Hüppa postitusse
Postitatud
comment_66773

Terekest klubikaaslased ! :)

Kaua kaua aega mis ma endale E30 ihaldanud olen. Sai siiski lõpuks üks ligi võetud
Nagu pealkirjas siis mainitud, on tegu diisel isendiga.. Keegi vist olevat kunagi natuke pumpa ja rõhku näppinud. Iseenesest liigub täitsa viisakalt kuid mõningad asjad tahaks üle vaatamist siiski.. (palju ülerõhku, turbo olukord jne)

Kere olukord on rahuldav.. Juhiuks mäda, ja esimesed tiivad vähe hapud (mõlkis ja ka roostes alt otsad)
Muidu kere väljast kõik originaal värviall mis on hea (väljaarvatud kapott) Ning tahaks lähiaajal kindlasti kiiremaskorras poleerimist. Sest värv jube tuhm...

Salongipoolepealt siis mõned kuud tagasi õmmeldud istmed, rool jms.

Sillad.. Muidu vaiksed ja ilgelt madal (karter 7cm maast umbes)
Tagasilla suured puksid tahaksid vahetust ja vist ka diffri padi.

Ees siis el aknad, kompu, m.tech 2 rool, udukad ees, must lagi (tahab külgepanemist)


Ostes oli algselt kohe siis karteri põhi katki... (omanik proovisõitu tehes sai teetööde alal pihta asfalti servale)
See sai ajutiselt keemilise metalliga ära möksitud. Ja ootab Eix-ipoolt saadetavat uut karteripõhja :)
Siis peaks mõtlema natuke selle Makita madalduse asendamisele. Natuke oleks vaja kõrgemaks saada, või siis coilid panna.
Hetkel siis tundub ka laadimisega mingi kala. Nimelt laadimine väga nõrk. Kondekas on taga bagassis olemas ja sealt näitab siis 13.4 laadimiseks kui tarbiaid taga ei ole... 12.2 kuskil koos tarbijatega.(tuled, makk, puhur) Kas hakkavad harjad otsa saama ?

Paar pilti ka siis hetkel. Lähiajal teeb uued ja paremad :)

1236880_461507093946793_1499366343_n.jpg
Sisu pilt eelmiselt omanikult :)
Temapoolne tsitaat ka ( Korralikum kunstnahk äärtes, keskel Jaguar tüüpi riie, ehk midagi alcantara sarnast keskel )
3241.jpg


Hakkan ka siin esimeses postituses arvet pidama juppide ja tegemiste kohta :)

Läbisõit ostes : 331 438km
-----------------------------------------------------------
Kindlustus 3 kuud : 71€
Karteri põhi + genekas : 40€
Toe Camber tagasilla tallad : 30€
Ristid tuledesse 2 komp : 20€
Udutule klaas vasak : 16€
Velgede + Karteripõhja klaaskuulprits : 35€
Õli poolsünt (10W40) 8L : 35€
Roolilatt E36 : 30€
Sillastend : 30€
Vedrud orig korralikud : 30€
Veel õli 8L : 35€
LSD Differ 3.25 : 300€
LSD Õli 2L : 60€
Püsika kang orig uus : 45€
Turbo Rõhu reg jubin : 15€
Rõhukell : 75€
Parem udukas : 30€
Chip : 100€ (hetkel veel lõpule viimata)
----------------------------------------------------------
Kütuse paak
El katuseluugi mootor + juhtmestik jms
Mootorialune plastik/kate
Tõmbekonks keeratav ette
B piilar, C Piilar
Pagasi luugi kõik plastikud
Jalamatid orig tumedad
Orig neerud
Kokku 110€
----------------------------------------------------------
Kütusepaagi
Vedrudee
Liivaprits : 30€
----------------------------------------------------------
Pagasi kõik ilusad/puhtad uued katted (väljaarvatud akukate)
Pagasi ruloo kaardin
Esipõll 2 ribiga
Parem esitiib
Kokku 65€
----------------------------------------------------------
Udutuled 2tk
Esi V piduri support
Neerud (kinnised)
Orig rattavõti
Uksepolstrid kõlarikohtadega (AudioFoocus.e kätetöö)
Kokku 100€
----------------------------------------------------------
Esimesed orig (A) tiivad 2tk : 20€
Esimesed tumedad suunatule klaasid : 20€
Kojamehe hoovastik : 15€
Spido plokk : 15€
Tiibade, esipõlle klaaskuulprits : 30€
Käigukst : 35€
----------------------------------------------------------
Eelsüüteküünlad 6tk
Pingeregulaator/harjad
Geneka rihm
Tagasilla suured puksid
Kokku 110€
----------------------------------------------------------
käigukast 40€
lainurk peegliklaas kõrvalistuja oma 5€
laesangasi, peeglisirmid jms 2€
kohtvalgustiga peegel 150€
M-Tech 2 spoileriring 650€
El kat luugi süsteem 70€
Kõrgsurvepump 60€
Pumba kontroll 60€
Need vidinad kokku : 1037€
------------------------------------------------------------
Esitiivad (klokkerholm) 2tk 
Juhiuks kasut 
Klaaskuulpritsiga nende puhastus 
Valuveljed 18"
Uksetihendid 
Need vidinad kokku : 348€

KOKKU : 2932€ + 450€ (umbkaudne summa allpool mainitud osade hinnast)

Kõike seda nodi siis ostetud pmst klubikaaslastelt :)
Tänaks siinkohal siis teid kõiki kellelt midagi saanud olen.
GTA, Eix22, Siim, Leks, Renxx, Elav 
----------------------------------------------------------
Hetkel veel täpne arveldus tegemata kuid olemas ka juba:
Uued esituled (depo)
Xenon kit lähikatesse 4300k
H2 tellitud ja juba kohal.
Kojameeste all olevad plastikud
Uued BMW märgid ette/taha
Uus õlikork
Tulede tagused plastikud + sinna kuuluvad kinnitustüüblid
Neerude/võrede kinnitus klambrid
Käsipiduri rem komplekt (vedrud jms jubinad)

Muudetud , muutis grimes

  • Vastuseid 203
  • Vaatamisi 29,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Olen nüüd lõpuks jälle sealmaal, et auto taas tänavatel Aega läks omajagu rohkem arvatust. Kuna ükski asi pmst vana 3.0d mootoriga enam ei klappinud. Käigukast, selle hoovastik, siduri/hooratta k

  • Nii.. On siin mõndaaega vaikus olnud.. Seda põhjusega Alustame siis sellest, et sai võetud eesmärk jõuda avalaksule osalema (30.04.16) Tolle eelne nädal sai töölt vabaks võetud ,et tegeleda viima

  • Lisan siis mõned pildid ja juttu juurde Algatuseks on kokku tellitud miski hunnik pudinaid H2 .. Hinnaliselt kokku vast miski 1500-2000€ vahel Piltide järgi ei saa nagu õieti arugi mis seal mak

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_69273

Karm värk. Millalgi pilte ka tuleb? Uksepolstrite ehitust tahaks näha. Kas mingid lisakinnitused ka tehtud?

Viimaseaja üks naljakamaid lahti lastud kõlakaid "talve neerud" on siis ki esimese otsa prefacelifti väikse mootoriga auto neerud, millel õhuvõtt on alt.

Diislil nende ettepanek talvel ei anna erilist efekti, kuna nagunii jookseb õhk alt ja lahtistest tulevõredest samuti peale, korral termostaadiga soojatulemisprobleeme ei teke nende vanade autodega.

  • Autor
comment_69314

To eix : 
Pilte pole oluliselt teinud hetkel asjadest.. Uksepolstrite kohapealt on ehitatud uksetasku otsa 16.5cm kõlarite jaoks siis rõngad ja need omakorda kokku viidud ja ära nahatatud.. Kuid need ei kannata just enam eriti kriitikat.. Seega nokin naha maha, teen viimistlust eelnevalt ja läheb uus viisakas nahk peale. Eks teen mingiaeg neist tükkidest pilte.. Uksepolstri endaga nad siis kokku viidud ei ole, käivad ikka kruvidega polstri tagaküljest kinni.
Talviste neerude kohta.. Jh, sul täitsa õigus ma usun.. Kuid kuna endaomad tahtsid ära laguneda.. ja eeldasin ,et äkki diisel jääb kargema külmaga hätta sooja puhuvuselt. Siis sai need igaksjuhuks juba ligi võetud. Kuid nüüd asi selge ;)

Eks pilte tuleb vast juurde kui mingeid suuremaid muutusi tuleb..
Hetkel mõningatest vidinatest on pilte...

Näiteks tulede ristid..
Algselt siis sellised
229595910b4a09_m.jpg

Peale servade lihvi ja kokku keevitamist
22959593daf928_m.jpg

Kütusepaak siis sai algselt liivapritsiga puhastust.. Seejärel sai PulberTsink peale.. Ja lõpetuseks poolmatt must pulbervärvinäol peale...
Seda kõike sai mitmete kihtide paksuselt kohtadesse kus kipub ussitama ;)
Lõpetuseks sai siis ka ära survestatud ja lekkeid ei esinenud.
22959595879277_l.jpg
Pilt on küll kehvuke.. Kuid siis pudinatest pilt mis ootavad veel külgesaamist.
2295960384ee38_l.jpg
Ja kuna õlisi kasutan ka üldiselt castroli omasi siis sai ka vastav viisakas õlikork ligi võetud :)
22959599a858ca_m.jpg
Ja diffri õlist ka pilt..  Sama õli ka siis Nissan GTR-ides kasutuses :D Pudeli alaosas se ka kirjas..

