Hüppa postitusse
Postitatud
comment_13509

Tervist

Olen pikka aega jälginud teiste teemasi ja täna mõtlesin et paneks oma auto ka siis siia üles. Varem pole ma seda teinud kahel põhjusel- esiteks pole suurt midagi auto juures muutnud ning teiseks pole olnud lihtsalt aega ega viitsimist. Aga see selleks. Auto tuli õue peale suhteliselt äkki kuna pakkumine oli hea ning tarvis oli ühte autot juurde. Kuna isiklikult olin alati tahtnud saada e30 kupee kerega siis sai ka selle kasuks otsustatud.

Väidetavalt oli auto olnud vanema härra käsutuses ja eesti toodud 2000. a. paar kuud enne oma surma oli selle müünud naabrimehele, tema käest ma ka auto ostsin. Iseasi kui tõene see jutt on, aga nii seda räägiti.

Mootor on tal üllatavalt hästi säilinud, arvestades et e36 318is´ id on näinud siiamaani ainult tagatulesi.

Kere on samuti korralik ja roostet jalaga segada pole õnneks. Ainuke asi mille kallal nuriseks on kehva värv, mis on kapottile ja mõnele detailile veel lastud vist põlve otsas ja rulliga.

Sees on meil recaro istmed, mustad nahast polstrid ja muu tavaline. Lisadest veel siis vändaga katuseluuk, tulede reg. peaks samuti olema (ei tööta). Sai ühendatud ka vähe asisem Sony makk (punase taustavalgusega ja vanakooli välimusega) sisse ning hertzi ovaalid.

Suveks said alla 15x7 tollised Ats Cup´ id mille peal on hetkel parajad traktori rehvid (225/55)

Sai ka käe harjutamiseks üle poleeritud kodus, aga uus värvikiht ja keretööd on nii kui nii plaanis. Vahetatud on veel terve piduritorustik ning piduri kuluosad nt. klotsid jms, Kütusepaak ja torustik, geneka rihm ning palju muud pudi mida ei jõua kõike üles märkida (näiteks siduri töösilinder). Kindlasti tuleks ära märkida et taga on ka originaal lip spoiler mis annab kõvasti downforce juurde. Oluline on ka ära märkida et kõik armatuuri ja üldiselt terve auto pirnid said uute vastu ära vahetatud.

Lähiajal tuleb esisilda palju uusi juppe ja ka silla regull sellisel juhul. Veel siis plaanis ta kõvasti madalamaks saada ning teised rehvid alla panna. Samuti välimust hakata muutma (m-tech 2), sisu samuti sest kuidagi meeldib väga m-tech 2 olemus väikeste nüanssidega, mida ise muudaks. Jubedalt sooviks saada tooni ringi, sest häirivad inimesed kes ootavad et linnas nendega joonele läheks autosse passides. Porno tuuningut ei armasta, sest juba ledid parktuledes ajasid südame pahaks. Tulevast veljevalikut samuti ei tahaks hakata kõva häälega siin kuulutama sest ei tea kuidas elu kulgeb ja streetrace foorumi stiili väga ei tahaks teha.

Ahjaa, roolivõimu ei ole ja ei tule ka.

Mootor: m40b18 83kw

Keretüüp: kupee

Väheke pilte samuti

siis kui ma ta kätte sain ning peale esimest pesu

07051200351a89.jpg

070512135ad224.jpg

Poleerimisest paar pilti

07051492945f5c.jpg

070516483076eb.jpg

Sisust eriti pilte pole, kuid ühe siiski leidsin.

0705164895d75a.jpg

Ja siis tänase päeva seisuga nägi ta selline välja

0705117858ecf7.jpg

0705117972ad05.jpg

0705118056dde9.jpg

Rohkem pilte võib leida siit: http://fotoalbum.ee/photos/hchristiank/sets/998023/

  • Vastuseid 159
  • Vaatamisi 32,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_13508

Sind ma vist nägin tammsaare teel laupäeval :D

Vaatasin et numbritähed VVV nagu mu kunagisel rullil 8)

Kena, velgedel võiks need augud servast mustaks värvida , siis oleks natuke parem minu arust.

Aga edu ehitamisel ja viska siis ikka pilte juurede kui miskit oled teinud :lol:

  • Autor
comment_13507

Tänud :)

Vist oli jah nii et seal nägime. Liigun palju ringi..

Idee kohaselt tahaks velgedel randid lasta läikima lüüa ja keskosaga mingit tagasihoidliku värvilahendust proovida, vb siis tõesti aukude ääred veidi värvi alla, mis tegelikult on päris äge mõte. Aga jääma peab ta vanakooliks ja kindlasti ei tohi olla säravam kui pässa riksi oma.

  • Autor
comment_13491

Peakski selliseks nad tegema, aga kuidas ma randi saaksin läikima?

Tuleb lihtsalt liivakaga nühkida värv maha ja siis mingi spets ainega ta ära töötlema?

Samuti tuli meelde et käigukasti peal oli ilus nimi Getrag, kas see kujutab endast mingit kangemat kasti või on kõigil sama kiri peal?

Edit: Tundub et kõigil peaks vist peal olema see kast?

comment_13490
Peakski selliseks nad tegema, aga kuidas ma randi saaksin läikima?

Tuleb lihtsalt liivakaga nühkida värv maha ja siis mingi spets ainega ta ära töötlema?

Samuti tuli meelde et käigukasti peal oli ilus nimi Getrag, kas see kujutab endast mingit kangemat kasti või on kõigil sama kiri peal?

Edit: Tundub et kõigil peaks vist peal olema see kast?

Minumeelest on kõigil sama.Mu M40B18 mootoril oli kah Getrag mootori otsa kruvitud. :)

comment_13487

Kardan et läikivad randid poleks selle velje puhul enam nii oldskool aga maitse asi. Iseenesest jah, mina võtaksin alguses 400se paberi ja lihviksin värvi maha. Väga jämedaga ei tasu kohe tegelikult lihvima hakata, mõni abarsiiviosake võib koleda kraapsu tõmmata mida kätte saada paras peavalu. Seejärel veega ja 1000se paberiga, siis 1500 ja lõpetuseks 2000 paber. Soovitan soojalt koguaeg lihvida pikki ranti, mitte risti rästi. Seejärel võiks koduste vahenditega näiteks villase soki ja mõne hea poleerpastaga läikima lüüa. Selleks sobib ka tegelikult tavaline jämeda abrasiiviga auto värvi poleerpasta aga parem ikka mõni mis on mõeldudki metallile. Siis võiks rantidele vaha peale kanda, määrida ilusti kõik kokku tugevalt ning lasta seista kasvõi 12 tundi. :wink:

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_12158

Nii, tere jälle üle pika aja, mõtlesin et teeks väikese update.

Suurt midagi kirjutada pole head sest pole jõudnud masinaga tegeleda ega temaga väga palju sõita. Seisma jäi ta vahepeal seepärast et summuti otsustas viimase püti juurest katki minna (päris kõvasti) ja keevitust polnud kohe käepärast, nagu hädadest veel vähe oleks siis otsustas veepump samuti töölepingu lõpetada. Vahepeal olen sõitnud igast erinevate autodega.. Nüüd kui aega tegeleda oli autoga, sain korda jahutusprobleemid ja muud nipet näpet.

Kirjutaks siis üles ka mis vaja lähiajal teha.

* esisild üle käia.

* soojapuhur korda teha (jälle, see mis nüüd katki on pidas vastu pool aastat.)

* tagumine differ undab

* summuti korralikult korda teha.

* lähiajal peaks ka õlivahetuse ära tegema.

Unustasin mainida et vahepeal sai ka tümpsu sisse pandud, ehk päris ise subwoofrile kast ehitatud ja asi kokku pandud. Tulemus tuli päris hea, eks kui aega leiab siis teen ka fotosessiooni :P

Ja ka see et vasak esimene nurk sai kannatada ühe kivi tõttu mis oli auto ette veeretatud parkides, kohe mitte ei kõnni iga kord ümber auto tiiru et vaadata kas keegi mingi lollusega pole hakkama saanud.. :?

Midagi ma nüüd kindlasti unustasin ka ära, aga no siis teinekord kirjutan tagant järgi :wink:

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_11949

Nii, esisild on nüüdsest uus, v.a. roolilatt ja rooli gardaani rist, mis said kasutatud aga väga korralikud.. Sillastendis ka ära käidud.

Sõidutunnetus on hoopis teine- sõidurõõm.

järgmine nädal viskab teised rehvid ka peale kuna praegused väga slikid..

Summuti osas mõtlesin et võiks vaadata midagi kangemat sinna ja vabamaks teha väljalase.. Ühe korraga ära teha, siis kui tuleviku plaanid täide viia ei peaks mitu korda tegema..

Plaanis oleks ka trummlid ära kaotada, samal ajal siis esimesed kettad ka üle käia.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_11667

Vahepeal toimunud siis niipalju et ette lähituledesse sai xenonid pandud (4300k) ja Osrami Nightbreakerid kolisid kaugtuledesse. Sai ostetud ka 3l dinotrol ubs´i et põhi ära teha enne talve, kuna see mis praegu on kannatab veel väga hästi sõita.

61foto.jpg

Lähiajal ka pilte.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_11348

Eile, et kodus kindlasti mitte igav ei hakkaks, sai selline aparaat koju tassitud

77988973f40ec.jpg

Kere on tal just keevitatud ja üle käidud igat poolt( ka koopad on laiendatud ), tundub olevat ka uus piduritorustik jms. On olnud suurema mootoriga ja st. et sealt alt hakkab hetke rullikale päris palju sillajuppe tulema (ketastega tagasilt, vent. ketastega supordid, 51mm püstakud, stabikad jne). Kerega veel kindlaid plaane pole, aga ei tahaks sellist kere viia kuskile Kuusakoski samuti.

Sinisest rullast siis nii palju et vahepeal vahetatud tagumisi rehve, õlisurve andur sai vahetatud (otsustas lekkima hakata) Põhi sai üle tehtud, samal ajal kiskusin ka salongi pilbasteks ja vaatasin mis vaiba all toimub- nagu tehasest tulnud põhi. Pestud, vahatatud, õli vahetatud. On palju asju mis veel teha- näiteks võiks vahetada ära diffris õli (õli juba ostetud)

Üks pilt ka lõppu

77988975ffcfb.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_11183

Huh, ei teagi kust kohast nüüd alustada :roll:

Sai siis muretsetud:

*Udutuled (korralikd)

*6 nupuga kompu.

*Soojendusega sportistmed ette

*Kulumatta pildiga sigaretisüütaja

*Korralik soojapuhur talveks

*Nokian hkplt 4 talverehvid naeltega

*Uus tagasild ketastega ja natuke värskema diffriga

*51mm püstakud ette ventileeritavate ketastega.

*Sparco rool vahetükkiga

78032469759dc.jpg 7803247556fe7.jpg

Eks rohkem pilte ja teksti siis kui kõik omal kohal, tegevusest igaljuhul lähiajal puudust ei tule :twisted:

  • Autor
comment_11163

778716713b05b.jpg

Udukad ees ja põlevad, enda arust on nüüd veidi ülbem..

Mis mul üle mõistuse käib on see et nn. kompu ei ole väga koostööaldis. Valgus paistab jms, vahepeal näitab numbreid ka ja kohati isegi väga selgelt. Kõik kontaktid on 100 tuhat korda üle käidud ja puhtaks tehtud. Ei tea, peab veel selle üle pead seal murdma..

  • Autor
comment_11158

Kadestada pole mõttet vast, need istmed on vagunist tulnud, nii et viisakas oleks enda istmetelt võtta ära sisu ja see ära vahetada soojendustega istmetega. Juhi iste on samuti pool pidune riide seisukohalt, aga korralik riie on selle jaoks olemas.

Üks asi on see et nad olemas on, aga teine asi on see et asjad korralikud saaksid ja hea oleks vaadata :) suur töö on veel ees.

Aga selle kompu koha pealt et kas seal on vaja väga täpselt joota? Joota ma oskan aga ei usu et mingi mikro tasemel täpsusega :P

Pean ka ennast süüdistama selles et kui komput installisin autosse läksid mingid juhtmed kokku ja parem pool spidakast läks lolliks (tahho ja temp.) Ma ei tea mis ime kombel, aga kui ühendasin kompu temp. anduri täiesti suvalise juhtmega (siiani arusaamatu mis juhe see oli) siis hakkas kõik jälle tööle. Siit küsimus.

Kas oleks vaja spidomeetri juures midagi ära vahetada, et kõik iseseisvalt töötaks ja ei peaks mingit porno lahendust kasutama?

Juhtmestik on muidu väga viisakalt juhi koha jalgade katte taga.

Edit: Sai just vahetatud ka salongi soojapuhur, enam ei krudise ega nagise vaid nagu uues autos :D

Ja pilte ei julge praegu rohkem panna, pärast süüakse ära poolikute asjade pärast. :(

  • Autor
comment_11125

Täna oli äge päev.

Mõtlesin et läheks koju lõunaks sööma üle pika aja.

Alustuseks sõitsin ühele soomlasele tagant sisse peale seda kui ta lihtsalt pani suvalisel ajal pidurid plokki :) Tal oli õnneks konks taga ja kuigi palju suutsin ära reageerida. Tal tuli konksu pealt rooste maha.

Selge, sellega sai korda, nr märk oli sassis ja stangel nr. märgi taga väike mõlk.

Läksin tankima ja avastasin et mul on kadunud bensiini paagi kork (peast käis läbi mõtte et Minge ..... ) Mõtlesingi et eile alles tankisin miski 20-30l Hommikul reserv põles, ei sõitnud nagu nii palju ka. Äkki tõesti tehti 2010 aastal mul paak tühjaks :P

Okeei, läks päev edasi ja vaikselt juba kõik sujus kuniks läksin tüdrukule kooli järgi. Peale seda kui parklast välja keerasin sõitis sinivalge järgi, mõtlesin et lamp, kõik on enda teada parimas korras. H*i, järgmisel ristmikul sinine ja punane disko jälle. Politseinik: "Tere, Teil puudub ÜV", mina: " Auto alles sai 7 kuud tagasi üv"

Diskobussist tulin välja 180.- arvega. Tuleb välja et mina ei teadnud sellist süsteemi, et nr. märgi viimasele nr. liita kaks ja saad oma ÜV kuu. Teh. passi ka just iga päev ei uuri.

Ühesõnaga, ma ei tea. Päris kõva päev. :evil:

  • Autor
comment_11121

Konksu koht läks täpselt nr. märgi vastu kus tähed on, ning siis surus lohu sisse stangele (plastik osa) võin õhtupoole pildi ka lisada kui jõuan, nr. märgi tagusin hetkel sirgemaks, et vähekenegi viisakas oleks.

15. minutit tagasi saime just "uue" summuti taas alla. Ligi 1,5 kuud polnud ju lõppupütti :P

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.