Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14389

Sai soetatud siis selline masin nagu e30 323, must kupee( Auto on ostetud kolme peale siinse foorumi kasutaja käest).

Algselt oli plaan osta ainult rallimiseks-sõidu harjutamiseks, ning midagi korda polnud plaanis teha. Kuna mootor vajas pisemat remonti(pihusti ei toiminud) sai see välja vahetatud, mootor hakkas käima nii nagu peab ja meel oli hea.. Kuid meie õnnetuseks tuli koheselt ka kolin samasse silindrisse(sõita masinaga ei saanudki). Kuna nüüd tuleb nagunii mootor lahti kiskuda otsustasime veidi asja ka korda teha. Sisu on juppideks võetud, ning rooste on tagumise otsa ära närinud. Keevitamist ja muud tööd on ikka väga palju sellega.

Masina eesmärki ei oskagi veel täpselt õelda, kuid mootor on küll plaanis korralikuks teha(niipalju kui see 2.3l mootor välja annab lihtsate vahenditega, võib isegi juhtuda, et alumine ots saab olema 327E oma, vängem pensupump ja kaetud kolle) Masin saab olema võimalikult kerge ja miskit üleliigset sinna ei tule. Üle eelmine omanik olla teinud mootorile kapremondi ja asja veidi ka järgi aidanud. Täpseid andmeid ja tehtud tööd ei tea. Kuid väidetavalt on surveaste 12 peale aetud(9 on siis tehase mootoril)

Veermiku ja käima osa kohta ei oska veel miskit õelda, kuid arvata on, et ega seal miskit kiita pole.

Eks vaikselt hoian ka teemat aktiivsena ja panen infot tehtud tööst.

Panen ka mõned pildid.

Juhi iste läheb vahetusse veidi vängema vastu.

DSC05263.JPG

DSC05273.JPG

DSC05274.JPG

DSC05280.JPG

DSC05289.JPG

DSC05282.JPG

Kõige hullem rooste:

DSC05292.JPG

  • Vastuseid 310
  • Vaatamisi 44,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_39499

Ma Siimule juba rääkisin, et hakake asja timmima juba, võiks järgmise kuu lõpupoole rajale proovima minna, mu venna ülimadal ja jäik 2.7 stroker ka valmis selleks ajaks ;)

Enda oma sean sõidukorda vast järgmine nädal

Muudetud , muutis oppi

comment_39673

Tundub, et need e30 335 liiguvad ikka väga käredalt edasi :D aga kas 2 käiguga saab kiiremini 0- 100 kui esimesega jaurama hakata?

Jama selles aint et teed korra väikese gaasi vajutuse ja käiguvahetuse on juba üle 130 km tunnis see :D eriti linnas ma kujutan ette :D

Muudetud , muutis Dreamon

  • Autor
comment_39715

Liiguvad usinasti jah...

:D

Pm. võiks 1-2-3 olla parem kiirendus, kuid paraku 195/65 rehv ei pea sellist rammu kinni ja käivuvahetusele järgneb nagunii Burnout :P

Ehk see suvi saab väheke paremad papud ja ehk ka midagi muud.

Tahaks ka pullipärast asjaga kuskil tava liikluses veits käristada, kuid paraku on selle masina helid nii julmad, et ei kannata.

Täna käisin ühte teist Musta Kupeed 335-te vaatamas(MGN xxx). Asi on tuttava juures remondis. Ammutasin väheke motti ja ideid...mida ja kuidas.

Muudetud , muutis Cb4_323

  • Autor
comment_39861

Pm polegi. Ma lihtsalt kirjeldasin kuidas mu masinal on.

Kuigi aus olla, siis on heitgaaside parema voolavuse saavutamiseks soovitatud viia kaks ühepikkust toru ja siis auto all(kekskel) need liita üheks, või siis vähemalt omavahel kokku viia korraks.

  • Autor
comment_40521

Alustasin täna lõpuks mootorimaha võtmisega, ning selgus, et õlid ja jahutusvedelik on leidnud ühise "tee" ning segunenud. Järgmine nädalavahetus selgub vast mis siis täpselt viga on, kuid juu kaan kõver, või tihend paha(Lekkib ühest kohast päris usinasti).

Ennetavalt küsiks, et kus saab hea hinnaga kaant lihvida? Ning kui lihvitakse sirgeks, siis võiks juba ka kanaleid poleerida lasta.

comment_40527

Alustasin täna lõpuks mootorimaha võtmisega, ning selgus, et õlid ja jahutusvedelik on leidnud ühise "tee" ning segunenud. Järgmine nädalavahetus selgub vast mis siis täpselt viga on, kuid juu kaan kõver, või tihend paha(Lekkib ühest kohast päris usinasti).

Ennetavalt küsiks, et kus saab hea hinnaga kaant lihvida? Ning kui lihvitakse sirgeks, siis võiks juba ka kanaleid poleerida lasta.

oli vist tlnas mooni tänaval hea koht kus lihvitakse hea hinnaga kaasi aga hinda ei oska kahjuks öelda.

comment_40588

Lugesin kunagi miskit raamatut, kus kirjutas et mootori sisselaskekanaleid pole mõtet poleerida, kuna see ei anna mingit erilist effekti ja karburaatormasinas isegi pidavat bensiin ja õhk paremini segunema, kuna siis tekib kerge turbulents tänu seinte krobelisusele vms

Et kuluta see raha mujale :D

Kahju et mootoriga natuke nihusti on. Muidu kui algul termostaati polnud, kas siis ei teki sellist effekti, et vesi käib ainult radikast veepumpa ja läheb sealt kohe termostaadikorpuse juurest tagasi radikasse, ning mootori temp seier hakkab valetama vähem, ning tegelikult on temperatuur liiga kõrge, ning see põhjustabki siis ülekuumenemist, nii, et sees ise aru ei saa. Sellest siis ka see jama ?

Siim ka ikka aitab midagi teha või see vend nüüd ainult kodu vahibki, ta räägib et tal iga nv nii paha olla et ei jõua miskit teha ? :beer:

  • Autor
comment_40591

No siimul tavaliselt paha olla jah. :D Eks paistab, soojade ilmadega, ehk tuleb isu peale. Aga ma ei kurda :D

Aga mõtlesin õlise jahutusvedeliku asja, ning tegelt on vist mujal viga. Nimelt hilis sügisel sai vesi asendatud jahutusvedselikuga. Ning peale seda sõitnud pole. Ainult niipalju, et garaazi ja siis korra sai käima pandud spetsialistile kuulamiseks. Sügisel välja lastud vesi oli aga ilus ja veidi ainult roostene. Eeldan, loodan, et kaan siiski sirge ja antifrees segunes selle õliga kuskil määrdunud kanalis.

Saaks mootori nüüd müüdud, saaks jupid ja uud pihustid(saan supra 440cc) ära osta :P

Muudetud , muutis Cb4_323

comment_40597

Mis ta võtab liiga vähe bensiini v :D

Ma olen ka erinevaid pihustimõtteid mõlgutanud aga need nüüd kohe maha ka matnud, sest just kurask 98 tõusis juba üle 1.5 EUR ja lähen uue töö peale peagi, kuhu saamiseks ma pean iga päev edasi-tagasi 70km maha uhama. Rullnokk täidab mul nüüd head kerget ja ökonoomse auto rolli

Muidu üks päris suur võimsuse piiraja vanadel mootoritel on see klapiga õhulugeja (~m20 muhul mingi isegi 10-15hp), et see asendada MAF tüüpi asjaga, siis aitab. http://www.iemotorsp...ake/e30maf.html

Muidu kui suure tootlikusega need praegused pihustid siis on, kas lihtsalt rõhu pealekeeramisega ei saaks hakkama ? Või siis rõhku pead nagunii peale keerama pärast nende paigaldamist ?

Minu autol oli peal muidu selline asi http://www.iemotorsp.../e30adjreg.html

aga omanik ei olnud nõus seda kaasa andma :@ Igatahes vahe oli päris hästi tunda küll, aga mul on 2.5 liitrise mootori pihustid. Sain sõita, kui see peal oli. Selle võiks isegi endale osta, sest saab asja reguleerida nii kuida vaja.

Muudetud , muutis oppi

  • Autor
comment_40643

440 cc pihustite ja orig. Ajuga soovin edu.

Osade väitel ei saa korralikult tööle jah. Ise-enesest peaks õhulugeja mahakeeramine ka aitama segu õigsusele+chip. Aga ei vaidle vastu, sest pole proovinud. Kui ei toimi, siis olen lihtsalt sammuke lähemalt progetava aju ostule :D

  • Autor
comment_40904

Mootor maas ja osaliselt lahti. Paraku on tekkinud ühe silindri seinale kriim. Hetkel veel täpselt ei tea selle mõju, kuid järgmine nädal läheb spetsialisti juurde kes silindrid/praod ära mõõdab. Aratavasti on eelmine omanik jätnud rõnga pilud vana sodi täis ja rõngas pole ideaalselt pessa läinud. Või on vale rem. mõõduga rõngad sisse pressitud.

Põhjust, miks mahlad veidi segunenud on, ei osanud mina ega ka spetsialist leida.

Mõned pildid ka:

Väga hästi sime kätte seekord.

DSC_4183.JPG

Ilus kriim

DSC_4193.JPG

Ilus puhas põlemiskamber

DSC_4200.JPG

comment_40959

Vaata plokikaane poltide ümbrust ploki poolt. Mul endal oli samamoodi, et ei suutnud põhjust leida. Lõpuks selgus, et eelmine omanik oli mootoriremondi käigus arvatavasti plokikaane poltide alla õli jätnud ja tänu sellele tekkisid plokki mõrad.

  • Autor
comment_40961

Ma panin ise selle kokku ja tegin augud kõik puhtaks. Aga tänud info eest. Uurin asja.

Kui kaane maha tirisin, siis vaatasin ka kiire pilguga üle ja midagi silma ei jäänud.

Veider on ka see, et väga vähe on õli sinna segunenud, ning õlised veesärgi seina on ainult pumba juures. Mujal üsna puhas.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.