Hüppa postitusse
  • Vastuseid 3,3tuh
  • Vaatamisi 791,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Tarisin selle auto oma garagesse ja head pole seal miskit !pole ûhtki tetaili mis pole tefektiga kaugelt jh viisakas aga tegemist vãga palju kel huvi võib kirjutada räägin lähemalt. Aga muidu jh kel k

  • Pead ei saa soola perspektiivis anda, aga eks kere seisukord räägib enda eest ning kirikuõpetajast juttu polnud. Hinna määrasin selle alusel, mis kõige paremini liikurit mulle sümboliseerib. Mõnele me

  • Miks sa iseendast kolmandas isikus räägid?

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_51749

ma ütleks ka, et ei ole see kabrio hind nii ulme midagi, sest paistab, et on vaeva nähtud ja heas korras. Hooaeg ei ole küll jah kõige soodsam, et müüa lahtist bemmi :D Mujal maailmas on heas korras e30-d tohutult hinda läinud.

comment_51761

Suht naljakas, et 120 eurine m -tehniku tagatiib tundub ulme, aga 6 kilone kabrio hind on normaalne ? Mida te õigupoolest hindate või mille järgi oma seisukohad võtate? See kui kogu esiosa on ühe valuga siniseks lastud, tuledest bläkid tehtud ja aastaarvuga vastavalt kaasas käivad hooldused tehtud- see teeb autost auto ja sellepärast on õigustatud selline hind?

Sellist hinda maksavad ikka säilinud eksemplarid ja üldjuhul 325 mudelid, mitte 318i

Peale euro tulekut on üle paisutatud ikka enamus e30 hinnad, kõik võtavad snitti mobile.de lehelt säilinud eksemplaride hindade näol....

comment_51814

Eks sellised ulmelised hinnad kergendavad normaalsete hindadega auto müüki...

Kui praegult oma armsa romu peale mõtlen, siis ikka oli kallis küll, eriti kui arvestada, et auto millega hetkel liiklen on palju korralikum ja oli umbes poole odavam.

edit:

et OT poleks, siis paar asja, mis pole siit vist läbi käinud:

http://www.soov.ee/tallinn/BMW_E30_1_8_is_1987177.htm?ca=1&w=3

tuuning bemm: http://www.soov.ee/parnumaa/BMW_320_E30_1917838.htm?ca=1&w=3

ja ilusad veljed: http://www.soov.ee/tallinn/Valuveljed_4x100_Borbet_T_16x9_1949274.htm?ca=1&w=3

Muudetud , muutis zaddam

comment_51848

See hinnatase on üle euroopa enam-vähem ühtlane, ei ole see ainult Eesti fenomen. Mina müüsin oma Lancia Delta Integralet kaks aastat, pakkumisi tuli üle euroopa, aga kõige rohkem huumorpakkumisi tehti Eestist. Lõpuks jäid sõelale kolm pakkumist 1 Eestist, 1 Saksamaalt ja 1 Soomest. Lõppkokkuvõttes läks asi soome, sest see mees jõudis esimesana rahaga minu uksetaha. Fakt on see, et selliste autode eest on head raha nõus maksma fanaatikud, mitte keskmine argiauto ostja ja fanaatikud jälgivad iga pisidetaili ja säilivust. Vanade autode puhul on võimalik head raha ainult hästi säilinud eksemplaridega teenida, mitte hästi taastatud autodega. Igaühel on õigus küsida oma liikuri eest sellist hinda nagu heaks arvab, aga see ei tähenda, et seda ka makstakse.

comment_51851

janni oma ju läks 6k eest

4500 Euri ja seda pika pika neerukäimise peale :D :D

Auto kolis Võrru ;)

Ei läinud. Jann ladus sinna hulgaliselt tutikaid ja kalleid juppe a-osade näol, lasi sisu teha ,kallid veljed jne. Ehitas autot mitu aastat, mitte ei käinud lihtsalt üle. Seal oli jälle vastupidiselt originaalsusele hulgaliselt tuningut, mis läheb enamusele korda ja mille eest ollakse ka nõus raha välja käima.

comment_52078

käisin vaatamas seda:

tagatiivad väga roostes,esitiivad samuti,kundepoolne uks laines ja mattmust,tagatiib samamoodi

mootoris isegi tühikäigul saale kolin,käima pandi üle poole tunni seda,stanged katki(koopiad) ja lahti.juhiiste on mingi suvaline katkine sport iste.tiivakaartel plastik laiendid,ühe all tiivakaart enam polnudki ja jne,peale saale kolina kuulmist ei süvenenud edasi,kuna see oli juba tühikäigul olemas.

IX vahekasti ega midagi pole,tavaline tagaveolise käigukast on all.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus