Hüppa postitusse
Postitatud
comment_11565

Tervitus e-kolmekümnelised!

Eestimaal on liikuma hakkamas taas üks iX koos isikuga, kelle jaoks see on esimene bemm :wink: ! Sai siis äsja selline relv ostetud Tallinnamaalt. Tegelikult hakkab auto enamasti liikuma siiski Tartumaal.

Korralikumaid pilte ei ole veel ning lähiajal vist ei tule kah kuna parem esitiib on kergelt lömmis...

BMW+325+iX+87.jpg

Auto läbisõit on täitsa korralik - 151000km. Kaasas oli ka hooldusraamat, mida analüüsides ei pea selles läbisõidus väga kahtlema. Autol olnud üks omanik - 1925. aastal sündinud papi. Autoga tuli veel boonusena kaasa makki jäänud kassett parimate ©veitsi ¹laagite teostega :P . Ega muud ei oskagi väga kirjutada selle masina kohta... Eks ta veidi hoolt ja armastust nõua ^^. Eks ma üritan teemat update'ida kui miskit huvitavat toimub.

Nii ja kohe küsin foorumlaste käest, et kas kellelgi on pakkuda KORRALIKKU esi-ja tagastanget? Need on mõlemad muljuda saanud. Lisaks veel on suur soov ette paigaldada elektrilised aknatõstukid nii, et kui kellelgi mootoreid + muid vajalikke juppe müüa on siis uuriks pakkumist hea meelega. Kas vändaga versioonil on juhtmed juba veetud või peab ikka ise skeemi järgi nööri vedama hakkama?

Aga kõige suurem küsimus on mul seotud õlivahetustega käigukastis, difrites ja vahekastis - nimelt kui palju ja mida sinna panna tuleks? Mingisugust servise raamatut mulle kaasa ei antud ja internet ei taha kah eriti vastuseid anda...

Jaa siis veel selline asi, et ABSi tuli läheb peale väikse vahemaa läbimist põlema. Mootorit uuesti käivitades tuli enam ei põle. Millest võiks alustada probleemi otsimist?

Muidugi igasugune muu vajalik lisainformatsioon on teretulnud mida värske iX-i omanik peaks teadma!

Tervitades,

Aigar

  • Vastuseid 96
  • Vaatamisi 13,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Nii, ammune plaan sai ellu viidud - nimelt reis üritusele Le Mans Classic 2020, 2021, 2022 on edukalt läbitud. Soovitan soojalt kõigil vanatehnikahuvilistel sellest üritusest osa võtta. Et elu põ

  • Nüüd siis sedaviisi… Esimene nelikveoline E30 Eesti vanasõidukite registris 🙂 Numbrimärgi puhul pandi seeriaid veidi juurde aga mootori töömaht jäi vähemalt õigeks   Protsed

  • Tere jõudu!   Panen üle pika aja taas maha ühe verstaposti. Nimelt sai vaikse nokitsemise tulemusena vanur jällegi normaalsesse sõidukonditsiooni viidud. Ei midagi ulmelist - sai lähenetud m

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_10574

Nii, pole kaua aega uuendanud teemat aga selleks oli ka hea põhjus - mul ei olnud autost normaalseid pilte ^^.

Igatahes nüüd juba tükk aega muretult kulgetud selle masinaga ja üldiselt väga rahul. Eriti kõvasti algas rahulolu siis kui lumi maha tuli :).

Probleemid mootori mitte käimisega olid tingitud vigasest õhukululugejast (see juhtmejupp, mis seal sees oli ei andnud teatud asendist ühendust) ja ühest pooletoobisest pihustist.

Pilti kah..

img0730small.png

img07305small.png

img07550.jpg

  • 4 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_9272

Tegelt on veitse ikka räsida saanud siin suure talvega :roll: . Kevadel plaan veel siledamaks ajada, kuigi jah, ega tal suurt midagi praegu kah viga ei ole...

Ma nägin kah kahte e30 täna, mõlemad musta värvi, ainult, et üks oli kupee ja teine universaal.

  • 3 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_7650

Tänud kiidusõnade eest aga eks seal ole ikka nokitsemist veel. Mõlke ja kriime ikka jagub :D.

Selle liistuga on nii, et seda on võimalik tellida nt Händlerist või UMist - hind on suht sama. Esimene maksis mingi 25€ ja tagumised kaks vast 35€ kokku. Vanad on küll maru õudsaks kollaseks pleekinud...

  • 10 kuud hiljem...
  • 6 kuud hiljem...
  • Autor
comment_49363

img3900hdrfilmstrip.png

Jõudu külarahvas!

Pole kaua aega olnud mahti midagi kirjutada - peamiseks põhjuseks ajanappus.

Ega väga palju midagi muutunud ei olegi, kui et "BBS front valance" aastast 83 sai lastud ette sobitada (see sai ühe foorumlase käest kunagi ammu juba soetatud) ja samuti sai ka põhjaaluse roostega võidelda.

Talveks tuleb arvatavasti originaal paneel ette tagasi, sest BBS'ile vist ei meeldi väga hangedest läbi sõita.

Edu kõigile!

Muudetud , muutis Aigar

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_53531

Nonii, väike update.

Vahepeal sai siis suure vaevaga esiamordid ära vahetatud. Kompott oli ikka korralikult kinni roostetanud ja üllatusi oli veelgi. Aega läks aga asja sai:

1.dsc0051so.jpg

Kõik tundus maru tore ja lihtne. Selle patarei järgi arvestades - päev!

2.dsc0055no.jpg

Okei - võibolla läheb veidi kauem aega ikka. Kuna X-ile originaal vedrusid niisama juba ei leia siis samade keerdude arvu, läbimõõdu ja enam-vähem sama jäikusega vedrud on *pam-pa-ra-raaa!* 95.aasta Ford Escordil. Lisaks on esimese veovõlli rattapoolsed porikummid ka samale autole sobilikud. Esisild kisub nagu Fordiks ära :).

3.dsc0052oeq.jpg

Monteerime siis edasi.

4.dsc0053xc.jpg

Vanad amordid. Äkki keegi oskab öelda, kas need on 25 aastat vanad või on ikkagi vahetatud?

Lõpuks sai jube hea ja nüüd vedrutab nii, et vähe ei ole. Juba esimesed väljakaevamised tehtud, tiivad lömmitud ja põllelisad lõhutud :). Tänud kasutajale Erxx, kelle käest sinna asenduse sai.

dsc0073pt.jpg

...aa, ja tagant sõideti ka sisse. Kuna konksuga e30 on tank siis minul ei olnud sündmuskohal millegi üle kurjustada.

dsc0069mf.jpg

Talv on lahe! Have fun! :)

Muudetud , muutis Aigar

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.