Hüppa postitusse

316i Wannabe M Coupe (M50B20) '87 - Nurgatagune

Postitatud
comment_65293
Long story short. Jõudis siis minukätte üks väga huvitav aparaat, mida kindlasti päris paljud teavad ja on näinud juba mitu aastat erinevate inimeste käes läbi neti. Isiklikult mäletan, et seda müüdi ca 2+a tagasi tallinnas suht palja kerena ilma mootori ja millegita (kui ei eksi kerega loomulikult). Tegu siis jumal teab kelle poolt alustatud ja a'la kes iganes teab mitme mehe edasi arendatud vaimusünnitisega.
M Replica, on siis see nimi millepeale mul ihukarvad tõusid ja käppe raha hakkasin otsima.
Ok.... Esimene naer on nendel meestel nüüd möödas, kes teavad mis saraga siiski tegu on ja ma jätkan jutuga.
Njh no asi ei ole üldse roosiline, need laiendid on kõverad, tagaots on väga imelikult ümber tehtud, ehk siis sile põhi aga varuratta kohaga. Viimane mees suutis 3 rummu 5x120 peale teha, üks rumm valmimatta, ta on treialile võlgu :D
See m50 on küll vahel, aga see on ka pmst kõik, kuna ei ole ei juhtmeid ega midagi muud paika aetud. Salong on poolik ja oeh,,, kõigest muust rääkimata, ei leidu vist ühtegi rulli mida ei peaks keevitama.
But who cares, sigasuur töö on juba enne mind ära tehtud ja tegelikuses on see kökimöki needki asjad korda ajada (njh tuletage seda lauset meelde kui siiber saab ja müüma hakkan jälle).
Aga velg on ilus ja hind tegelikuses odav, niiet eks näis... Plaan on siis ta nüüd teha selleks, mis ta olla võiks, ehk siis vähe erilisem rull kupee.
Igatahes, esimene töö(üsna suur) on sellele projektile tööde nimekiri koostada ja siis kere sodist tühjaks tõsta, pagass ja salong on tuugalt träni täis :D
 
Paar pilti siis, nii ta eile endale tass**ud sai:
cy0c.jpg
w7h2.jpg
wwz9.jpg

Muudetud , muutis Nurgatagune

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_65313

Bloody hell, tunduvad vähe kvaliteetsemad asjad olema küll kui craptuning, aga johhaidii...

Hetkel vaatab kuhu suunda minna saab. Teeb esialgselt ära pmst need asjad mis on võimalik teha olemasolevate asjadega ning siis kaeme edasi, tööd jagub ilma nende vidinateta ka..

Eelmise teema link btw: 

comment_65347

Käisin isegi seda Võrus kunagi vaatamas, kui ta esimest (või krt teab mitmendat) korda müügis oli.

Kõige lootusetum ei olnud isegi, aga kuidagi ikkagi ei võlunud selle masina üldmulje, et oleks teda ära osta tahtnud.

 

Keegi ta ikkagi lõpuks ära ostis ja tekkis siia ka auto kohta teema, kus jutt oli igatahes väga kõva. Selle põhjal ei osanudki hakata kahtlema, et tegemist järjekordse jutumehega. Midagi tegi ta ka ikkagi ära, aga eelmise teema piltidel oli näha ikkagi neid jooni, mis ei jooksnud kuidagi ka siis, kui mina teda alguses vaatamas käisin.

 

Igatahes on hetke piltidelt juba mingi visioon asjast ja võiks järjekordselt kaasa elama hakata.

Täpsest töö kvaliteedist on küll nende piltide alusel keeruline aru saada. Tean hetkel omast käest, kui kehv on mingi sosssepa tööd üle või ümber teha. Ei tea ju ühtki materjali ja töövõtet, mida kasutatud ja seetõttu tekib minul igatahes kohe küsimus, et kas usaldada või kontrollida ning asjaga siis ikkagi oma kogemuste ja võtetega nullist alustada. Aga no eks igaüks teab ise, mida teeb...

 

Aga ära siis nüüd jälle pooleli jäta :)

 

arx

  • Autor
comment_65551
Väike Update..
 
Auto siis pmst nüüd mingid päevad minukäes olnud ja pilt hakkab selgemaks muutuma. Tööd on palju ja siis kui see palju saaks tehtud jääb veel palju teha.
Esiteks siis võtan asja käsile nii nagu selliseid projekte tegelikuses tehakse ning kakun kõikvõimaliku eest ära, mis keretööd segab, inimesed kipuvad ära unustama, et üldjoones rooste just sealt liistu alt ju tulebki, see mille sa külge jätad keretööde ja värvimise ajaks. Ühesõnaga kõik, klaasid jne jne, pmst jätan ainult rattad alla ja rooli külge. Kerepaneelidest lähemalt ka siis. Täna mõtlesin, et oh lükkan ühe esitiiva sirgu ja panen korraliku krundi alla ja siis ma alles tegin avastused. Saatana tiib on mõrades, kas nüüd siis väljas seismisest vms, ma ei teagi, aga fakt on see, et peab tiivad pmst osadest kohtadest ära parandama. Siis hakkasin vaatama ka tagumisi, et mis nendega täpsemalt toimub, bläd sama lugu, õnneks aga mitte nagu ühel esimesel tiival, et on keset tiiba pmst läbi mõranenud. Rääkimatta siis sellest, et kui laines need asjad ikkagi on, a mis seal ikka, räigelt höövlile valu andma. Lõppviimistlust tahaks ju saada siiski sellist mis järgi vaatama paneks  :D 
 
Kui nüüd siis kere korraks kõrvale jätta, jõuame tehnilise osani. Damn, tegelikuses ju ei tahaks tervet veermiku hakata remontima ja vb ei peakski... Aga samas õige ta ju oleks, milleks teha ilus logu, võiks teha ilusa auto.  :D 
Selle kõigega seoses otsin tartus endale oma garaget, kus asju teha, kui kellegil on midagi pakkuda, võtke palun ühendust.
  • 1 kuu hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.