Hüppa postitusse
Postitatud
comment_69198

 Ehitusaasta 15.10.1987 face lift kere eesti regatud 06.2004 mootor 1.8i 83kw värviks atlantisblau uksi kaks katuseluuki ei ole. bbs valuveljed suht korralikud kapslid isegi olemas. sisu suht tavaline mingeid erilisi lisasi pole peale räbalate sport istmete ja tagaakna kardina. Kohe oli vaja ka matialla uudistada, esimesena tuli sealt välja pakk saksakeelseid ajalehti :) ja siis loomulikult ka mõned kalapüügi aknad.

 

 

 

orig_28393199_PIUW.jpg

Muudetud , muutis sõge

  • Vastuseid 118
  • Vaatamisi 16,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kuna see 1.8mootori sumbutaja jooks ikka õige sellele mootorile ei ole siis sai uus tehtud. Nüüd siis 60mm sport resonaator, 60mm toru, 60mm sportpütt ja hääl on super kuid mitte liiga kõva vaid sell

  • läbi nagu seeditud saiakesed.

  • Esimesed sõidud tehtud ja tunne oli hea, kuid remondirõõmu tuli kõvastu juurde. Öine sõit ja tüdruk kõrval räägib, et eelmisel bemmil olid palju paremad tuled kurat vaatan, et jah ahvid on vist vooluk

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_79927

 Vahepeal sai soetatud vajaminevad jupid ja mootor peal. Radikas on 324td pealt ja toimetab hästi, pidurivõimu leitsin e21 oma ja pole ka probleeme. Jama tekkis siduriga mis mõnuga läbi libiseb m50b20 mootori pealt tegu ühemassilise hooratta ja 228mm kettaga ei tea kas hakata seda sidurit veel elustama või midagi muud valida? Hetkel käsil sumbutaja keevitamine kui kellegil umbes 60mm toruga resonaatorit vedeleb või on näinud kuskil hea hinnaga siis võib teada anda.

 

orig_28732129_5HqI.jpg

  • Autor
comment_79939

Siis keskmist püüti we? Mul vedeleb üks ja soobiv toru peaks ka olema  10 eur ja vii minema .Varuosa teema all on pilt ka .

Kas mu silmad petavad või on need tõesti samad püstakud mis eelmine aasta minukäest ostsid :D püta võtaks ära küll.

Muudetud , muutis sõge

comment_80008

T'aitsa v6imalik minu jaoks puuduvad neil yhed vidinad mis mulle olulised on ja ple leidnud keevitajat ka kes need sina taastada viitsiks .Ma ei p'ooranud ise ka ostes neile t'ahelepanu.Aga kuskil peavad ju andurite juhtmed kinnituma .Siin linnas on ikka tykk tegemist et saaks kellegagi kokku leppele et keegi mingi v'aikse t'oo ette v6ttab ple malli ka neile ette anda et mis suuruses avad peavad olema jne.Nippuka varjant ma teha ei taha .

  • Autor
comment_80077

Mootoril pole midagi viga, sul on lihtsalt üks juhe ühendamata. Nimelt tuleb rullika juhtmestiku pistikust vedada kiiruse signaali juhe aju pistikusse. ajus oli pin15 ja kere oma oli pin14. Ja siis peaks piiraja olema õiges kohas tagasi.

Mõtlesin ise sama asja, et äkki tahab seda juhet saada. Hetkel on see lahti kuna polnud kindel mis juhe kuhu. Hea nõuanne!

  • Autor
comment_80088

pin 15 ja pin 14 ei mõjunud. Kuskil 5200 juures hakkab nagu piirajasse taguma. Mingi juhe tahab lutti saada aga pole hullu minek on selle müstilise piirajaga ka päris hea :D  Sumpaks panin praegu vana 1.8 liitrise oma ja selline tunne, et pole nagu vaja seda alt ära võttagi.

  • Autor
comment_80092

Okei. Kõlab ikka sama juhtme moodi, maadlesin ise ka päris pikalt sama asjaga. Mille pealt aju tulnud on?

98.a 528 automaat ajuks on siemens ms41.0  ajus nr.15 pinni all on kollane juhe. Kas see aju teeb restardi kui aku juhe maha võtta või peab eraldi diagnostika aparaadiga vead kustutama. Mul see jama ka, et ei ole diagnostika pistikut.

