- Vastuseid 95
- Vaatamisi 16,3tuh
- Loodud
- Viimane vastus
Populaarsed päevad
Kõige populaarsemad postitused
-
Masin sõidab endiselt probleemideta. Sellel aastal ilmselt kasutusel ainult rajamasinana. Plaanis see aasta paar võistlust kaasa teha aga üldiselt siiski rahulikult võtta. Vahetust vajaks kütusepaagi
-
Auto põhimõtteliselt valmis. Mõned pudinad veel homme külge ja ülevaatusele. Kui hästi läheb, siis jõuab selle nädala jooksul veel teise mootori ka peale panna. Ideaalis tahaks masin madalamaks aga ku
-
BMW 316i facelift aastast 1989 (täpne tootmiseaeg 1989-06-12) ja värviks Delphin Metallic (184). Lisadest ilma katalüsaatorita mudel, katuseluuk ja tahhomeetriga kelladeblokk.
Auto oli poolteist aastat Türil seisnud ja kohale minnes oli üllatus päris suur. Masin väga korralik ning käima läks poolest pöördest. Julgelt sai masin ülevaatusele viidud ning koheselt läbis ka selle puhtalt.
Pärast ülevaatust sai käed löödud ja auto ära ostetud.
Masin sai eelkõige talveks jääradade tarbeks ostetud ja seal seda üldiselt ka sihtotstarbeliselt kasutan. Samuti sõidan sellega suviti kaasa mõned rajapäevad ja võistlused.
08/2013 sai m40b16 mootor (73kw) asendatud e36 pealt pärit m42b18 mootoriga (103kw).
Esimene registreerimine Eestis 1999a. ja alates 2005a. ülevaatuspunktidest järgmine info (üldiselt väga vähe sõitnud masin):
15.07.2013 Korraline Tehniliselt korras 31.05.2014 188100km
16.10.2012 Korraline Tehniliselt korras 31.05.2013 182471km
24.05.2010 Korraline Tehniliselt korras 31.05.2011 180704km
30.05.2009 Korraline Tehniliselt korras 31.05.2010 171958km
29.05.2008 Korraline Tehniliselt korras 31.05.2009 166559km
29.05.2007 Korraline Tehniliselt korras 31.05.2008 160863km
26.05.2006 Korraline Tehniliselt korras 31.05.2007 155000km
31.05.2005 Korraline Tehniliselt korras 31.05.2006 149000km
Tehtud:
-e36 m42b18 mootor (103kw) + chip (piiraja tõstetud)
-kat. eemaldatud
-Ees bilstein B6 amordid, taga Koni adjustable amordid
-tagumine strutbar
-e36 roolilatt
-typ.168 LSD 4.27 ülekandega
-kerge komposiitmaterjalist põhjakaitse
-m20 hooratas (6,5kg) + sidur ja korv
Plaanid:
-taha ketastega sild
Väike hooldusajalugu
10/2012:
Õlivahetus Lotos 5W40 4L täissünt. + õlifilter
Õhufilter
Kütusefilter
Generaatoririhm
Vahatatud (Valma Excalibur Car Wax)
Sony CDX-F5550 stereo
14" BBS e30 valuveljed
11/2012
Uued küünlajuhtmed
Uued küünlad NGK
Sport istmed
12/2012
Ette Bilstein B6 amordid
Taha Koni Sport adjustable amordid
01/2013
Decat.
Chip paigaldatud
Ette uued pidurikettad ja klotsid
Ette Pioneer 3-way 100w kõlarid
Sumbutaja kohandatud ja parandatud
Generaatoririhm uuesti
Kelladeblokk parandatud
Esimeste õõtsade tagumised puksid vahetatud (Febi eksentrik puksid)
Sillastendis käidud
Tagumiste amortide tugilaagrid vahetatud (Sachs)
Difrisse paigaldatud typ.168 LSD element + uus LSD õli + uued simmerid
02/2013
Termostaat vahetatud
Mõlemad veetemp. andurid vahetatud
Veetempi lisanäidik paigaldatud
FK Automotive sport paneelfilter
Uus tagumine parem amordi tugilaager (Sachs)
Uued esimesed suunatule pirnid 12V21W
07/2013
Keevitatud
Mõlemad uued esitiivad
Mõlemad küljed täies ulatuses värvitud
Tagumine luugispoiler
08/2013
Peale M42B18 mootor (103kw)
Uus õli Valvoline 15W40
Uus detonatsiooniandur
01/2014
e36 roolilatt (ratio 3.25)
sillastend
komposiitmaterjalist põhjakaitse
05/2014
Õlivahetus (15W40 Valvoline)
Lambda vahetatud (universaalne)
06/2014
esimene OMP strutbar
m20 hooratas (6,5kg) + m20 sidur ja korv, e21 323i survelaager
Mõned fotod, mis tehtud paar päeva peale masina ostu:
Ja üks kaasaegsem foto Raplast (2014 a.):
Muudetud , muutis siimp