Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14389

Sai soetatud siis selline masin nagu e30 323, must kupee( Auto on ostetud kolme peale siinse foorumi kasutaja käest).

Algselt oli plaan osta ainult rallimiseks-sõidu harjutamiseks, ning midagi korda polnud plaanis teha. Kuna mootor vajas pisemat remonti(pihusti ei toiminud) sai see välja vahetatud, mootor hakkas käima nii nagu peab ja meel oli hea.. Kuid meie õnnetuseks tuli koheselt ka kolin samasse silindrisse(sõita masinaga ei saanudki). Kuna nüüd tuleb nagunii mootor lahti kiskuda otsustasime veidi asja ka korda teha. Sisu on juppideks võetud, ning rooste on tagumise otsa ära närinud. Keevitamist ja muud tööd on ikka väga palju sellega.

Masina eesmärki ei oskagi veel täpselt õelda, kuid mootor on küll plaanis korralikuks teha(niipalju kui see 2.3l mootor välja annab lihtsate vahenditega, võib isegi juhtuda, et alumine ots saab olema 327E oma, vängem pensupump ja kaetud kolle) Masin saab olema võimalikult kerge ja miskit üleliigset sinna ei tule. Üle eelmine omanik olla teinud mootorile kapremondi ja asja veidi ka järgi aidanud. Täpseid andmeid ja tehtud tööd ei tea. Kuid väidetavalt on surveaste 12 peale aetud(9 on siis tehase mootoril)

Veermiku ja käima osa kohta ei oska veel miskit õelda, kuid arvata on, et ega seal miskit kiita pole.

Eks vaikselt hoian ka teemat aktiivsena ja panen infot tehtud tööst.

Panen ka mõned pildid.

Juhi iste läheb vahetusse veidi vängema vastu.

DSC05263.JPG

DSC05273.JPG

DSC05274.JPG

DSC05280.JPG

DSC05289.JPG

DSC05282.JPG

Kõige hullem rooste:

DSC05292.JPG

  • Vastuseid 310
  • Vaatamisi 44,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_14241

Täna sai spido plokis taas uusi radu joonistatud hoolega(vanad katkenud rajad asendasime juhtmetega). Kuid temp andur ikka tumm :P

Samas hakkas õlivahetuse tuli põlema ja kustus "check" tuli

Elektri süsteem on selle autos igatahes supper.

:D

Süüte saime ka enamvähem paika lõpuks, kuid päris see pole, mis paar päeva tagasi. Tuleb vist ikka aparaadiga paika panna.

Lauri1 sa tahad midagi näidata? :)

  • Autor
comment_14119
Ma ei saanud miskipärast seda videot ülesse.Kuidas muidu olukord on,mis teinud olete?

Suurt ei midagi. Saime kellaplokki lõpuks korralikult tööle(tempi ei näita ikka), uus õhufilter ja veering taas vett pidav :D

[size=9]Praegu vaja veidi celicat teha :wink: [/size]

Ahjaa, kas 323-el(m20b23) peaks redline olema 6500rpm? Või osadel varjantidel kaugemale nihutatud? 7000 käis tahhoka andmetel nagu naksti, rohkem ei julgenud ja pole ka vist mõtet.

  • Autor
comment_14038

Veidi keret tehtud ja täna sai pool päeva keevitamist harjutada.

Väike tahhoka vaade

Teine auto omanik käskis selle ka ülesse panna :lol:

Värskelt osaliselt värvitud kapott

DSC05374.JPG

DSC05371.JPG

Väga hullud augud olid ikka kohati

DSC05375.JPG

DSC05378.JPG

Veidi keevituse näidet(ei ole keevitaja, kuid saab hakkama)

DSC05381.JPG

DSC05384.JPG

DSC05385.JPG

Asi edeneb :D

  • Autor
comment_13901

Üle-eile alustasime roolivõimu paigaldamisega. Pidi olema kiire ja lihtne ettevõtmine :) Aga kahjuks on nii, et võimendi osad saime 1.6l sedaan e30 pealt. Ning meie õnnetuseks ei istu see meie masina külge päris täpselt.

1. Meie masinal pole vaba rihma pesa.

Õnneks selle saime ja sobib.

2. Latt veidi omapärasem ja ei mahu hästi alla :D

Sai veidi pätti tehtud ja ennem alla panekut kinnitu krontsteneid veidi painutatud :oops:

3. Rooli latist väljuv kardaan, mis läheb rooli varda külge, on võimendiga isendil lühem :shock:

No sinna tegime "triki vahele" ja usun, et sai hea.

4. MItte ükski rooli võimendi pumba kinnitus ei sobi/on puudu karteri küljest.

Nädalavahetusel üritan teha pumbale uued kinnitus kronsad ja loodan, et rohkem üllatusi ei tule :roll:

Masin sai omale lõpuks ka numrid ja uue spido ploki. Loodetavasti hakkavad kõik näitajad nüüd tööle ka :wink:

comment_13900

novott, minu käest oleks saanud bolt on lahenudse (r6 oma) :D

kas siis kardaani ja rihmaratast ei saanudki kaasa?

Kõik e30 latid peavad ilusti alla sobima, seal erinevust ei ole kinnituse poolest, võimuga latt läheb tagumistesse aukudesse lihtsalt, mitte samadesse, kus võimuta latt oli. Mul on ka eraldi sulle vajaminev kraam pakkuda, kui huvi.Üks voolik jääb ka sul lühikeseks.

