Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14389

Sai soetatud siis selline masin nagu e30 323, must kupee( Auto on ostetud kolme peale siinse foorumi kasutaja käest).

Algselt oli plaan osta ainult rallimiseks-sõidu harjutamiseks, ning midagi korda polnud plaanis teha. Kuna mootor vajas pisemat remonti(pihusti ei toiminud) sai see välja vahetatud, mootor hakkas käima nii nagu peab ja meel oli hea.. Kuid meie õnnetuseks tuli koheselt ka kolin samasse silindrisse(sõita masinaga ei saanudki). Kuna nüüd tuleb nagunii mootor lahti kiskuda otsustasime veidi asja ka korda teha. Sisu on juppideks võetud, ning rooste on tagumise otsa ära närinud. Keevitamist ja muud tööd on ikka väga palju sellega.

Masina eesmärki ei oskagi veel täpselt õelda, kuid mootor on küll plaanis korralikuks teha(niipalju kui see 2.3l mootor välja annab lihtsate vahenditega, võib isegi juhtuda, et alumine ots saab olema 327E oma, vängem pensupump ja kaetud kolle) Masin saab olema võimalikult kerge ja miskit üleliigset sinna ei tule. Üle eelmine omanik olla teinud mootorile kapremondi ja asja veidi ka järgi aidanud. Täpseid andmeid ja tehtud tööd ei tea. Kuid väidetavalt on surveaste 12 peale aetud(9 on siis tehase mootoril)

Veermiku ja käima osa kohta ei oska veel miskit õelda, kuid arvata on, et ega seal miskit kiita pole.

Eks vaikselt hoian ka teemat aktiivsena ja panen infot tehtud tööst.

Panen ka mõned pildid.

Juhi iste läheb vahetusse veidi vängema vastu.

DSC05263.JPG

DSC05273.JPG

DSC05274.JPG

DSC05280.JPG

DSC05289.JPG

DSC05282.JPG

Kõige hullem rooste:

DSC05292.JPG

  • Vastuseid 310
  • Vaatamisi 44,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_6219
See on ju see nn lisaklapiga termostaat.

Termostaat on nüüd olemas, kuid külge panemisel murdus termostaadi korpuse kinnitus kõrv ära :? Nüd vaja alu keevitus teaostada, või komposiit metalliga asi ära lappida...

MIngid ime vead kogu aeg :D

  • Autor
comment_6140
Nii ta on ,et isu kasvab mulle endal järgmine mure ,et juba tahaks võimu juurde küll sa ka selleni jõuad :D Kuid siiani pole kellegi tagatulesid veel näind kuid uutele bemmidele-mesadele-ja teistele püssidele olen ikka endaauto saba liputand :D

Eelmises postis mõtlesin 15 minutit tegelt. Musta jutti jätab ikka pikemalt kui 15m, kui ei eksi. Lahti differ pole just eriline pidamise etalon.

M62b44 mõte käis juba ammu peast läbi jah, aga katsub praeguse masina korralikult jooksma saada, ning küll see järgmine ehitus ka tuleb kunagi :twisted:

Tahaks tegelt teha sellise üli korraliku ainult asfaldi looma. Pregune ikka selline kohati robustne ja iluvigadega.

Aga mõneks ajaks on see 3.5l ka enam kui piiav, ikka krdi fun on sõita 8)

devil86: oled mõõtnud, kui palju 0-100 on? See küll ise mõõtes üsna vale/muutuv, aga siiski?

  • Autor
comment_6134

Selge. Teisega sul 100km/h ei saavuta veel jah? Ideaalis peaks kupee 0-100 käima 5.8s (335 Alpina andmed, mis varustust täis kui mõned kw rohkem). Proovin täna ka pullipärast mõõta, aga kardan, et lahtine differ paneb palju juurde :x

comment_6126

Sai ka kunagi enda 3.5 rullika nullist sajani kiirendust mõõdetud iPhone-i mingi aplikatsiooniga ning parimaks tulemuseks sain vist 6.2 sekundit. ei tea kui täpne see programm oli ,aga päris kärmelt tuli 100km/h :)

stopperiga mõõtmine üsna pointless minu arust ,aga mingi ettekujutuse saab ikka :roll:

aga küll see 3.5 varsti lahjaks jääb :D tuleval talvel tahad juba midagi kangemat sinna vahele panna.

Mis ülekandega differ muidu all on ? Üle 4 läheb minu arust üsna mõtetuks.. muidugi oleneb milleks auto mõeldud on.

  • Autor
comment_6118
Mul jah teisega ei lähe 100 vaid mingi 85-90

Ja mina möödan ikka aegasid G Techiga :)

Mul läheb ka tseisega sinna kanti. 83-85 km/h. Differ on 4.27, ning puhtalt funnimise masinale käib kenasti. Differ aga tuleb kokku keevitada, kuna sellega pole halligi teha praeguses olekus. Kusrvis saab sisemisest rehvist ainult lahti.

Käisin täna käesalus veidi katsetamas ja rallitama, ning tulemuseks:

DSC06713.JPG

Põhjus:

DSC06708.JPG

  • Autor
comment_6116
Sul ikka mingi kala sees ,et sellise surve sisse lööb :S

Usun, et oleks pidanud veel õhutama. Kahtlen, et surve mujalt tuli, kuna sõitsin umbes 20km ennem seda, ning paarutasin ka korralikult. Võimalik on ka see, et vent jäi välja, ennem viimast sõitu, ning läks liiga soojaks :oops:

Peab rohkem õhutama, panema vendi termo lülitiga, ning siis uuesti proovima.

Mootor õnneks kuuma ei saanu, koju judes panin korraks käima, ning kõik tundus ok.

Paar videot ka:

3 käik.

Lõpus on pauk:

comment_6114

Huvitav palju see M30 on kiirem M20-st :D

Mul hobuseid natuke vähem aga mootor/kast vast kergemad ja olen lugenud,et M20 erksama minekuga.Mitte,et ma tahaks nüüd võidu proovida :D

Endaauto läheb ka teisega sinna 80-90 vahele,pole teisega päris piirajasse lasknud muidugi.

  • Autor
comment_6113
No mida siin õhutada on 10x :) Kui ühe korra oled ära õhutanud ja juba paugutad ringi, miks koguaeg õhutamise süüks ajad? Seal pidi ikka midagi enamat olema, mis selle lõdviku niimoodi lõhki ajas, kui tekib ülemäärane rõhk süsteemi, siis peaks paisupaagikorl selle välja laskma ju? Kui keema läheb näiteks?

Varem läks keema, enam ei lähe. Ma ei oska muu süüks ajada, kui õhk, sest vee ringi saamine oli nii ulme sellel, et jube :D

Mis puutub aga m20-esse, siis vana 2.3l mootriga võrreldes, on masin ikka rämedalt kiirem 8) Kaalu vahe oli vast 20kg. Ajaliselt on 2.5l 2s+ 0-100km/h aeglasem kui 3.5l.

comment_6112

Ma vahetasin täna veepumpa -pärast tegin selle 19 poldi lahti valasin paisukast peale kuni tulema hakkas ja kõik ei mingit õhutamist enam ja asi ok!!! Võta diffriga midagi ette!!! jura kui ikka auto ei liugle külgees -aind 1 ratas käib tühja ja niisama ringiratast sõidad :) kinnisega viskab jube järsku külje ette aga palju parem ka driftida

  • Autor
comment_6110
Ma vahetasin täna veepumpa -pärast tegin selle 19 poldi lahti valasin paisukast peale kuni tulema hakkas ja kõik ei mingit õhutamist enam ja asi ok!!! Võta diffriga midagi ette!!! jura kui ikka auto ei liugle külgees -aind 1 ratas käib tühja ja niisama ringiratast sõidad :) kinnisega viskab jube järsku külje ette aga palju parem ka driftida

Differ saab keevitust varsti.

Jama selles ongi, et pole erlaldi paisupaaki, nii nagu originaalis. Peab vist panema lisaks ühe.

  • Autor
comment_5955
Kahjux pole häält videol :lol: aga näed kinnisega parem :D

Ilus..varsti võiks ka saada nii teha...

Uued lõdvikud küljes, Temp andur ka töökorras, ning vesi sees ja ringleb. Kahjuks aga ei lähe kaua, kuniks mootori temp hakkab üle eelviimase kriipsu ronima :(

Alguses tuli salongi kenasti sooja õhku, peale 10minti sõitu enam ei tule. Kuskil ikka miski kala? Õhk, miski si++? Ei saa enam aru krt.

:)

  • Autor
comment_5950
Mul kah algus jebis ja ei teadnud mis häda ja lõpuks kogematta avastasin ,et salongiradikas oli katki!!!

Hehe, meil ennem mootorivahetust ei jebinud. Aga eks paistab mis saab.

Sain ka tahhoka tööle. Vaja oli ühendada nr9 juhe mootori pistikust siis sinna valgesse pistikusse.

Tegin pikema tiiru taas. Kui sõita normaalselt, on temp kenasti keskel. niikui pikemalt minna annad, hakkab temp tõusma :?

Tänud kasutajale Riho, kes aitas tahhoka juhtmestiku ja temp anduriga 8)

Aretasin väheke ka ventika koda papist. Kui see aitab, teen metallist ilusti sinna koja ümber :D Äkki ikka saab selle radikaga hakkama.

  • Autor
comment_5783

Eile oli masin toimiv kõikjalt.:lol: Ka temp püsib enamvähem etteantud piirides :D

Eile sai pikem kruusa "Ralli" tehtud, ning tulemuseks on katkine piduri toru, ning miski imelin nõks taga sillas.

MIski imelik probleem on tegelt ka. Nimelt kui mootor soe on, siis starter ei jõua mootorit käima vedada. Seisab, kuniks maha jahtub, ning masin käivitub ilusti(isegi kui mitu päeva seisa, läheb ilusti käima) :shock: Starter läheb kuumaks ja poob kinni?

Kui anda akule veidi lisa jõudu, veab siiski käima. Või on nii aku kui starter kutud...?

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_5117

Vahepeal pole midagi eriti teinud, Lambda on küljes, ning tühikäigul käib nüüd ka kenasti. :D

Väike 0-100km/h. Umbkaudu 6s. Kui oleks pikemad käigid, saaks vast parem aja, kuid see pole eesmaärk. Hetkel peab tegema kaks vahetust. Proovisin ka teisega starti, kuid väga raske on sedasi head tulemust saada. Kui liiga vähe kaasi anda, hakkab alguses uimama. Kui liiga palju anda, on mootor koheselt piirajas, ning pidamist pole. Üldiselt oleks endiselt lsd-d vaja.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.