Hüppa postitusse
Postitatud
comment_66356

Esimeseks autoks oli kunagi E30 ja peale selle müümist teadsin ikka, et kunagi kui rohkem raha ja võimalusi, tuleb E30 taas majja tuua. 2011 aasta oktoobris saigi nii. Panen siis foorumisse ka kerge ülevaate, kuidas nokitsemine on edenenud ja võibolla saab keegi mõne hea idee ja inspiratsiooni, et auto külge ei pea ainult originaal juppe tellima, et garaazis igav ei oleks.

 

 

Auto alguses:

e30alguses.jpg

 

Sellisena sai ta sõita tallinnas 2 nädalat ja siis juba tohutu bensiinikulu saatel maale garaazi ja algust sai juppideks võtmine, et viia kere olukorda, mis kannataks ka planeeritud hobujõudu ja tooks ka vihmase ilmaga kuiva jalaga koju.

 

Loodan, et Rix ei pahanda, aga esmamuljed, kui kerele sai pilk peale visatud olid sellised:

 

04092011531.jpg

 

 

04092011533.jpg

 

04092011540.jpg

 

Auto sai täiesti riidest lahti kooritud ja pärast talve sai värskele plekile juba uut mastiksit ja krunti näidata.

 

03062012771.jpg

 

 

jätkub..

Muudetud , muutis Fos4

  • Vastuseid 88
  • Vaatamisi 19,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Noniiii, pilt ütleb paremini, kui 1000 sõna      Järgmisena tuleb siis hakata kapotti ja pagasi luuki ja kat. luuki ja liiste tegema... ja muidugi komplekteerima. Põnevad ajad ees.

  • Üsna samas kohas seisab, kokkutulekule ei jõua sellega. Pääsen auto kallale jälle juuni kuust. Vahepeal on lihtsalt mõningaid juppe kogutud   Täna jõudis sünnipäeva kink veidi varem kohale Naine i

  • Edasi juhtus nii, et neljapäeval aitas sõber osava käega auto nii kaugele, et oli aeg peale kanda järgmine kiht epo krunti. Pahteldamisega tuli ikka haljast metalli välja mõnest kohast, epo jääb metal

Esiletõstetud vastused

comment_84376

Mul oli ka sarnane juhtum, kuid õnneks ilma toonimiseta, nimelt võtsin riiulist omale klaasi välja, pesin puhtaks ilusti, võtsin ka tihendi ja kui ette hakkasin panema selgus, et see hoopis e28 oma ja kuidagi ei istunud :D

 

 

Aga teemasse ka, pane tihend ennem kere külge paika, suru katuseriie vahele ja siis pane alles klaas ning pärast liist tihendi vahele. Oluliselt lihtsam, kiirem ja tihendile ka ohutum variant. :beer:

  • Autor
comment_84439

Vale klaas oli jah :D teadsin, et mul pööningul oli e30 jupid ja e36 jupid, 36 see pole ja krabasin aga klaasi kaasa ja kukkusin ilma kahtlemata mässama.Tihend oligi esimene vihje - nimelt kui peale hakkasime panema, tekkis küsimus, et kus liistu soon on?? Tuli välja, et see oli ühe igivana Seat Ibiza klaas ja tihen, mis oli millegipärast prügikastist pääsenud :) Kui kellelgi on kandiline ibiza, siis mul oleks talle 1 tip-top  klaas ja tihend 5 euri eest pakkuda :)

 

Mis puudutab klaasi peale tõmbamist, siis nö nööri variant võtab mingi minuti aega ja pole siiani ühegi klaasi ega tihendiga midagi juhtunud sellest. Katuse riiet mul ei ole ja ei tule. 

comment_84443

Ma ei saa ka aru klaasipaigaldajana mis kuradi moodi see E30 klaas oleks võimalik üldse nööriga peale tõmmata? Tihend kohe pekkis! Ei pea just raketiteadlane olema, et aru sellest saada, mis juhtub metalliga kui teda korra juba ühes suunas väänata. Väga ei lähe vist oma koha peale tagasi? E30 klaas käib tihendi sisse mis eelnevalt kere külge paigaldatud. Mis pornograafia siin foorumis levima on hakanud ma ei saa aru?

