Hüppa postitusse
Postitatud

Oleks siis vaja 1 kojameest ette aga ei ole kuskilt leidnud? Äkki aitate?

Esiletõstetud vastused

tee ise..seal nati keevitada vaja aint..saadan ps sulle kuidas see värk käib..aga see pole eriti mõttekas sest allalükkatud vesi tuleb klaasile tagasi

NO plääd mul on peksad 300-mulle piki tatti ja müün maha sullle :)

  • 10 kuud hiljem...
  • Autor

Poisud mis te nii vana teema üles võtate...mul on ammu 1 kojamehe süsteem tehtud 8) :wink:

  • 3 kuud hiljem...
Äkki saaks mingi konkreetse joonise või õpetuse?

palun ära tee omale pornot :!:

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

see suht suur töö kojamehe hoovastik tuleb välja võtta ning hoovastikku pikemaks teha, ning lõpus tuleb see hoovastik mis juhiukse poole jääb kinni keevitada et et hakkaks korralikult käima....ja et se teine pool näha ei oleks tuleb see kinnitada või maha lõigata ....midagi taolist :D

  • Autor

Porno ta nüüd kindlasti ei ole,oleneb kõik kuidas ja palju auto välimust muudetud on....

tomster sa oled naiivne v ??

mono kojamehe süsteemi on lihtsam osta/teha kui hakkata selle pärast tervet sinu autot ostma :D

  • 1 aasta hiljem...
  • 1 aasta hiljem...
kas kellegil on joonis olemas.. kuidas teha..
huvitab sama.kui kojamees ei tööta,jääb ta keskele püsti või kuidas?

Seda saab panna nii nagu ise tahad. Mootori küljes asuva hoova tõstad teise asendisse.Kunagi kui ka sellist jama korraldasin, siis jätsin surnud seisu juhipoole, et vesi tagasi ei voolaks. A üldiselt pühib vähem ja kehvemalt.

Seda saab panna nii nagu ise tahad. Mootori küljes asuva hoova tõstad teise asendisse.Kunagi kui ka sellist jama korraldasin, siis jätsin surnud seisu juhipoole, et vesi tagasi ei voolaks. A üldiselt pühib vähem ja kehvemalt.
kas joonist või midagi kellegil pole,mida hoovastikus muuta?

Mina proovin igatahes enda masina kevadeks ülituuni saada.Kõiki asju mis on kaks või rohkem, võtan poole vähemaks.Rattad prooviks diagonaali ära võtta(loodan et õnnestub) ja siis toolid, tuled jne.Mootori kohapealt viin ka läbi väga karmid muudatused.6 silindrit on, arvake siis ise palju alles jääb.Jahutus radikaid on ka kaks, ei tea veel kumma vahel valin, kas vee või õli(ootaks targemate nõu)

  • 5 kuud hiljem...

ostsin masina millel on mono kojamees ja peaks mainima, et peale selle, et ta esiklaasi keskel on siis polegi väga hull. Peab ta panema alla asendise siis on asi ilusam. Aga muidu rahul pühib suht hästi.

  • 1 aasta hiljem...

Siis pole tervel foorumil ilmselgelt raha igasugu võimsamate autode jms jaoks, et võimsaid röögatusi tehakse ja vahele topitakse.

Paraku ei näita see mingit rahaseisu, igaüks võib valmistoote osta varem või hiljem, ise tegemise rõõmu tuleb ka tunda ja hoolimata ise tegemisest ei tule kellegil midagi tasuta kätte ju. Nii, et loll jutt suhu tagasi :)

Ilmselgelt on mersu siis säästuauto, et kojameeste pealt kokku hoiti :)

Mersu see üksik kojamees ei liigu niisama edasi-tagasi, vaid se liigub kergelt ka üles-alla puhastades nii suurema osa klaasi pinnast, kui 2 tavalist kojameest ;)

 

 

P.S  W124 maksis omal ajal siiski E30nest märgatavalt rohkem :D

Uuematel kindlasti, vanematel see kojamees küll sellist jõnksu sisse ei tee, et puhastab rohkem kui 2 kojameest. Kahele poole üles jäävad puhastamata pinnad.

 

Edit: Ma küll ei näe, et see kojamees siin mingit märkimisväärset jõnksu teeb ja ilmselgelt puhastab see väham, kui 2 kojameest.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus