Hüppa postitusse
Postitatud

Tervist. Oman hetkel 89a. E30 kupeed M40B16 mootoriga. Tekkis selline mõte, et kui keerukas oleks vana mootor asendada uuema M43 ketiga mootori vastu. See mootor tundub vast natuke töökindlam ja tiksuvabam. Samas jääks ülalpidamiskulud kontrolli alla, kuna autot kasutaksin igapäevaselt. Huvitab, et mida on vaja vahetada, kas käigukast sobib vana mootori oma, kui keerukas on juhtmestik ümber teha ja mis teema nende karteripõhjadega on, kui mootor tuleb E36 kere pealt.

Muudetud , muutis eff82

  • Vastuseid 129
  • Vaatamisi 28,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Most Popular Posts

  • No nende kahe mootori kütusekulu on nüüd kindlasti nii väikse vahega Kes tahab ökolt liikuda, see ei osta 25a vana rullnokka omale ja ei hakka sinna erinevaid mootoreid peale kombineerima ökotamise

  • Miks sa tegeled laus lollustega?

  • Mari ära lärma. Samamoodi nagu on M40 kohviks aetud ja korralike isendeid, leidub ka M43 samamoodi- kulunud keti ja muude hädadega isendeid lisaks korralikele kirikuõpetajate autodele. Mis see roolila

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Et saada m40 tiksust lahti m43 juppidega, tuleb otsida m43 nukkvõll ja rullikutega nookurid. 

Nukkvõlli otsast tuleb ära treida ketiratta kinnitus kuni sobiks m40 rihmaratta otsa. Mõõt oli vist 37mm, kuhu sobis ka simmer. Nuka sisse lasin teha m14 keerme, et saaks rihmaratta ka tugevalt kinni tõmmata, kuna pole enam stopperit nagu m40 mis ei lase rattal pöörelda. Samuti tuleb valida sobiv polt, ise võtsin kuuskant otsaga, millelt treisin veidi eestostast maha, kuna jagaja rootor pidi ka ära mahtuma.  M43 nukal tuli ka veidi maha võtta esimese paku juurest, kuna m40 on seal pind pikem. Samuti nuka tagumine ots kinni keevitada ja augud puurida õlituseks nagu m40 omal on.

Nookurite seibe pidi samuti väheke käiaga töötlema, muu sobis. 

Kokkupannes tuleb jälgida m40 rihmavahetuse eeskirju ja peaks käima suurepäraselt.  Varem käis suure tiksu ja pöördeid polnud, siis pärast nuka swapi on väga käre mootor. 

 

0109465875c5887.jpg

 

Muudetud , muutis RocketBunny

  • 8 kuud hiljem...

M43 on erineva pikkustega sisselase, mida juhib DISA klapp, klapi peab ise kuhugi vist alles jätma ühendatuna, et aju safe mode ei läheks.

M40 sisselase istub üks ühele peale, kuid kuna reguleeritav sisselase kaob ära, peaks olema ka väike jõukadu.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus