Hüppa postitusse
Postitatud
comment_65129

Alustuseks siis niipalju et sa 3a tagasi toodud leedust siis e30 kupee m50b25 mootoriga.

Kuna autod nagu leedust ikka siis ei olnud seegi 5+

Sai siis kohe vahetatud mootor.

Vahele siis uuesti m50b25 m20b25 hooratas ja m20 getrag 220.

Veidi hiljem siis tuli alla ka ketastega tagasild ja ette 51mm püstakud.

Mõned kuud peale seda turbotasime seda saabi turboga (originaal ajuga)

Siis rändas peale iveco turbo mis läks laiali.

Siis jäi auto seisma ja nüüd on uuesi liikvel .

Panen siia siis mingi listi hetkeseisust.

Veermiks siis

Tagasild Ketastega

bilstein b8

Miskid madaldus vedrud.

3.9 differ (Kemppi)

Esisillas siis

b8 samuti

e36 roolilatt

Mootor

m52b28 Väntvõll

m20b20 kepsud

m50b25 Non vanos kolvid maha treituid 2.5mm Kolvi pidi ka alt vidike modima muidu käis vastu väntvõlli.

Kõik said kaalutud .

Kõik uued rõngad saaled.

kaanetihend originaal 2.05mm liimitud miski locktite tihendiliimiga.

Väljalaskekolle on tellitud e-bayst

Turbo tulnud ameerikast 450+hp (hiinakas)

sinna vahele siis ise tehtud flants et turbo kõrgemal oleks ja audi s2 väline wastegate.

downpipe on ise tehtud .

Lairiba lambda.

Intercooler kah ees pidi veidike modima lansekaid et ära mahuks.

60mm sisselaske torustik

Hks replica bov.

830cc lucas delphi Pihustid.

4.0bar kütuserõhk.

Oli catch tank.

Juhib siis ms2v3 (seadistas jeff01)

1,1bar boost hetkel.

Hooratas m20b25

Siduriketas m50b20

Sidurikorv sachs racing 618

Väljalase 2.5" otsast lõpuni vahel bosali resokas lõpus japstyle oste läbi pütt

1011296_4986469702027_1162572222_n.jpg

gallery_631_82_1182987.jpg

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151757304789110&set=vb.613524109&type=2&theater

gallery_631_82_821048.jpg

Muudetud , muutis razer

  • Vastuseid 52
  • Vaatamisi 12tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 3 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_79761

Ei kellasid ei kasuta kuna õlirõhu anduri august tuleb ju turbo õlitus :) Aga peaks paigaldama sinna vahele tegelikult .

Oleks kindlam :)

Mul oli 90a olifiltri korpus sellel ei olnud valmis valu väljundiks/sisendiks.

Aga vedeles 92a korpus sellel oli valu olemas . Pidi ainult puurima keermestama . Ja s50 on tegelikult ju ka õli termostaat. Kuid selle ava keevitasin kinni ja käib nüüud ainult läbi radika ;)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.