stfup Postitatud 17. mai 2016 Jaga Postitatud 17. mai 2016 Tõmban teema korra üles, peal praegu õmblusmasin m40, pakutakse m43 koos kasti ja juhtmestikuga ajuga (immoga variant). Kelle juurde ma nüüd selle auto toon et asi tööle hakkaks? mootori võin ise ka peale visata. Karteri pean ära vahetama? Kuskil oli kirjas et lihtalt m43 kaane lisamisega saab ka tiksust lahti, aga ei suuda rohkem sellist infot netist leida kuidas see rihmaajam siis keti omaga kokku sobib võib mis värk on. Jube pudru ja kapsad süda juba paha googeldamisest, tahaks juba sõita ilma klõbinata! Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4441-m43-mootori-paigaldus-e30-le/page/6/#findComment-106328 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Ats Postitatud 19. mai 2016 Jaga Postitatud 19. mai 2016 (muudetud) Et saada m40 tiksust lahti m43 juppidega, tuleb otsida m43 nukkvõll ja rullikutega nookurid. Nukkvõlli otsast tuleb ära treida ketiratta kinnitus kuni sobiks m40 rihmaratta otsa. Mõõt oli vist 37mm, kuhu sobis ka simmer. Nuka sisse lasin teha m14 keerme, et saaks rihmaratta ka tugevalt kinni tõmmata, kuna pole enam stopperit nagu m40 mis ei lase rattal pöörelda. Samuti tuleb valida sobiv polt, ise võtsin kuuskant otsaga, millelt treisin veidi eestostast maha, kuna jagaja rootor pidi ka ära mahtuma. M43 nukal tuli ka veidi maha võtta esimese paku juurest, kuna m40 on seal pind pikem. Samuti nuka tagumine ots kinni keevitada ja augud puurida õlituseks nagu m40 omal on. Nookurite seibe pidi samuti väheke käiaga töötlema, muu sobis. Kokkupannes tuleb jälgida m40 rihmavahetuse eeskirju ja peaks käima suurepäraselt. Varem käis suure tiksu ja pöördeid polnud, siis pärast nuka swapi on väga käre mootor. Muudetud 19. mai 2016, muutis RocketBunny 2 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4441-m43-mootori-paigaldus-e30-le/page/6/#findComment-106389 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Eff Postitatud 4. veebruar 2017 Autor Jaga Postitatud 4. veebruar 2017 Netis ringi kolades sattusin lehele, kus oli M43-le paigaldatud M40 sisselaske kollektor Väikeste muudatustega ilmselt teostatav, kes soovib kapotialuse originaalilähedasemana säilitada http://bimmers.no/forums/topic/652821-e34-518i-m43-turbo-prosjekt-blir-z3-19-m44-i-stede/?page=11 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4441-m43-mootori-paigaldus-e30-le/page/6/#findComment-115177 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Ats Postitatud 9. veebruar 2017 Jaga Postitatud 9. veebruar 2017 M43 on erineva pikkustega sisselase, mida juhib DISA klapp, klapi peab ise kuhugi vist alles jätma ühendatuna, et aju safe mode ei läheks. M40 sisselase istub üks ühele peale, kuid kuna reguleeritav sisselase kaob ära, peaks olema ka väike jõukadu. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4441-m43-mootori-paigaldus-e30-le/page/6/#findComment-115345 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kurikristjan Postitatud 10. veebruar 2017 Jaga Postitatud 10. veebruar 2017 (muudetud) Mõtlen, et seda klappi äkki saab üldse ajust elimineerida, üleliigne s**t kuskil ripakil võiks ju olemata olla. Muudetud 10. veebruar 2017, muutis kurikristjan Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4441-m43-mootori-paigaldus-e30-le/page/6/#findComment-115392 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse