Hüppa postitusse
Postitatud
comment_7505

Sai siis soetatud e30 316i kupee. Mingist hetkest hakkas auto lihtsalt meeldima ja muutus järjest rohkem kinnisideeks. Otsisin võrdlemisi kaua. Auto on pärit saaremaalt, oli ka mingi hetk auto24 müügil (kui keegi nägi).

Autot hakkan kasutama igapäev toimingute jaoks, rallikaks ei täi teha. Tahtsin kindlasti kupeed, mootori panen nii kui nii teise. Plaanis auto väga libedaks ajada, eks võtab kindlasti paar kuud aega, kui mitte rohkem aga loodan, et saan valmis :D

Praegune auto seis on hea (arvestades et asi ikkagist 21a vana), roostet on aga esmapilgule vähe. Veermik korras, roolivõim puudu, taga trummlid (sinna tulevikus kindlalt kettad), sisu on plank, istmed katki (sellepärast ka katted), auto on 2a tagasi üle värvitud (621 BMW messing metallic individual), differ undab (ilmselt kulunud). Lisade kohta veel nii palju, et taga on zenderi stanks ja spoila.

Tulin siia foorumisse sõprade tugeval survel, seega "tarkpeade" ja "asjatundjate" komentaarid jätta teistesse postitustesse :wink: . Antud auto on ka mu esimene bmw seega avastamismaad veel on, varem olen auto ehituse ja asjadega muidugi kokku puutunud. Ehitan autot enda jaoks ja enda väljanägemise järgi. Aga kõik soovitused ja ideed on muidugi alati teretulnud.

  • Vastuseid 102
  • Vaatamisi 14,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Jah, tegelt on sul õigus, praegu autot vaadates tekkib omalgi tunne, et ehitan nullist. Algul võtsin lihtsalt mootori ja plekid maha, vaatasin, et need nurgad eest läbi...okei normaalne...ei tundu

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_5723

Toimus sama ka parempoolse istuja põhjaga, seal oli olukord hoopis hullem. Ainult põhja taastamisest ei aidanud, tuli teha ka karp koos sinna sisse kuuluva tungi jaoks mõeldud konstruktsiooniga.

Peale seda võtsin väikse puhkuse, närvid olid mitu päeva läbi :D

2mg7csk.jpg

2hyccw1.jpg

30vm2bl.jpg

  • Autor
comment_5721

Siiamaani oli nüüd kõik hästi tore. Hakkasin siis lähemalt uurima rulli tagumist osa ning .... :shock:

Umbes seal maal praegu olengi, kooli lõpp ja teised tegevused võtavad oma aja ära.

Õhtuti ja nv tehes võin julgelt öelda et oma 120h + on ikka julgesti läind

  • Autor
comment_5719
Töö on hea jah aga kas auto on enne siis koos tagatulede ja numbri allusega värvitud see on küll nati naljakas.

Jep, tuleb välja jah et nii ta värvis. Seda oli kohe ka ostes näha muidugi. Kutsusin siis üks päev tuttavast automaalri ka värvitööd vaatama :D:lol::(

...maaler: "Ärgu see poiss enam autot värvigu". Kapotil on isegi jälg, kus maaler oli lakkimise ajal voolikuga pihta läinud.

Auto ootab juba pinksalt kambrit, värvgi juba olemas. Tuleb siis üleni Alpine white III. Keevitamisega lähbe oma 1 kuu veel ära. Vast siis saab pintseldama hakata.

  • Autor
comment_5718

Ees ootavast kergitan ka siis veits eesriiet...

Midagi ilusat siin pole

Peamine probleem on üks tähtsaid sõlmpunkti, tagumise vedru kerekinnitus tuleb täielikult taastada. Ehitada auto pukidele seisma, võtta õõts täielikult ära...tundub korralik peavalu tulevat...oh jah!

15qsmps.jpg

9pltg7.jpg

Veel palju igast nurki:

24qso76.jpg

Kütusepaak tuleb eemaldada ning keevitust vajavad nii paagi kinnitused kui ka tagaistuja alt läbi jooksev kütusevooliku metallümbris:

rjjuyv.jpg

Tagumine paneel on ka läbi, ülevalt servast just. Pakun, et seda ei hakka taastama. Lihtsalt vaatan UMist või siis kuskilt b-ka.

2ronz0j.jpg

Pluss veel see:

2eybb7b.jpg

comment_5711

Siin ikka korralik tegemine, võrreldes enamusega , korrektselt tehtud ja siis lähebki pool päeva ühe koha lappimisega. Soovitan sul siiski auto täiesti laiali võtta, palju kohti veel peidus kindlasti, sest siin ikka on sellised kohad ära roostetanud, mis tavaliselt ei roosteta, nagu see toru seal tagaistme all kust bensupaagi õhutusvoolikud sees jooksevad.

Jään põnevusega järge ootama ja edu tegemises.

comment_5706
Siimule ja Ahtole võin veel nii palju öelda, et mootoriga läheb veits aega veel.

Saan koolis sessiga ühele poole siis võimalik 24/7 teha, siis peaks praegusest kiiremini asjad liikuma ka hakkama.

Selge pilt, ega see mootormeil kuhugile ei jookse :D

Masin on tõesti imelikkest kohtadest ära ussitanud. Nii mõnigi pilt oli väga tuttav :lol:

Aga edu ja loodan, et saab hea lõpuks. Vaevaju korralikult nähtud, ning tundub väga hea töö!

Tahaks ka kunagi ühe rullii nii korralikult teha 8)

  • Autor
comment_5704

Roostetanud on tõesti kuidagi imelikest kohtadest. Põhi roostetas ikka sellepärast, et Rasmus sõitis temaga talvel ja sees polnud korralike matte. Kui põhja polstri ära võttsin siis see sõna otseses mõttes nirises veest.

Ning oli näha, et endine omanik keretöödest ka väga midagi ei jaga. Taha pagassi oli ehitatud puit karkass, ja karkass oli lihtsalt a laa 150mm kruvidega läbi põhja kinni lastud. Kruvi ümbrused on ju väga maiad roostetama minema.

Lolle ja labaseid vigu on palju tehtud, mis oleks võind veits mõeldes lihtsasti ennetatavad olla!

Huvi töö vastu suur, nii et valmis saab ta kindlalt.

comment_5685

leidub ikka inimesi kes porri teevad :?

mu vana kupee oli ka väljast nagu masikas aga kere töid tegema hakkasin siis... igasugused ime kohad roostetasid ja lõpetas emexsis :?

aga ehk nii hull asi sul ei ole ja saab valmis :)

mis muud kui edu ja paksu rahakotti :)

comment_5676

Käisin täna just ühte E30 kupeed vaatamas umbes samas hinnaklassis, mis sinu auto maksis. Auto osutus ikka täielikuks mädand räimeks, olgugi et piltide pealt nagu uus masin.

Niiet ära kurvasta ja keevita edasi... :D

Mul hakkab vaikselt E30ne ostmise tuhin niimoodi üle minema

  • Autor
comment_5663

Samas vaata asja ka selle külje pealt, et praegu veel ikkagist võimalik taskukohase raha eest midagi võtta. Ja kui korraliku asja saad ja hästi hoiad siis selle hind ainult tõuseb. Täiesti kindle, et 5-6 aasta pärast on kupee rullide hinnad 5-10x suuremad kui praegu :wink:

  • Autor
comment_5609

Käisin täna töökojas, võtsin tagastange ära. Stange oli kruvidega kere külge lasutud. Võiks öelda, et pole korrosiooni suhtes just kõige mõistlikum tegu. Samas kruvi kohad väga roostes polnud. Taga külgedel on mingisugused tuuluts avad. Nende ümbrus on üsna roostetand, ei ta kas oleks mõistlik need äkki üldse kinni keevitada? või see põhjustaks liigset niiskust pagassis?

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_4805
Mis sellest pillist saanud vahepeal, on kere keevitatud? :)

Vahepeal olen keevitanud, muretsesin ketastega taga silla, olen põhja puhastanud ja epoga üle teinud. Kuna vahepeal oli palju kooli lõpetamisi, sünnipäevu ja jaanipäevu, seega pole veel valmis jõudnud. Asi endenb! Pakun, et kuskil 2 nädalaga saab keevitatud!

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.