  • Autor
comment_84482

Võtke nüüd kõik asjatundjad vähe hoogu maha, ei pea kohe lõhki minema  :D Ma mitte-klaasipaigaldajana ei tea asjast midagi ja ma ei tunne ennast sellepärast ka halvemini. Olen varem nööriga ette saanud klaasi väga lihtsalt, pole tihendiga ka midagi juhtunud, võib olla, et tihend ikka paindub selle koha pealt, kus tal lihtsam painduda on, ehk siis kummi osa pealt - jällegi ei tea.

 

Kui nüüd niisama jutujätkuks kommenteerida raketiteadust ja pornograafiat, siis väikese amatöör raketiteadlasena võin üsna veendunult väita, et metalli on võimalik väänata ka tagasi , kõik oleneb tema aatomite vaheliste sidemete omadustest. Seda äärmiselt keerukat protsessi on võimalik lihtsamalt seletada kahe sõnaga "anna haamrit" ja näed, kuidas metall, mis pole rabe, võtab sinupoolt soovitud kuju.

Ma muidugi tänan sellise suhtumise eest, et "oi mis porno" , lihtsalt loodan,et klaasipanija autol kõik muu peale klaaside, kuhu ta oma käe külge on pannud, ei vääri sama kommentaari.

 

Kolmapäeva õhtuks peaks saama uue katse teha, kindlasti panen ka pildimaterjali üles - võibolla tuleb selline porr, et lööb kohe lahti meestel, ei oska öelda. Pean siis lihtsalt ette hoiatama, et sry ma tõesti ei saa igas asjas käsi olla, aga ära on vaja teha.

comment_84488

Tihendid on erinevad, pean öpetused/teadmiseks teema ikka piltidega üle külvama, et köik asjast kenasti aru saaks. Mind isiklikult paneb häämmastama see, et nii targad mehed , kes igasugu turbokaid ja palju teadmisi vajavaid projekte teevad, eksivad nii lihtsate asjade vastu. Selleasemel ,et viga tunnistada vöi teiste öpetustest mingeid järeldusi teha, hakatakse mingit jama ajama.

  • Autor
comment_84489

Ma ei näinud siin mingit õpetust, vaid targutamist metalli paindumise ja pornograafia kohta. Samuti ei näe ma sinu postituses mingit reaalset sisu, äkki annad siis lingi oma teemasse ja hea meelega teen nii, nagu kõige parema tulemuse saab. Nõme ongi see, et kukutakse kohe targutama ja üleolevalt suhtuma, et umbes mida sa idikas teed - sellised postitused võite rahulikult enda teada jätta. Samas kui on midagi tarka öelda, siis palun, mina õpin, teised, kes teemat loevad õpivad, kõik saavad läbi ja targemaks.

  • Autor
comment_84844

Eile sai Riho abiga klaas ette, sobis palju paremini, kui ibiza oma :) Tihendi liistu ainult ei leia kuskilt üles, täitsa veider.

IMG_1634.JPG

 

Eile sai veel keskluku kallal ka natuke nokitseda. Tegin plastik kattesse lisa ava hoova jaoks ja sidusin nad pöördmehanismi juurest ära. Veits aega läks, aga sain viisakalt mootori instllida ja vardale ei tulnud ka ühtegi painet sisse, mis liikumise vedelaks teeks.

 

IMG_1627.JPG

 

Esimesed küljeklaasid jäid täitsa ilma toonita. Aknatõstukid ja klaasid said pre omad ja vana hea vändaga. Nagu öeldakse, siis see kiirust ei mõjuta, aga tegelikult natuke ikka mõjutab - kaalu vähem ja sama raha eest saab natuke jõudu osta.

Muudetud , muutis SllM

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.