Hüppa postitusse
Postitatud
comment_53940

Tere kaasfoorumlased.

Pikkade pühade ja aja ülejäägi põhjusel leidsin aega oma liikur siia üles riputada.

E30-ne  ostusoov oli mõttes mõlkunud juba pikemat aega, eriti pakkusid huvi masuudipressid kuna 2,8 bensukas juba olemas E36. näol.

Auto toodud Tallinnast.paar kuud tagasi. Müüja ei osanud eriti midagi rääkida auto kohta,kuna olla tema käes suht lühikest aega olnud. Niisiis ajalugu teadmata.

Mootoriruum pole osavate näppude poolt puutumata jäänud-palju kahtlast aretust,mehhaaniline pump jne.-el. pump soetatud ja saab paigaldatud.

Sisu tavaline hele,nagu ikka juhiiste natukene räbal.-vaikselt saab sisugi korrastatud,

Kere pole ka just kõige parem- kevadel hakkab korrastama.

Veermik tundub ok-sai 5x120 sillad soetatud madaldusega kevadeks.

Probleeme ikka jagub-praegu küttesüsteemis mullid sees ja auto seisab.

 

S169A  KATALYSATOR FUER DIESEL DIESEL CATALYST

S210A  ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )  Dynamic stability control

S314A  FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT  Door mirror / driver's lock, heated

S320A  MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL  Deleted, model lettering

S400A  SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH  Slide/tilt sunroof, manual

S410A  FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN  Window lifts, electric, front

S428A  WARNDREIECK  Warning triangle and first aid kit

S498A  KOPFSTUETZEN IM FOND  Headrests, rear, mechanically adjustable

S510A  LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT  Headlight aim control

S520A  NEBELSCHEINWERFER  Fog lights

S529A  MIKROFILTER  MICROFILTER

S556A  AUSSENTEMPERATURANZEIGE  Outdoor temperature indicator

S562A  KARTENLESELEUCHTE  Reading light

S660*  BMW BAVARIA REVERSE RDS

S681A  DACHANTENNE  Roof antenna

 

 

 

post-2348-0-14496400-1356610025_thumb.jp

post-2348-0-84669900-1356610349_thumb.jp

Muudetud , muutis yg3

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_54431

Eix mul passis kõik andmed korras.

Hullult madalks päris ka ei pole mõtet kuna õlivannidega tuugad lood niigi meie tagasihoidlikul turul.

Praegu rull täitsa liigub aga vahelduva eduga-küll on uim ja siis ärkaks nagu jälle ellu-müstika.

El.pump ka leitud ja läheb külge. 

Must lagi paigaldatud.

Sai siis uus ploikikaas ligi võetud ja läheb pikemaks ajaks garaazi lammutamisele.

Salongiradikas või miski laseb tosooli läbi. salong tosooli haisu täis ja klaasid udused.

Armatuurlaua vahetus kuna praegusel ilus pragu sees.

Keskkonsoolil kruviaugud sees ja kassettihoidja ,millele mina rakendust ei saab välja vahetatud. 

Rull vajab ikka mõnusalt tähelepanu :)

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_59577

Vahepeal siis leitud keevitaja,oma kes oskusi näitas.

Karbid vahetatud ja põhi ka keevitatud.

Uus plokk ja kaas soetatud.

Paar ust Trax69-lt saadud.

Mootorile uued saaled, rõngad ja hunnik muid pudinaid soetatud. Praeguseks ainult saaled vändaga jõudnud tagasi panna.

Vända ja kepsu saaled said std  mõõdud olid rahuldavad.

Plokk,õlivann,mootori käpad,klapikambri kaas värvitud mustaks-osas pulbriga ja osa kuumakindla värviga.

Tegemist jagub aga kuidagi ajaga hakkab jänni jääma.

 

 

 

 

post-2348-0-50263100-1365351823_thumb.jp

post-2348-0-11258900-1365351990_thumb.jp

post-2348-0-90286500-1365352068_thumb.jp

post-2348-0-97622000-1365352166_thumb.jp

post-2348-0-23893600-1365353267_thumb.jp

post-2348-0-35928900-1365353380_thumb.jp

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_63701

Üle pika aja teemasse.

Põhi sai korda tehtud(keevitus,roostesurm, krundid ,värv,kivikaitse ja mõhjamastiks lõpuks)..

Mootor kokkupandud ajutise E28 turboga ja cooleriga. Peale läheb hiljem 530d muutuva geomeetriaga turbo.

Juulis üritan siis uued esitiivad soetada ja hakata keret värvimiseks ettevalmistama. 

Värvi eest suured tänud Metalile.

Värviks jääb Diamond .

 

 

 

post-2348-0-22517100-1372090004_thumb.jp

post-2348-0-13275300-1372090400_thumb.jp

post-2348-0-07606800-1372091283_thumb.jp

post-2348-0-37810700-1372091480_thumb.jp

post-2348-0-48528600-1372091784_thumb.jp

comment_63964

Keegi sõna pole võtnud, siis mõtlesin,e t võtan julguse kokku ja küsin , mis kasu sellisest ühe laksuga üle laskmisest on? Mustuse rooste ja tehasemastiksi peale? Võibolla tõesti on kasu ja mina olen loll, et pesen põhja mitu päeva ja seejärel kakun  tehasemastiksit maha terve nädala ja edasi tuleb veel oma joru.

  • Autor
comment_63967

Põhi sai pestud,mastiks maha nokitud ,kust lahti oli või mullis.

Rooste maha lihvitud ,muundur peale ,kus oli mõttetu lõikama hakata.

Happekrunt peale haljale metallile. Tervele põhjale tavakrunt ja siis paar head kihti värvi.

Mina jaoks piisas sellest.

 

 

post-2348-0-33255300-1372574447_thumb.jp

post-2348-0-49939200-1372574601_thumb.jp

  • Autor
comment_64063

Mootorist oli ainult plokk karteriga küljes.

Ega poleks külili ajandki,kui kere oleks nõrk olnud. Poleks tegemagi siis hakanud.

Üle sai tuisatud,et saada mingigi lisa kaitse detailide eluea pikendamiseks. Kardaan jäi puutumata. Muud miks mitte mööda minnes lisakihtidega kaitsta?

  • Autor
comment_64108

Enne sai needki detailid võimalikult puhtaks tehtud.

Ma usun,et  kivikaitse ja värvikihtide all peavad nad kauem.

Sry Eix ,et ei küsinud enne sinu käest,kuidas seda kõike tegema oleks pidanud.

Tegin nii,nagu hetkel vajalikuks pidasin.

comment_64130

Paar kommentaari ja juba jalgadel :) See on jama jah ,et ei küsinud, terve foorum ilmselt peaks vist küsima jah :D

Räägin sellest, millega tegelen ise ja olen palju näinud. Täiesti pulkadeks võetud auto juureski ei ole rooste eemaldamine ja puhta pleki/metallini ligipääs meelakkumine, sellise terve auto külili keeramine ja üle tuiskamine nüüd küll mingit erilist kaitset ei anna. Tule, näitan sulle ühte samalaadset tööd läbinud kere ja sildasi :)

Tehke minupärast kõik kuidas tahate ja õigeks peate, kui kommentaare ja kriitikat vastu võtta ei suuda, siis ei oska midagi õelda rohkem.

  • Autor
comment_64226

Sai tehtud nii nagu hetkel sain ja kuidas mõistlikuks pidasin.

Mul pole aega,et kõike pulkadeks lahti võtta.

Ostsin ta selleks,et temaga sõita, mitte elupäevade lõpuni kuuri all imetlemiseks.

Igatahes on mul sellesse ületuiskamisse rohkem usku,kui üldse mitte midagi teha.

Edaspidi jäta oma negatiivsed postitused endale.

Kõik ei ole sinusugused.

comment_64239

Poisid poisid, rahu nüüd.

 

Vahe on lihtsalt selles, mille jaoks autot ehitada. Igal juhul on igapäeva auto all tervitatav isegi selline pindmise rooste puhastus + kruntimine + mingi käepärane plögin. Vähendab ta rooste edasist levikut ikka.

Mina teeks seda muidugi samuti meelsamini tühja kerega, aga eks võimalused ja soovid ole erinevad.

Enda kerel on samuti selliseid kohti, kus on plekk veel kõva, aga rooste sees. Välja lõikamine ja keevitamine on pmts sama tulemus, kui suurem maha käiata ja happekrunt peale. Ja kui kasutada ainult suvel, ning kuivema ilmaga, siis niipea need kohad nüüd läbi küll ei mädane.

 

Kui näituse autot teha, siis on tingimused teised. Võib vabalt ka kõik haljaks ajada ja üle värvida, aga sõitmise võid siis kah ära unustada.

 

Mis selle mootoriga külili ajades siis juhtuma peaks? Kolvid kukuvad välja? Kui õli välja lasta ja aku maha, siis ei tohiks selle külili ajamisega nüüd küll midagi juhtuda, kui just auto õllepudeleid vms täis pole. Iseasi on nüüd tõesti, et mis raskused õõtsadele mõjuvad. Tavaliselt tehakse külili ikkagi autosid, mis on ilma mootori ja muu raskuseta.

 

arx

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_71315

Üle pika aja peaks siis teemat täiustada.

 

Vahepeal:

*rull kambris värvitud.

*uus T3 turbo.

*tagumised el. aknad.

*uus kasutatud roosteta luuk soetatud lisaks.

*16x8` Remotec-id 

*püsika kang

 

To do list:

*uksed ja tiivad lõplikult paika saada,

*karbilaiendid külge

*kõrgsurvepump paika panna.

 

Ja kuna kevadeni aega on,siis võib vaikselt timmida ja nokitseda.

 

 

post-2348-0-28653400-1386423284_thumb.jp

post-2348-0-65556100-1386423311_thumb.jp

post-2348-0-02267600-1386423350_thumb.jp

post-2348-0-44896600-1386425709_thumb.jp

post-2348-0-83183800-1386425746_thumb.jp

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_72824

Nüüdseks turbo ära ühendatud ja puhuma pandud-liigutab küll palju paremini,kui originaal ,aga pole ikka veel see.

Bar-e pole veel mõõtnud.

Kuhu oleks kõige mõistlikum ühendada rõhu kell?

Suve rimsid said 4x100-ks ümber tehtud ja üks sai kergelt ära poleeritud.

Plaanis saada nad sama peegliks,kui esimese pildi BBS-id.

Mis mõõdus 16x8 veljele rehvid panna?

Kui kellegil  selliseid Remotec-eid müüa,siis ootan pakkumisi

 

post-2348-0-00211100-1388947682_thumb.jp

post-2348-0-11460700-1388947705_thumb.jp

post-2348-0-29251300-1388947724_thumb.jp

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.