Chulo Postitatud 18. veebruar 2013 Autor Jaga Postitatud 18. veebruar 2013 (muudetud) malmi soojuslikud omadused on alumiiniumiga võrreldes nigelamad (nii erisoojus kui ka soojusjuhtivus). Aga olgu, jõudu sulle, ega ma su projekti maha teha tahtnudki, ärgitasin lihtsalt mõtlema. Ära pea pikka viha, . Kui sa väidad, et malmi erisoojusmahtuvus on väiksem, siis väidad sa et 1kg malmi soojendamiseks kulub vähem energiat kui kg alumiiniumi soojendamiseks. Sain ma sinust õieti aru? Proovi järele, vaata kumma sa enne soojaks saad kuumutades. Ja pidagem silmas, et soojusmahtuvus on ikkagi erisoojusmahtuvuse ja massi korrutis. Muudetud 18. veebruar 2013, muutis Chulo Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4535-m50b30-strokeri-ehitamine/page/2/#findComment-56768 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kunot Postitatud 18. veebruar 2013 Jaga Postitatud 18. veebruar 2013 (muudetud) Malmi soojusjuhtivus on ka nigel- see piirab soojusülekannet. Mõned erisoojused (J/(kgxC): Alumiinium 900 Raud 450 Sulamite omi nii kiirelt ei leia, rahuldu nendega. http://www.teaduskool.ut.ee/orb.aw/class=file/action=preview/id=2079/Ett_3_Soojus.pdf Ma ei hakka midagi järele proovima, ma usun siiski kirjapandut. Sinu küsimus on ebakohaselt püstitatud, sellele pole mõtet vastata. Sest selle lahendamiseks on vaja teada ka soojusülekande intensiivsust. Ma väitsin seda, et alumiinium(sulam) on soojuśtehiliselt parem materjal. Selleks kasutatakse teda soojusvahetites. Vask oleks veel parem, kuid ta tihedus (mass) ja hind limiteerivad. Muudetud 18. veebruar 2013, muutis kunot Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4535-m50b30-strokeri-ehitamine/page/2/#findComment-56769 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 18. veebruar 2013 Autor Jaga Postitatud 18. veebruar 2013 Ok, mees, tunnistan oma lüüsaamist. Viha ei pea. Sellegipoolest projekti pooleli ei jäta ja M54 järele ei jookse. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4535-m50b30-strokeri-ehitamine/page/2/#findComment-56776 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
LONKKIR Postitatud 25. veebruar 2013 Jaga Postitatud 25. veebruar 2013 järjepidavad mehed vähemalt! 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4535-m50b30-strokeri-ehitamine/page/2/#findComment-57228 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 25. veebruar 2013 Autor Jaga Postitatud 25. veebruar 2013 (muudetud) Karta on! Plokk läheb vist järgmine kuu puurimisse, Kui joppab, siis õnnestub S52B32 kolvid kommiraha eest saada Muudetud 25. veebruar 2013, muutis Chulo Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4535-m50b30-strokeri-ehitamine/page/2/#findComment-57229 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 27. veebruar 2013 Jaga Postitatud 27. veebruar 2013 Turboka puhul oleks vanosed ja valvetronic muidugi maasikas ning enamus normaalseid progeajusid toetaks vanose juhtimist nagunii. Säästuprojekti puhul muidugi kisub eelarve siis üsna suureks, aga seadistusvõimalused samuti. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4535-m50b30-strokeri-ehitamine/page/2/#findComment-57284 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 27. veebruar 2013 Autor Jaga Postitatud 27. veebruar 2013 (muudetud) Normaalsed proge ajud maksavad päris head hinda jah. Endal MS2 ja sellega duubel-vanost ei juhi. (1-ga peaks tegelt hakkama saama) Muudetud 27. veebruar 2013, muutis Chulo Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4535-m50b30-strokeri-ehitamine/page/2/#findComment-57291 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 3. september 2013 Jaga Postitatud 3. september 2013 (muudetud) Mul plaan kasutada m50b25 blokki, m57b30 väntvõlli (stroke 88mm), mõlemad on olemas ka praegusel hetkel juba. Ja siis kas 130mm või 135mm kepsu ja olenevalt sellest kas mõnda m20/m40/m42/m43 kolbi olenevalt kepsu valikust ja soovitud osade kogupikkusest ülemises surnud seisust väntvõlli tsentrini. (m50b25nv on originaalis selleks kogupikkuseks 210.7mm) Esialgne kiire arvutus m50b25nv bloki jaoks: m57b30 väntvõll stroke: 88mm m20b20/m20b27/m50 135 mm keps m42/m43/m40 kolb CH: 31.65mm ------------------------------------------- 88/2 + 135 + 31,65 = 210,65 See on pöörlevate osade kogupikkus ülemises surnud seisus väntvõlli tsentrist, mida on 0,05mm vähem kui on m50b25nv originaal osadel, kuid omab 13mm suuremat käiku (stroke) Väheke andmeid mis netist leidnud olen: Pistons (CH is compression height): M44, 30.4mm CH, 84mm bore M42, 31.65mm CH, 84mm bore M43, 31.65mm CH, 84mm bore M40, 31.65mm CH, 84mm bore M20, 34.09mm CH, 84mm bore M50B25 (VANOS), 32.55mm CH, 84mm bore M50B25 (non VANOS), 38.2mm CH, 84mm bore M52B28, 31.82mm CH, 84mm bore M54B30, 28.32mm CH, 84mm bore S50B30 (USA), 32.8mm CH, 86mm bore S50B32 (USA), 31mm CH, 86.4mm bore Lisaks on vaja veidi rohkem mõelda ja leiutada võrreldes m54 väntvõlliga, sest erinevad on väntvõlli esimese otsa mõõdud: M50 väntvõlli otsa tihend: 48x65x10 M57 väntvõlli otsa tihend: 55x68x8 Teiseks erinevuseks on see, et m57 rihmarattal puuduvad trigger wheel hambad. Võiks ju lihtsalt asemele panna m50 rihmaratta, kuid kuna väntvõlli otsamõõdud on erinevad, siis see ka pole kohe bolt on lahendus kuna ka rihmaratta kinnitus on uuematel mootoritel hoopis nelja väiksema poldiga, mitte enam ühe suure poldiga. Selle vastu peaks aitama mõne jupi juurde tegemisega või netis kalli raha eest tellida mõni sport rihmaratas mis peaks heal juhul sobima: http://store.vacmotorsports.com/vac---s50b30-euro-crankshaft-harmonic-damper-kit-by-ati-p2814.aspx Võibolla keegi oskab veel miskit kaasa rääkida ja täiendada infot ja omi mõtteid välja käia? Muudetud 9. september 2013, muutis zaddam Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4535-m50b30-strokeri-ehitamine/page/2/#findComment-66913 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Ats Postitatud 12. september 2014 Jaga Postitatud 12. september 2014 M57D30 väntvõlli kasutamisel m50 blokis saaks järgmised andmed:(arvutused võivad natuke mööda olla) M40 kolviga( CH= 31,65) ja 135mm kepsuga oleks kolb 0,65mm üle bloki, töömaht oleks 2924cc ehk 2.9l ja surveaste 13,4:1. Netist uurides on seda väntvõlli isegi m20 kasutatud, seega peaks andma ka modifitseerida nii, et läheb m50 külge. Jõunubrid oleksid umbes 180 kw ja 300 Nj Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4535-m50b30-strokeri-ehitamine/page/2/#findComment-83909 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 27. oktoober 2014 Jaga Postitatud 27. oktoober 2014 M57D30 väntasid on erinevaid, 88mm ja 90mm stroke Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4535-m50b30-strokeri-ehitamine/page/2/#findComment-85533 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 27. oktoober 2014 Jaga Postitatud 27. oktoober 2014 Kui 90mm, siis mootori tähis täpsemalt juba M57D30TU vist? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4535-m50b30-strokeri-ehitamine/page/2/#findComment-85549 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Trax Postitatud 1. november 2014 Jaga Postitatud 1. november 2014 Mis tukkidest laduda kokku stroker,et hiljem seda laadida kannataks,ning vabalt hingavamana oleks edevam kui 141kw b25 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4535-m50b30-strokeri-ehitamine/page/2/#findComment-85742 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
extreme327 Postitatud 28. veebruar 2020 Jaga Postitatud 28. veebruar 2020 (muudetud) Edit: Tegemist M50b25 vanos motoga Kes ütleb palju surveaste jääb? Töömaht? M57n väntvõll-90mm stroke 130mm H-Profiil kepsud M50b25 vanos kolvid-32,55mm Plokikaase tihendiks kasutaks Cometic metall lehte- 1.29mm paksusega. Toll mõõt pakendil on 0.051 ehk seega 1.29mm ? Muudetud 28. veebruar 2020, muutis extreme327 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4535-m50b30-strokeri-ehitamine/page/2/#findComment-136108 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
rlend Postitatud 28. veebruar 2020 Jaga Postitatud 28. veebruar 2020 (muudetud) 9.41:1 Töömaht 2992cc https://www.zealautowerks.com/advanced-compression-calculator.html?setup=6,m84,m210.05,m90,33,-5.35,m32.55,m130.00,m1.24,m0.000,7200,160,0 Muudetud 28. veebruar 2020, muutis rlend Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4535-m50b30-strokeri-ehitamine/page/2/#findComment-136110 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
extreme327 Postitatud 28. veebruar 2020 Jaga Postitatud 28. veebruar 2020 (muudetud) Kas m50b25 vanos moto põlemiskambri volume mitte 43,75 pole? Muutsin ka kaase tihendi paksust eelmises postituses. Või siis kes teab lisada andmeid. Kas Ploki kõrgus on 210,05 vms 210.07? Muudetud 1. märts 2020, muutis extreme327 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4535-m50b30-strokeri-ehitamine/page/2/#findComment-136122 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse