Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
Chulo

M50B30 strokeri ehitamine

Küsimus

Nonii tuuningu gurud. Pöördun teie poole järgneva küsimusega.

 

Kas keegi teab mis vahet on M50 ja M50TU blokil?

Väidetavalt saab M54B30 vända, kepsude ja kolbidega strokerit ehitada ainult M50TU blokist, aga mittekuskilt paikapanevat ja definitiivset vastust ei leia. Tõsi, et TU ja tavalise bloki koodid erinevad ja ka kolvid ning kepsud on non-TU-st erinevad. Kas TU mootori silindrihülsid on väntvõllist kaugemal?

 

 

Lugupidamisega,

Chulo

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Soovitatud postitused

  • 0

Malmi soojusjuhtivus on ka nigel- see piirab soojusülekannet. 

 

Mõned erisoojused (J/(kgxC):

Alumiinium 900

Raud 450

 

Sulamite omi nii kiirelt ei leia, rahuldu nendega.

 

http://www.teaduskool.ut.ee/orb.aw/class=file/action=preview/id=2079/Ett_3_Soojus.pdf

 

Ma ei hakka midagi järele proovima, ma usun siiski kirjapandut. Sinu küsimus on ebakohaselt püstitatud, sellele pole mõtet vastata. Sest selle lahendamiseks on vaja teada ka soojusülekande intensiivsust. Ma väitsin seda, et alumiinium(sulam) on soojuśtehiliselt parem materjal. Selleks kasutatakse teda soojusvahetites. Vask oleks veel parem, kuid ta tihedus (mass) ja hind limiteerivad.

Muudetud , muutis kunot

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ok, mees, tunnistan oma lüüsaamist. Viha ei pea. Sellegipoolest projekti pooleli ei jäta ja M54 järele ei jookse. :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Karta on! Plokk läheb vist järgmine kuu puurimisse, Kui joppab, siis õnnestub S52B32 kolvid kommiraha eest saada :D

Muudetud , muutis Chulo

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Turboka puhul oleks vanosed ja valvetronic muidugi maasikas ning enamus normaalseid progeajusid toetaks vanose juhtimist nagunii. Säästuprojekti puhul muidugi kisub eelarve siis üsna suureks, aga seadistusvõimalused samuti.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Normaalsed proge ajud maksavad päris head hinda jah. Endal MS2 ja sellega duubel-vanost ei juhi. (1-ga peaks tegelt hakkama saama)

Muudetud , muutis Chulo

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Mul plaan kasutada m50b25 blokki, m57b30 väntvõlli (stroke 88mm), mõlemad on olemas ka praegusel hetkel juba.

Ja siis kas 130mm või 135mm kepsu ja olenevalt sellest kas mõnda m20/m40/m42/m43 kolbi olenevalt kepsu valikust ja soovitud osade kogupikkusest ülemises surnud seisust väntvõlli tsentrini. (m50b25nv on originaalis selleks kogupikkuseks 210.7mm)

Esialgne kiire arvutus m50b25nv bloki jaoks:

m57b30 väntvõll stroke: 88mm

m20b20/m20b27/m50 135 mm keps

m42/m43/m40 kolb CH: 31.65mm

-------------------------------------------

88/2 + 135 + 31,65 = 210,65

 

See on pöörlevate osade kogupikkus ülemises surnud seisus väntvõlli tsentrist, mida on 0,05mm vähem kui on m50b25nv originaal osadel, kuid omab 13mm suuremat käiku (stroke)

 

Väheke andmeid mis netist leidnud olen:

 

Pistons (CH is compression height):

M44, 30.4mm CH, 84mm bore
M42, 31.65mm CH, 84mm bore
M43, 31.65mm CH, 84mm bore
M40, 31.65mm CH, 84mm bore
M20, 34.09mm CH, 84mm bore
M50B25 (VANOS), 32.55mm CH, 84mm bore
M50B25 (non VANOS), 38.2mm CH, 84mm bore
M52B28, 31.82mm CH, 84mm bore
M54B30, 28.32mm CH, 84mm bore
S50B30 (USA), 32.8mm CH, 86mm bore
S50B32 (USA), 31mm CH, 86.4mm bore

 

Lisaks on vaja veidi rohkem mõelda ja leiutada võrreldes m54 väntvõlliga, sest erinevad on väntvõlli esimese otsa mõõdud:

M50 väntvõlli otsa tihend: 48x65x10

M57 väntvõlli otsa tihend: 55x68x8

 

Teiseks erinevuseks on see, et m57 rihmarattal puuduvad trigger wheel hambad. Võiks ju lihtsalt asemele panna m50 rihmaratta, kuid kuna väntvõlli otsamõõdud on erinevad, siis see ka pole kohe bolt on lahendus kuna ka rihmaratta kinnitus on uuematel mootoritel hoopis nelja väiksema poldiga, mitte enam ühe suure poldiga.

Selle vastu peaks aitama mõne jupi juurde tegemisega või netis kalli raha eest tellida mõni sport rihmaratas mis peaks heal juhul sobima:

http://store.vacmotorsports.com/vac---s50b30-euro-crankshaft-harmonic-damper-kit-by-ati-p2814.aspx

 

Võibolla keegi oskab veel miskit kaasa rääkida ja täiendada infot ja omi mõtteid välja käia?

Muudetud , muutis zaddam

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

M57D30 väntvõlli kasutamisel m50 blokis saaks järgmised andmed:(arvutused võivad natuke mööda olla)

M40 kolviga( CH= 31,65) ja 135mm kepsuga oleks kolb 0,65mm üle bloki, töömaht oleks 2924cc ehk 2.9l ja surveaste 13,4:1.

Netist uurides on seda väntvõlli isegi m20 kasutatud, seega peaks andma ka modifitseerida nii, et läheb m50 külge.

Jõunubrid oleksid umbes 180 kw ja 300 Nj :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Mis tukkidest laduda kokku stroker,et hiljem seda laadida kannataks,ning vabalt hingavamana oleks edevam kui 141kw b25

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Edit: Tegemist M50b25 vanos motoga

Kes ütleb palju surveaste jääb?

Töömaht? 

M57n väntvõll-90mm stroke

130mm H-Profiil kepsud

M50b25 vanos kolvid-32,55mm 

Plokikaase tihendiks kasutaks Cometic metall lehte- 1.29mm paksusega. 

Toll mõõt pakendil on 0.051 ehk seega 1.29mm ? 

 

 

 

Muudetud , muutis extreme327

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kas m50b25 vanos moto põlemiskambri volume mitte 43,75 pole? 

Muutsin ka kaase tihendi paksust eelmises postituses.

Või siis kes teab lisada andmeid.

Kas Ploki kõrgus on 210,05 vms 210.07? 

 

Muudetud , muutis extreme327

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi kohe sisse, et postitada oma nimega.
Meelespea: Sinu postitus vajab avaldamiseks moderaatori nõusolekut.

Külaline
Vasta sellele küsimusele...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.


×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus