Hüppa postitusse
Postitatud
comment_29637

Tõin lõpuks Saksast ära,

BMW E30 cabrio 2,5 mootoriga, 88a.

Masinat on juba seal veidi tuunitud:

Värv: Porsche RS sinine

Veljed:16x9" Dezent(4 velge) + tutikad kummid 215/40/16

Sisu: König sport sisu tumedast nahast

Tuled: nii ees, kui taga Hella toon tuled

KN koonus filter,strutbar, sportsummuti, madaldus vedrud, ees paistab olevat isegi 60mm madaldus, Koni amordid, 4x el. aken, istmesoendused, sportrool,-käigukanginupp,-pedaalid.

Pildid lisan varsti!

  • Vastuseid 462
  • Vaatamisi 88tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ei ole neid e30 üritusi küll, seda üritustki mitu aastat plaanitud juba, ei tea kas nüüdki teoks saab...rahvale on suva iga nädalavahetuse joomingud olulisemad, kui aastas kord sellisel üritusel käia

  • Paar kevadist klõpsu   ...ja lõppu üks link http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1343358 Ilusat kevadet!  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_45150

Enda kunagisel touringul oli sama jama roolivõimuga...läksid õrnalt roolile vastu ja juba jooksis automaatselt teise äärde välja :D :D ...minul lahenes asi sellega,et peale panud e36 pump sai minema visatud ja orig. pumbaga hakkas asi tööle nagu peab B)

  • Autor
comment_45512

Mul aga masinaga mingi müstika toimumas, sain mingi nädalake ilusti sõita, ja nüüd hakkas jälle sama jama pihta mis algul oli, kui mootori kokku sain. Mingi hetk hakkas sõites pöördeid viskama,sõitsin koju, hiljem ei läinud käima, tõmbas küünlad märjaks, siis pika käiamise peale läks korra väga halvasti käima ja suri välja. Vahetasin siis jagaja rootori päris uue vastu välja. Täna käivitasin, läks tööle, töötas väga ebaühtlaselt ja hakkas tühipöördeid koguma, jäi kuskil 2200 pelae neid hoidma, gaasi andes mootor nagu läheb ilusti pöördesse, kuid pöörded alla 2000 ei kuku. Mul mõistus otsas, ei tea kust pihta hakata...

  • Autor
comment_45899

olen kõik pistikud üle käinud, eest vända anduri vaatasin ka üle, midagi seal kummalist ei paista, lisaks see andur ei ole vahetatav, juhe läheb otse diagnostika pistikusse sisse.

Muudetud , muutis face

  • Autor
comment_45905

juhtmestik on 126kw oma, jutt käib ikka esimesest vända andurist mitte k.kasti omadest...sellel ees anduril pole mingit pistikut,

Just panin ta korra käima, no väga halvasti käivitus jälle, lõpuks sain tööle, käis väga halvalt, summutist viskab sinist suitsu ja töötab nagu "sapakas", pöörded ikka üleval.

jätkuks..

netist leidsin sellise info:

TDC Sensor (behind fan) on M20

"That sensor is used by a technician to diagnose engine problems, says Haynes Publishing Group, it is not part of the ignition system"

nii et esimese anduri jätaks välja,

Muudetud , muutis face

comment_45923

juhtmestik on 126kw oma, jutt käib ikka esimesest vända andurist mitte k.kasti omadest...sellel ees anduril pole mingit pistikut,

Just panin ta korra käima, no väga halvasti käivitus jälle, lõpuks sain tööle, käis väga halvalt, summutist viskab sinist suitsu ja töötab nagu "sapakas", pöörded ikka üleval.

jätkuks..

netist leidsin sellise info:

TDC Sensor (behind fan) on M20

"That sensor is used by a technician to diagnose engine problems, says Haynes Publishing Group, it is not part of the ignition system"

nii et esimese anduri jätaks välja,

lisajuhtmega küünlajuhe on terve?
  • 3 nädalat hiljem...
  • 9 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.