2295960143e713_m.jpg
 

  • Autor
comment_69316

Mul 2.5 tolline SIMONS reso yle(2tk kusjuures), kui huvi, 20eur tk, tule ostma.

Pakkumine on väga hea :) Sest hetkel siin mõelnud, et kas panen keskele reso ka.. Või jääb ainult tagapütt (mis tuleb võimalikult originaalilähedase välimuse/otstega. Ei tea kas jääb ainult liiga vali ainult nii...

On kogemusi ?

  • Autor
comment_69388

Eks ma paari nädalajooksul selle summi alla saan :) kui jääb vali, võtaks sult selle reso ära ja pistaks vahele. Kuid võid ps-i mõõdud kirja panna ja pilt oleks lisaboonus asjast kui viitsid :)

On kellegil ideid kust saada ja mis materjalist täpsemalt cooleri torustik teha. Tahaks ka selle ette :) või on kedagi pädevat sel alal tegema viisakalt ?

  • Autor
comment_69797

Vahepeal siiis jh juba autoga ühtteist tehtud..
LSD differ sai alla

Kütusepaak sai külge
Neljanda pihusti leke eemaldatud
Uued tuled ette...
 JA põhiline asi, käigukastipoolne vändasimmer mis lekkis viimaselajal suht usinalt. 
Käigukast käis siis maas ja suureks avastuseks on küljes autol tutikas ühemassiline hooratas, tutikas korv ja leevendiga ketas.. Kuna auto eelnevalt sidurit kohapeal päästes hakkas kõrisema.. eeldusel et kahemassiline hooratas teeb seda. Siis see nüüdseks ju välistatud. Sai siis külge kohe uus survelaager. Auto koos, kuid hääl siiski alles :(
Seega järelikult siis teeb vist käigukasti peavõlli laager häält hoopiski...

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_73895

Pole pikkaaega midagi kirjutanud...
Vahepeal siis läks teine käigukast alla sest häiris tühikäigul tulev kõrin/laagri hääl .. Tänud siimule kes uue kasti kohale toimetas.
Kõrgeks tõstetud ( orig vedrud .. Tänud GTA-le)
 Ootamatult sai üks tagumine piduri klots otsa.. Seega sai ajutiselt korralik ketas ja uued klotsid pandud..
Küljepeegel sai lainurga ja soendusega uue klaasi... Eelnevalt jäi tihti pime nurk kõrvale.

Põhilise asjana sai salong lõpuks lisana juurde el katuseluugi, kohtvalgustitega peegli ja musta lae juurde.

Paigaldusel pean tänama igati Eix-i kes selle paigalduse sooritas.. lisaks Tiitu (kes müüs oma el kat luugi süsteemi kiirel hetkel maha)
Ja Elav-at kellelt sain peegli kiirelt kätte :)

Muus osas auto enamjaolt seisab.. VAhel siiski veel liikleb suuremate miinuskraadidega kui soolapuisturid ringi ei luusi.
Muidugi nüüd ilmnenud probleem käivitamisega.. nimelt soojastpeast siis enam ei käivitu. Ning peab vast uue pumba kuskilt ligi võtma..
 Eile lisaks ei saanud muidu ka külmalt käima teda enam.. (-20 kraadi külma) Esimesel 2-hel katsel käis sekundi või paar ning suri välja.. Käiasin aku suht tühjaks ja ei midagi enam. Sai laetud ja täkku antud kuid tulutult.. Kuna kütusefiltrit ma enda lollusetõttu ei ole vahetanud, siis arvatavasti nüüd see määravaks sai seekord.. Ilmselt kondents/niiskus/vesi sees ja ära jäätunud ja ei saa kütust kätte.

Lõpetuseks kui keegi teab kohta soovitada, kus terve auto kevadepoole ülevärvimisse saata koos eeltööga (kvaliteedi/hinna suhe võiks olla paigas)
Siis võiks kas PS-i või siia teada anda :) Hea tööeest olen ka nõus maksma ;)

Lõpetuseks üks pilt ka :)
1511658_10201011676643943_2120212445_n.j
5 kuud mis ma peaaegu seda nüüdseks omanud olen.. On kulunud autopeale natuke üle 2500€ .. Seega rullapeale saab iga kuu keskmiselt 500€ investeeritud.. Nüüd see maagiline piir ületatud, kus enam autot müüa mõtet ei oleks.

Muudetud , muutis Riho

  • Autor
comment_73927

Ma ei kahtlegi selles ;)

Aga ise nagu ei saa arugi et niipalju läinud..

