Hüppa postitusse
Postitatud
comment_66931

Üleüldse, tahtsin tegelikult küsida, kas keegi Tallinnast oleks nii vägev ja osav, et paneks asja sujuvalt tööle? 

Olen 8ndani tallinnas ise autoga, et kui keegi oskab aidata, oleks täitsa meeldiv. 

Varem ei liikunud auto üldse, siis sai rihma märgid uuesti paika pandud ja auto muutus elavamaks. 
Kompressioonid on kõik 11-12. 
Kui keegi teadja mees oskab aidata süüdet sättida või muud informatsiooni jagada, oleksin huvitatud. 

NB! Tasuta tööd ei oota icon_wink.gif

 

Mainin veel juurde, tegemist on M20B20'ega millel on B25'e TB ja sisselase + pihustid

Muudetud , muutis Myyr

Esiletõstetud vastused

comment_66933

tln soovitaks käi korra patricu juures kiirem ja odavam kui niisama puusalt tulistada ja asju vahetada

millal viimati klappe reguleerisid ning mis aju ja õhulugeja kasutusel on?

kas jagaja on plokis või plokikaane otsas

Muudetud , muutis kotkas1

comment_66942

visake pilk igaks juhuks jagaja rootorile ja kaanele ning lõpmatule vaakum süsteemile kui lammutate

muidu vanatüübi m20b20 liigub vägagi hästi edasi mul on üks 84 aasta eksemplaar m20b25 pihustitega kannatab süüdet 3-4 kraadi standartsest varasemaks keerata ilma detonatsioonita ja kui edasi arendada siis 323i aju peale

  • Autor
comment_66946

Vaakumiga on mul siiamaani mängimist, nüüd pöörded kõiguvad ja ei taha üldse normaalselt kohapeal käija.

Vb on vaja süüdet veel kruttida... eks näeb.. pean leidma võimaluse kuidas kanali tee'le õhtul saada.. eiteaveel :D  pole tallinnlane

  • Autor
comment_66971

Saime natukene ühtlasemalt asja käima, aga tuleb vist ära puhastada õhulugeja + tb. 

maale minnes võtan lahti asjad ja üritan puhtaks saada.

 Kui ei aita, siis vist  b25'e õhulugeja.. kui see ka ei aita.. siis maeitea.

  • Autor
comment_66998

Eile muud ei teinudki, kui näppisime segukruvi n.ö tb pealt.. ja jäi ühtlaselt käima

Aga vaja puhastada õhulugeja + tb korpus, arvatavasti igasugu paska täis..

 Kui see ka ei aita, siis pean otsima uued küünlajuhtmed ja võimalusel ka teise jagaja kaane, sest vahest saan särakat sealt.

Eiteagi kas lööb kaas läbi või juhtmed..  

 

Kui kellelgi veel mõtteid siis avaldage :)

 

Aga täname eilseid abimehi !!

comment_67001

mis asi see segukruvi tb peal on ? kui said sellega käima et keerasid lihtsalt gaasiklappi veidi peale, praegu mootoriga pidurdades ei keera enam kütuse peale voolu enam kinni ja miinus kraadidel käivitamisega võib hakata ainult korraks käivituma :( soovitaks ikkagi starteri juures olev vaakumklapp korda teha ja kui on siis puhastada eraldi rikastus sisselaskekollektori külje(väljalaske poolel), kui need korras siis alles süüdet näppima. muidugi sinu omale on küünlajuhtmed ja süütemänguosad võileiva hinnaga :beer: muidu kas kusagil turu peal ei ole mõnda e30 e28 remondimanuaali müüa mul kaks venekeelset on nendes suht head reguleerimis juhendid sees jetronicute kohta

  • Autor
comment_67005

Vaakumiga jamasime veitsa, ja selle kruviga saime ühtlasemalt käima.

Ennem ei hakka ma süütega mässama kui asjad puhtad.. ehk siis nv'l tegemist küllaga

Külmkäivitus pihusti mul ei tööta, sealt on kütuse voolik ära võetud.

Selle vaakumklapi üritan ka maha võtta :P

  • Autor
comment_67152

Igatahes, puhastasin ära tb ja õhulugeja.. Tänud brakecleanerile :D

 

Asi läks natukene sujuvamaks küll, pöörded ei lange niipalju, kui lasta kukkuda kõrgemalt tühikäigule. ( varem tahtis jubedalt välja surra )

Järgmiseks pean ette võtma jagajakaane, et kuidas seal kontaktid ja vaatama kas kusagilt üle peksab.. peab ootama pimedat, kuna kätt ei taha väga kasutada selle katsetamisel.

 

 Sügisest vast tühjendan mootoriruumi ära sellest 2.0'ist ja otsin midagi muud asemele.

 

Aga tänud teile kes aitasid ja nõu jagasid :)!

  • Autor
comment_67158

Ei ole küll, aga hetkel ei ole leidnud seda konkreetset viga.

 Saan aru, et kusagilt saab ta liigset õhku, sestap pöörded kõrgel..

 

Pole veel seda vaakumpumpa vms jõudnud ette võtta, mis starteri juures on

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_68157

Probleemist pole siiani jagu saanud..

Puhastasin selle vaakumklapi, käisin üle veel jagaja kontaktid jne jne jne. 

 

Kasu mitte midagi.. Külmalt käiad ülipikalt, ennem kui üldse lubama hakkab.. nagu ei saaks kütet kätte ( paagis oma 15l)

Ja kui läheb käima siis gaasi rohkem vajutades poob kohe kinni ja sureb välja.

Peab mängima gaasiga, et asi üldse tööle jääks..  Mingeid ideid ?

comment_68188

Mul oli kunagi samasugune e28 polaris-blau metalic 82a

Se ei läinud käimagi võtmest kui külmkäivitus pihusti ei töödanud.

Kui ikka veel jonnid ja diagnostikasse ei taha viia,siis ehk leiad midagi kui kisud sisselaske maha ja käid kogu selle poole üle.vahest on se midagi eriti lihtsat ja labast mida muidu ei märka.

  • Autor
comment_68189

Diagnostist öeldakse mulle juba teist korda vastu, et pange süüde õigeks :D

 

Hakkan mingiaeg vaatama, kuidas pihustid üldse töötavad.. kas rõhu peale ajades hakkavad lekkima vms, proovin veel rõhuklapi ka ära kontrollida,  kas üldse rõhkugi üleval hoiab

Muudetud , muutis Myyr

comment_68194

pihustitega on lihtne kollektorist pihustid välja ja annad starterid. näed kohe  ära kas mõni jääb lekkima ja kas mõni tatistab. rõhukellaga õnneks lihtne hinnata surveregulaatorit, kuid kas diagnostis siis stroboga ei saadud süüdet paika? muidugi võib ka jagaja regulaator jamada või jagaja vaakumid olla valesti ühenatud,kuid jagaja ei mõjuta pikalt käivitumist

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus