Hüppa postitusse
Postitatud
comment_11743

Tere.

Olen nö. vaikne lugeja juba pikemat aega olnud.

Tegu siis 1990 318is mudeliga, mis sai ostetud kasutaja Kaido S käest 2007a sügisel. Hetkel LS. 302 000 km.

Olen teda enamjaolt hoidnud originaal välimusega, aga mõni uuekooli muudatus on ka ikka sisse ära eksinud.

Sisu on lihtne originaal ja piltide pealt nähtav.

e30318is.jpg

IMG_7523small.jpg

IMG_7526small.jpg

318is.jpg

IMG_4956-kopi.JPG

ibiza_IS.jpg

Kuna vahepeal kahe auto ülevalpidamine oli kulukas, siis auto seisis üks aasta otsa. Nüüd kenasti liigub jälle.

DSC01156_large.JPG

Korrastasin oma bbsid ära:

BMW318isBBS02.JPG

BMW318isBBS01.JPG

Lisaks leidsin mingi aeg tagasi müügist RH ZW1 17" x 8" + 9,5"

Samuti korrastasin ka need ära.

Algselt:

BMW318isRH05.JPG

BMW318isRH06.JPG

BMW318isRH02.JPG

BMW318isRH01.JPG

Pärast:

Kellegil huvi velgede taastamise vastu, siis täpselmalt saab lugeda blogist, mis nendega tehtud on:

http://polishing.edicypages.com/blog/rhzw1

rehvid ees 205/45 R17

rehvid taga 235/40 R17

RHzw101.JPG

rh1.jpg

rh2.jpg

rh3.jpg

  • Vastuseid 58
  • Vaatamisi 9,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_6478
ajakulu on sama ju

samas 51mm on tunduvalt äksam asi kui 45mm püstak

Kuna ma ei taha mingeid roostes püstakuid alla keerata, siis ma ilmselgelt liivapritsiks ja värviks need.

Lisaks tuleb uuesti teha sillastend, amordivahetusel vast ei olnud see nii suuremahuline sättimine. Laagrite demonteerimine ja töökoja tunnitasu.

Ja ma lihtsalt ajaliselt ei jõua sellega tegeleda. Tulevad amordid ja keeratakse alla. Änksam on küll, aga hetkel mulle tundub, et ainult jutu järgi. Ma ei ole väga uudistanud, et miks ta siis parem on...?

Mul on võimalus veel muidugi loobuda tellimusest ja müügist ning otsustada 51püstaku kasuks. New, nice and shiny one püstak ei oleks üldse paha mõte muidugi...

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_5523

Ette sai rehvid 205/45 17 Yokohamad.

Alla on paigaldatud Simonsi pütt, nagu pildilt näha. Kinnitused on tehtud viisakad - E34 klambrid.

Minu mure amortidega(45. püstaku omad) jah jätkub, kuna ei saa lihtsalt neid alla :D

Läksin eelmine nädal vahetama neid ja mõne tunni mõõdudes helistati, et püstaku sees amort loksub ja alla ei saa panna. Nüüd juba viga selgeks tehtud ja amordid viidud treiali juurde mõõtude võtmiseks. Selgub, et püstaku kinnitusmuttri alla on vaja teha õhukese seinaga hülss, mis hoiab ära nii vertikaalse kui ka horisontaalse loksu.

Pean leidma mõõtude võtmiseks veel ühe 45se püstaku - kellel on laenata, andku teada!!

Üks karp esi amordi taldrikutega on mul ka ääre peal, mis lähevad käiku, kui amordid korda saan. Vähendavad need esiotsa -10mm. Siis peaks olema koopajoon täpselt paigas.

Penu

5772460303_fba562e297_b.jpg

IMG_4253.jpg

_MG_7164small.jpg

  • Autor
comment_5414

tänud,

aga jah, otsene vaueffekt võiks suurem olla.

Selleks oleks madalam rehv, madalam vedrustus, mtech II ja uuem värv :D

Aga, tasa ja targu, see masin on niigi paari kuuga päris palju üle elanud, sõita tahaks ka :)

paar klõpsu http://www.sergeizjuganov.com aparaadist veel:

täpselt see 1cm eest dropi on puudu, aga saab ka selle...

_MG_7429small.jpg

_MG_7432small.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.