Hüppa postitusse
Postitatud
comment_66356

Esimeseks autoks oli kunagi E30 ja peale selle müümist teadsin ikka, et kunagi kui rohkem raha ja võimalusi, tuleb E30 taas majja tuua. 2011 aasta oktoobris saigi nii. Panen siis foorumisse ka kerge ülevaate, kuidas nokitsemine on edenenud ja võibolla saab keegi mõne hea idee ja inspiratsiooni, et auto külge ei pea ainult originaal juppe tellima, et garaazis igav ei oleks.

 

 

Auto alguses:

e30alguses.jpg

 

Sellisena sai ta sõita tallinnas 2 nädalat ja siis juba tohutu bensiinikulu saatel maale garaazi ja algust sai juppideks võtmine, et viia kere olukorda, mis kannataks ka planeeritud hobujõudu ja tooks ka vihmase ilmaga kuiva jalaga koju.

 

Loodan, et Rix ei pahanda, aga esmamuljed, kui kerele sai pilk peale visatud olid sellised:

 

04092011531.jpg

 

 

04092011533.jpg

 

04092011540.jpg

 

Auto sai täiesti riidest lahti kooritud ja pärast talve sai värskele plekile juba uut mastiksit ja krunti näidata.

 

03062012771.jpg

 

 

jätkub..

Muudetud , muutis Fos4

  • Vastuseid 88
  • Vaatamisi 19,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Noniiii, pilt ütleb paremini, kui 1000 sõna      Järgmisena tuleb siis hakata kapotti ja pagasi luuki ja kat. luuki ja liiste tegema... ja muidugi komplekteerima. Põnevad ajad ees.

  • Üsna samas kohas seisab, kokkutulekule ei jõua sellega. Pääsen auto kallale jälle juuni kuust. Vahepeal on lihtsalt mõningaid juppe kogutud   Täna jõudis sünnipäeva kink veidi varem kohale Naine i

  • Edasi juhtus nii, et neljapäeval aitas sõber osava käega auto nii kaugele, et oli aeg peale kanda järgmine kiht epo krunti. Pahteldamisega tuli ikka haljast metalli välja mõnest kohast, epo jääb metal

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_70149

ega kellelgi korralikke kupee uksi pole pakkuda? Juhi oma oleks kindlasti vaja, aga kui korralikud, siis võiks mõlemad võtta.

 

edit: uksed olemas. Võib vist öelda, et kui õiges kohas sõpru pole, siis võibki jääda korralikke uksi otsima. Siinkohal tänud Ringole.

Muudetud , muutis Fos4

  • Autor
comment_70286

Kuna hea sõber abistab pahteldamisega, siis saan vahepeal juba tegeleda salongidetailidega, millest tulevad vormid ja lõpuks carbon detailid.

20131116_193118.jpg

 

Ava käigukangi kõrval on käsipiduri jaoks. Panipaik küll kaob ära, aga selleasemel tekib juurde ruumi muu vajalikuma jaoks.

 

20131116_193016.jpg

 

ja käsipiduri vana koht läheb siledaks, konsooli ette poole tuleb check control'i display. Check controlli vana koha peale tuleb 6x EGT näit.

 

Selle valge materjali nime ma isegi ei oska öelda, aga tegu on plastiku laadse asjaga, mida saab kenasti zileti noaga lõigata ja liivapaberiga lihvida. Päris kappa plaat ta ka pole, kuna vahtu tal keskel pole. See plaat on kuuma liimiga algse detaili külge liimitud ja parajaks lihvitud, hiljem pahteldan üleminekud ära, värvin ära, lakin ära ja siis saab vormi võtta.

Muudetud , muutis Fos4

  • Autor
comment_70364

Uue detaili sisse valan uued kinnituskõrvad. Kuna mõlema paneeli sisse tuleb hiljem lõigata avad, näiteks check kontrolli paneeli jaoks ja massilüliti jaoks, siis uued kinnituskohad jäävad nende avade alla. Keeran paneelid kinni ja siis panene jubinad omale kohale.

  • Autor
comment_70395

Kas kässar mahub sinna alla?

Mul ei mahtunud ta kuidagi... Esiteks oli originaal konsool kitsas ja teiseks liiga madal.

 

Mul on nii tehtud, et hoob asub küll selle koha peal, aga silinder asub umbes seal, kus originaal kässari koht on, ainult, et keset gardaani tunnelit. Hoova all on liigend ja plaat, mis on polditud tunneli külge ja sealt läheb omakorda hoob silindri külge. Konsooli laiusega probleeme pole, aga kõrguse saamiseks on konsooli tõstetud ca 4cm. Seda pole eriti aru saada, sest mul pole e30 originaal põhjamatt enam ja praegune matt on kõrgema tunneli kohaga.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_71625

Edasi juhtus nii, et neljapäeval aitas sõber osava käega auto nii kaugele, et oli aeg peale kanda järgmine kiht epo krunti. Pahteldamisega tuli ikka haljast metalli välja mõnest kohast, epo jääb metalli külge hästi ja abistab ka korrosiooni uuesti tekkimise vastu.

 

20131212_212009.jpg

 

Peale epot läks peale 3 kihti täitekrunti. See siis katab ära kenasti kõik lihvimise kraapsud, mis võisid kuhugi jääda ja kuna 3 kihti on üsna paks, siis annab võimaluse veel mõnes kohas korrektuure teha, kui peaks vaja olema.

 

20131212_222953.jpg

 

Siin siis täitekrunt. See sai eile veel 5-6 tundi parasjagu kuuma, et minimaliseerida järelkuivamist. Nüüd oli aeg maale minna ja mõned asjad treida, aga nagu välja tuli, siis tänu tormile polnud voolu, seega tagasi linna.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.