Muudetud , muutis sõge

  • Autor
comment_80140

Täna siis sain obd pistiku ja diagnostikat teha. Niipalju sain targemaks, et road speed signal on ikkagi kadunud, kui viga ära kustutada saab paari käiku ilusti piirajani lasta ja siis viskab vea jälle sisse kuigi peaks olema õige juhe küljes ja kõik teised vabad juhtmed proovisin ka läbi, kuid ikka ei midagi. Nüüd mõte selline, et kas keegi teab kes programeeriks mul selle "limp home mode" välja normaalse hinnaga. Olen ka mõelnud, et äkki tegu aju jaoks vale signaaliga kuna e39 on road speed abs anduri pealt ja see pidavat olema midagi muud kui tavaline induktiiv andur nagu e30 taga diffris. Võõrkeelsetes foorumites tuhlates on paljud e30 diffrist tuleva signaaliga hakkama saanud.

  • Autor
comment_80281

Nõnda! vahepeal üks hea ja üks halb uudis. Nimelt limp home mode teema ei ole enam aktuaalne :D . Panin väntvõlli anduri signaali kiiruse signaaliks ja piiraja nüüd 6200. Tegelt peaks olema küll 6500 aga ma arvan, et selle signaaliga näeb aju 6200 pöörde juures juba 250kmh või mis iganes seal saksamaal see limiit on ja hakkab oma asja ajama, mingipäev arvutiga diagnoosima siis näeb mis kala on. Ja nüüd siis halb uudis, sinist tuleb sumpast :o külmalt käivitades vaikselt roomab torudest välja ja teeb meele kurvaks soojastpeast nagu olen ka tähele pannud, et midagi seal ikka tuleb, kuid mitte vägapalju. Varjandid hetkel kas kaas kõver, kaane tihend või sääre tihendid. Kuna masin ikkagi normaalselt sõidab ja minekut on siis ei lase sellest end häirida ja tallan edasi.

  • Autor
comment_80287

Ilmselt mootor mingi hetk kuuma saanud ja klapisääre tihendid, peaks olema sellel mootoril üks tüüpvigadest minul suitses ka veidi aga midagi hullu polnud. Ja kujutan ette et nüüd enamvähem õige piirajaga on naeratus näol suurem? :D

Naeratus nagu banaaniga pärdikul  B)  

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_80689

Kuna see 1.8mootori sumbutaja jooks ikka õige sellele mootorile ei ole siis sai uus tehtud. Nüüd siis 60mm sport resonaator, 60mm toru, 60mm sportpütt ja hääl on super ;) kuid mitte liiga kõva vaid selline mahe mörin mis lapsi ära ei hirmuta.

Parandan: Hääl on muutunud rämedaks ajunikkariks, üle 100km järjest sõites hakkavad kõrvad uugama.

 

orig_28761605_xIGp.jpg

Muudetud , muutis sõge

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_82151

 Proovisin ühe tuttava vw polo velge enda auto alla ja poleks paha mõte sellised ise kokku kompunnida. Tegu e30 14 tollise plekiga mis laiemaks keevitatud 8,5 tollini ja peal 185/65 rehv. Pilt natukene kehva aga laivis on nagu pesumasina trummel  :lol: Vahetasin ka esimesed pidurid välja, kuna need 1.8 orig pidurid olid iga väga heal tasemel! Nüüd 324td vent kettad koos värskelt remonditud suportitega. Tagumised ketastega õõtsad vast saab ka lähiajal liivapritsi saata siis hakkaks juba sillaosa autol enamvähem õigeks saama.

 

orig_28832063_ssIT.jpg

 

 

orig_28832061_t07t.jpg

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_82991

Lõpuks audru ringrajal käidud ja tunne oli hea :D soovitan soojalt. Järgmine kuu plaan veel minna aga enne seda tahaks autol mõned asjad korda ajada. Nimelt pidurid on ikka täitsa saastad pean kiiresti taha ka kettad alla panema ja pidurivoolikud uued vaatama ehk on abi. Auto kaldus ka päris palju, sellevastu leiab vast rohtu stabikate tugevamaks tegemise kaudu ja esiamordid lähevad ka vahetusse. Soetasin ka m50 mootori sisselaske kui aega üle jaab siis vahetan ka selle ja kõik need 24 klapisääre tihendit ära õli suit hakkab juba hinge sittuma.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_85255

Ammu pole kirjutanud midagi aga nüüd siis tuli selline mõte, et paneks varsti selle kompoti müüki. Vahepeal sai alla pandud uued esiamordid FK sport ja vähe värskemad õõtsad.

Teha oleks veel vaja:

 

Klapisääretihendid vahetada

E30 temp andur mootori külge aretada

Mootori juhtmestik ümber teha siis saaks aju õige kohapeale panna

Parem esitiib vahetada

Ketastega õõtsad tagasillale(on olemas)

juhiistme raam keevitada ja uued istmekatted lasta teha

Olemas veel m50 sisselase mis tuleks külge krudida

Ajus võiks keerata limp mode off ja piiraja 7000 peale

 

 

 

 

orig_28974959_x9Bu.jpg
 

  • 1 kuu hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.