Aga jutujätkuks sai täna uus kõrgsurvepump ka ära ostetud. Mingiaeg viin pumba ülevaatusele. Nimelt siis omaala asjatundjale ja kontrollib pumba seisu üle ja vajadusel taastab.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_74889

Kuna kütusepump veel õhtal (soojastpeast ei käivitu) siis polegi saanud kütuse kulust aru.. eelmine laupäev auto käis näiteks nagu 13 tundi jutti ja eelnevad nv-eed sammuti kohati ikka 7-12h järjest käinud. Muidugi ikka sõitnud ka selle ajasees palju.

Eile sai siis põnevusega mõeldud.. palju auto kütust tarbib. Sai paak kõrini täis lüpstud ja 50km maanteeotsa ja ümberpöörd ja 50km tagasi tanklasse.. juurde läks 5.5L

Sõidetud sai siis pmst püsikaga 99km/h gpsi.. koos mõninga möödasõiduga.

Mõnipäev peaks linnakulu ka ära mõõtma.. :)

Edit : sain just kõne et uus kütusepump nüüd korras ja valmis ning vägaheade näitajatega :)

Muudetud , muutis grimes

comment_74970

See kõrin tekib sellest et kasutatakse ühemassilist hooratast  ja leevenditta ketast(pekis kahemassiline hakkab pea sama heli tegema).Kuna dislal on niigi vibratsioon suur siis ilma leevenduseta(jäik ühendus) kandub see kulunud käimarisse(korralikuga ei kao ka täielikult) üle ja hakkavad seal hammakad kõrisema.Ravi on leevendusega ketas või tagasi korraliku kahemassilise peale.

  • Autor
comment_74974

Antud hetkel oli minul siiski kast ise ka peetis.. uue kastiga on sannuti vahel kerget kahinat kuulda siduriga kohapeal mängides.

Aga kuna uus kasut kast oli ka päris kuiv õlist.. siis ei imesta et ka see natuke piina saanud varem.

Samas ei välista seda ühemassilise vibratsiooni heli nagu mainisid.. täitsa võimalik.

Vana kastiga oli ikka see kahin analoogne peetis survelaagrile.. aga see käis kergelt juba diisli klaginast ka lisaks üle.

Algselt sai muidugi survelaager ära vahetatud. Kuid sealt suurt muutust ei tulnud kuigi oli ka vähe pidune juba.

Küll on samas jh ühemassiline hooratas ja leevendiga ketas mis väga puhta ja värske väljanägemisega olid.. (suhteliselt uued)

Muudetud , muutis grimes

  • Autor
comment_75167

Mõningaid vihjeid olen saanud, ja eks tasapisi uurin kus ja mis..

Üks variantidest on eeltöö eelnevalt ise ära teha, ja leida mõni osav maaler kes lõpuks üle tuiskab.. Samas korralikud maalrid ei soovi sellist poolikut projekti töösse võtta. Pole vb nende nägemusejärgi eeltöö jms..

Kodukandis üks vanem meesterahvas olemas, kes endajuures eluaeg eelnevalt selle maalri ja keevitustööga tegelenud. Kuldsete kätega muidu .. Kuid ütles ,et minu projektipuhul ta ise värvima igaksjuhuks enam parem ei hakka (käsi ei ole enam nii kindel, et jätaks noorematele selle osa). Kambri kus värvida peaks vast saama. 
 Sellise variandi puhul oleks mul endal pilk võimalik eeltöödel peal hoida ja samas ka ise toimetada. 

Aga eks paistab.. Uurin vaikselt maid edasi :)

comment_75177

Vanem maaler ei olegi igakord see kõige parem, pigem otsi sellist kohta kus õige suhtumine on - vana auto ei pea tähendama, et kindla peale on tegu rondiga ning mingi haltuurategemise kohaga :D Kunagi sigulli värvimas käisin siis maalril oli küll kindel käsi ja head soovitused aga miskipärast just eeltöödega lasi ta mu ikka täiega üle. Keevitused olid ka tema hooleks aga näiteks rattakoopas oli ta kasutanud tinapleki pealeneetimist ja mastiksiga ületuiskamist. Ses suhtes, et jooksukohti ja miskit polnud ja kõik oli ilus aga küll hakkas värv mullitama, kooruma ja lõpuks oligi selge, et värvialustele töödele polnud ta absoluutselt tähelepanu pööranud.

  • Autor
comment_75353

Värvia olen nüüdseks leidnud.. eeltöö tuleb siis eelnevalt ise ära teha ja vajadusel viimase livi annab maaler ise.

See vanem tegia kes aitaks mind eeltöödepuhul, töötab antud hetkel ka maalrina seega ta vast kursis kuidas ja mis.

Hetkel nüüd siis ruumide otsingul kus autot teha saaks. Vaja siis kuskil 2-heks nädalaks soojemat ruumi kus eeltööd ära teha. Saaks puhkuse võtta ja toimetada...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.