Hüppa postitusse
Postitatud
comment_7505

Sai siis soetatud e30 316i kupee. Mingist hetkest hakkas auto lihtsalt meeldima ja muutus järjest rohkem kinnisideeks. Otsisin võrdlemisi kaua. Auto on pärit saaremaalt, oli ka mingi hetk auto24 müügil (kui keegi nägi).

Autot hakkan kasutama igapäev toimingute jaoks, rallikaks ei täi teha. Tahtsin kindlasti kupeed, mootori panen nii kui nii teise. Plaanis auto väga libedaks ajada, eks võtab kindlasti paar kuud aega, kui mitte rohkem aga loodan, et saan valmis :D

Praegune auto seis on hea (arvestades et asi ikkagist 21a vana), roostet on aga esmapilgule vähe. Veermik korras, roolivõim puudu, taga trummlid (sinna tulevikus kindlalt kettad), sisu on plank, istmed katki (sellepärast ka katted), auto on 2a tagasi üle värvitud (621 BMW messing metallic individual), differ undab (ilmselt kulunud). Lisade kohta veel nii palju, et taga on zenderi stanks ja spoila.

Tulin siia foorumisse sõprade tugeval survel, seega "tarkpeade" ja "asjatundjate" komentaarid jätta teistesse postitustesse :wink: . Antud auto on ka mu esimene bmw seega avastamismaad veel on, varem olen auto ehituse ja asjadega muidugi kokku puutunud. Ehitan autot enda jaoks ja enda väljanägemise järgi. Aga kõik soovitused ja ideed on muidugi alati teretulnud.

  • Vastuseid 102
  • Vaatamisi 14,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Jah, tegelt on sul õigus, praegu autot vaadates tekkib omalgi tunne, et ehitan nullist. Algul võtsin lihtsalt mootori ja plekid maha, vaatasin, et need nurgad eest läbi...okei normaalne...ei tundu

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_4525

Vahepeal lihtsal pilte, kuidas teen ja mida teen. Kõige uuematest asjadest pole veel pilte.

2i8jbc9.jpg

2uyq25j.jpg

168zols.jpg

2vkyz2x.jpg

j7ss3a.jpg

2i088b4.jpg

ek25i9.jpg

552yxx.jpg

20q02ec.jpg

w893r7.jpg

1693q4p.jpg

2ry0k7m.jpg

Alates tagasillast ette poole on peaaegu kõik valmis ja krunditud, mõned ükskikud kohad veel. Tagaosast rääkides, on vaja vahetada tagapaneel, mis uus juba olemas ning vedru pesad uuesti teha.

Vahepeal olen ära ostnud ka ketsadega tagasilla ja veel mingeid asju, kui meeles teen nendest ka veel pilte. Plaan siis tagasilla tala ja õõtsad liivapritsi viia, ja ära värvida.

  • Autor
comment_4519
Mis koht see kõige esimesel pildil on?

Kas sa oled amordid muidu ära võtnud tagant ??

Esimesel on kõrvalistuja tagumise parema istme kinnitus koht. Need kus kaks polti on ka järgmistel piltidel. Vasakpoolne polt on istme oma ja parempoolne turvavöö oma.

Tagasild on täielikult alt ära. Auto on praegu sellises seisus, et ainult kere, esisild ja klaasid on ees, üljäänd kõik väljas.

  • Autor
comment_4425

Noh jah...eks see hind oli selline nagu ta oli, lihtsalt mind häirib see, et ma ise usaldan inimesi liiga palju. Autot ostes küsisin rohkem kui 4-5 korda kas kere korras ja kas on varem keevitatud ja kus roostetab, siis öeldi et, kere korras, ei roosteta ja näidati, et esimesed nurgad ainult pehmed, see tundus ok, sest need ei võta kaua aega. Oma mõttemaailmas on ausus ikka esi rinnas. Pärast tuli välja, et põhi oli keevitatud (lihtsalt peale keevutatud, mis kõige hullem), karpe oli parandatud, tagant oli lihtsalt aukudele teip peale pandud ja üle värvitud, ning siis see numbri laud peale kruvitud jne jne jne. Seda ei tea, kas autot keevitas nüüd eelmine omanik? või siis üle eelmine? Kui üle eelmine, siis Rasmust ei ole siin milleski süüdistada!

Maksin kokku auto eest 1000 euri! Müüsin maha mootori, mille eest sain 140 euri, ning müüsin maha kärukonksu, mille eest sain 25 euri. Nii et see hind praegusel kujul tuli 835. Mille eest jah oleks võinud 2 sellist saada :?

Otsisingi endale hobi autot, mida korralikult teha ja seda tehes nautida. Selle ma ka sain, nii et minu poolest on kõik ok! :P

  • Autor
comment_4230

Nädalavahetusega tegin ära siis kaitsmete ploki all oleva nurga. Võin julgelt tunnistada, et siiani kõige raskem ja pikem koht mida auto juures teinud olen.

Aga tehtud ta sain ja lõpus olin ise ka päris rahul :P

27y48z5.jpg

27y48z5.jpg

68h8wx.jpg

21l8i79.jpg

2h5iaz6.jpg

16c0uuu.jpg

2052n35.jpg

110i101.jpg

2le5pmr.jpg

  • Autor
comment_4217
Korralik töö ikka, võiks arvata et polegi paremat näinud siin foorumis.

See koht on roostene ka korralikel autodel, kas lansekate vahe mõõtsid ära? Sellest kohast annab tavaliselt järgi, aga noh sellel autol oli kergem r4 moto peal...

Jah, moto oil tõesti väikseim, seega on lansekad siiani tugevad säilind. Mõõdan vahe ikkagist ära ja annan teada mis sain.

Palju see vahe peaks olema? Räägitakse, et kuskil 1m aga kas 1m täpselt? või tulevad seal mm ka juba mängu?

  • Autor
comment_4205

Mõõtsin lansekate vahe ära ja see oli täpselt millimeetripealt 1m (tsentrist tsentrisse).

Ja oppi, võid iga kell tulla, pole küsimust, võta vend ka kaasa. Ma istun nii kui nii iga päev töökojas.

Tänud Siimule varuosade eest.

  • Autor
comment_4186
Kui selle kütusetorude õhutuse kaitsega tegelema hakad oleksin huvitatud teadma kuidas see koopa polne ots teise seest välja käib.

Selle nädala sees kavatsen selle õhutuse kohaga tegelema hakkata. Katsun siis sellest asjalikke pilte teha 8)

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_3483

Tegelesin siis pikka aega tagasilla kohtadega.

Lõikasin välja risti oleva tala ja palju plekki selle ümbert.

Pilt pagassist:

262ps8w.jpg

Salongist, tagaistme alt:

2e54odi.jpg

Põhja alt;

2ewm9go.jpg

Painutasin uue tala:

opute9.jpg

2w4d0u9.jpg

Lõikasin vasaku vedrupesa ja selle ümbruse lahti:

335hapg.jpg

Ja nii see edasi läks:

29mwtq9.jpg

14w3k15.jpg

j5uhvs.jpg

2ljrz1z.jpg

15g41eq.jpg

mb4ug6.jpg

2yknrzs.jpg

291jrpv.jpg

2rvxufq.jpg

qrdci0.jpg

2exput0.jpg

23hke2v.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.