  • Autor
comment_13899
novott, minu käest oleks saanud bolt on lahenudse (r6 oma) :D

kas siis kardaani ja rihmaratast ei saanudki kaasa?

Kõik e30 latid peavad ilusti alla sobima, seal erinevust ei ole kinnituse poolest, võimuga latt läheb tagumistesse aukudesse lihtsalt, mitte samadesse, kus võimuta latt oli. Mul on ka eraldi sulle vajaminev kraam pakkuda, kui huvi.Üks voolik jääb ka sul lühikeseks.

Voolik on huinja, neid mul igasuguseid. Aga kinnitus kronsad oleks küll huvipakkuvad :)

Kardaan oli olemas, kuid 2-3cm lühike. KOrra oli plaan panna ka tagumistesse aukudesse, kuid need on miski 6(8)mm augud. Praegused poldid on 10mm.

Rihma ratast ei haaranud alguses kaasa jah. :oops:

Aga võibolla tõesti oleks kardaan piisanud kui tagumistesse aukudesse panna. Samas oli ikka päris palju puudu, et rist korralikult nuudi otsas oleks.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_12800

Niih, pole olnud mahti vahepeal masinaga tegeleda. Kuid veidi siiski on nüüdseks tehtud.

Vedi täienes salong,

masinal nüüd toimiv roolivõimendi,

Autol puuduvad suuremad rooste laigud ja mõlgid

MIdagi väga iluast pole, kuna ei ole aega, ega ka vajadust selle auto ideaalseks tegemiseks. Samas igal pool värv peal ja auto ikka oluliselt kenam kui ennem.

Aga paar pilti ka:

DSC05504.JPG

  • Autor
comment_12759

Oh seda jama. Eilne kahtlus osutus täna tõeks. Kalli rulla mootor lahkus kolina saatel elavate kirjast :cry: Täna võtsime mootori maha ja pulkadeks.

Eile hakkas kergelt klõbisema, aga kuna oli õhtu, siis polnud mahti uurida. Täna uurisime, ning lõpuks võtsime karteri põhja maha. Neljanda silindri vända saale oli ringi tõmmanud ja kahjuks ilmselt ka vända hukutanud. Ka sama silindri sein on kõvasti vatti saanud. Kolb ja keps ka kutud. Plokki kaas sai ka kahjustada sellest algsest klõbinast(miski tükk seikles silindris) mis peale ostmist mootoris oli.

Plokikaas annab veel taastada, kuid mootori alumine ots üsna läbi. :evil:

Paar pilti ka:

Saaled olid üksteise sees

DSC05554.JPG

DSC05579.JPG

DSC05583.JPG

DSC05585.JPG

Nüüd vaja siis kas 2.3l alumine ots, või veel parem kui 2.7l alumine ots. :P

  • Autor
comment_12729

Sain eile 2.3 alumise otsa. Kahjuks plokk jääb sama ilmselt. Plokk on praktiliselt kulumatta, aga ühes silindris on üla osas õrn kriim.

Täna või homme hakkan kokku laduma. Usun, et lõpptulemus tulen korralik.

Osad uued klapid, kõik klapid oonimisse, plokikaan ilmselt lihvimisse, uued raamsaaled ja kepsusaaled. Masin saab/sai ka osad uued puksid ja muud vajalikud detailid.

comment_12727

Osad jupid läksid jah Miku kunagisest autost kaasa.Nüüd läheb samast mootorist osad tagasi peala mis sellel masinal kunagi peal olid kui mina selle ostsin.Loodan ka et saab sõitvaks masinaks nüüd :D Muidu olete paarkuud ainult remontinud :P

  • Autor
comment_12721

Võibolla vale sõna, kuid mina olen seda lapsest saati kuulnud ja viimasel 10a. ka kasutanud. :roll: Klappide lihvimine pesas, pasta(kahe või kolme eri-jämedusega) trelli ja spet agregaadi abil. Eesmärk, et kalpid kenasti peaks. Hetkel on ainult ühe silindri klapd korras.

Täna sai mootorit ~12h kokku tehtud, vahepeal paar pausi ka. Nüüdseks mõlemad mootorid lahti ja pestud ning jupid sorteeritud. Hetkel ei suuda otsustada, kas panna ka uued raamsaaled või mitte.

To Lauri: küll me tööle saame selle, ning 99% kindel, et juppmaad parem kui ennam 8) Kuigi ma ei mõista siiani, kuidas sai see mootor nii ergas olla.

comment_12718
esimesd ja tagumised augud peaksid olema sama suure läbimõõduga. gardaan jääbki siis lühikeseks, kui esimestesse aukudesse paned.

Mul oli autol originaalis võimuga latt tagumistes. Ja mul olid esimesed kaa kõvasti väiksemad. Aga veidi freesimist aitas. :)

Ken

  • Autor
comment_12715
Einar ajab juuksekarva lõhki :) Asja nimi on "hoonimine"

Mõtlesin hommikul selle sõna peale. Googlest uurides on klsappide sooveldamine ja silindri hoonimine. Ei teagi, kas eksisin ise, või minu kandis lihtsalt vale sõna kasutusse jäänud.

Meil olid siiski augud ühe suurusega :oops: Aga nüüdseks see mure lahendadtud.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.