-schrick.com/dat/MK/Schrick%202011%20E.pdf

 

 

Muidu Schricki uued vedrud ei ole eriti kallid..

 

Kui autoga ainult rajal sõita võib nukkvõll ka üle 288 olla.. 2,8 liitrisena kannatab M20 pöördeid päris hästi. Muidu 284/272 nukkvõlliga auto tühikäigul kergelt lonkab (mitte häirivalt, selline Harley-Davidsoni hääl) tühikäik peaks olema umbes 900-1000 siis käib hästi.

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/page/2/#findComment-73010
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus