Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14997

Teen ka siis lõpuks teema ära kuna sai hakatud autot tõsisemalt ehitama ja jagaks teistega oma tegemisi :D

Sai ostetud järjekordne e30 omale detsembri kuus 2009a.

Mudel:Bmw 320i

Keretüüp:Kupee

Värvus:Hall

Aasta:1989

Võimsus:95kw

Lisad:Katuseluuk vändaga,aknad vändaga,istmed kangidega regullitavad,tagakardin,toonklaas,taga käetugi ja suunatule kang :P:D

Aga see selleks lisan siis mõned pildid ka varsti:

  • Vastuseid 219
  • Vaatamisi 43,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_13947
Mul kahjuks laenatud stagna aegne masin,et nagu ei saagi väga midagi regullida.

Kolm astet voolu tugevusele ja tundega traadi kiiruse regull :wink:

Tänud

tegelt selles suhtes inimene on suure töö ette võtnud ja teeb ise ja mitte üldse halvasti ei tee nii et mis siin ikka vinguda igaüks teeb nii nagu ise oskab.

Aga edu jõudu ja paksu rahakotti

  • Autor
comment_13945
tegelt selles suhtes inimene on suure töö ette võtnud ja teeb ise ja mitte üldse halvasti ei tee nii et mis siin ikka vinguda igaüks teeb nii nagu ise oskab.

Aga edu jõudu ja paksu rahakotti

Tänud :D

Jah ma olen laojuhataja mitte keevitaja :roll:

comment_13924

Ma enda esimesest keevitusest parem ei räägigi :D mulle öeldi et isegi elektroodkeevitusega algaja saab parema tulemuse.

A noh see selleks, tegelikult ei ole ju vahet milline see keevitus on, kui ta saab tihe ja plekid saavad omavahel korralikult ühendatud siis on see täiesti suva milline keevitus on. Eriti kui tegu on millegi varju jääva keevitusega.

Ja nagu siin öeldi, ega kus need kogemused ikka tulevad kui mitte praktiseerides. Need kes siin kõvad kritiseerijad on, tunduvad olevat mingid imemehed, et neil polegi kunagi kehva keevitust tulnud.

comment_13923

Natuke OT aga ise õppisin kah keevitust natukene ja algul ei tuld midagi välja, aga pärast hakkas juba vaikselt looma ja järelvaatajaks oli mul Eero

Pesur kes ise keevitab turvapuure massinatele ja sain suhteliselt kiirelt asja selgeks.

Aga siukseid suuremaid ettevõtmisi ikkagi ise veel teha ei tahaks laseks professionaalidel selle ikka ära teha.

Aga paka sulle veelkord edu ja jõudu, tahaks varsti lõpp tulemust juba näha, aga kui sa sellise innuga seda teed siis ilmselt see lõpp enam kaugel ei ole. 8)

  • Autor
comment_13921

Ega jah loodan ikka juuli lõpuks kokku saada,et nata ikka see suvi ka kruisida.

Tehniline pool suuremalt jaolt ikka jääb sinna talve poole"sillad ja veermik"

kuigi ega seal midagi eriti polegi,aga ikka tahaks seal ka uuendus kuuri teha :wink:

P2hkel sinu logarid lähevad ka selle masine külge :D

  • Autor
comment_13789

Kle ei ole nädal aega katusnud teist.Kuna X-fail soovis ka väikset hooldust.Sai vahetatud mootori,kasti,vahekasti ja tagadiffri mahlad ning kütuse filter ja õlifilter.Ja vaja vahetada tagumised stabika puksid mõlemad ja esimesed tolmukatted matsudel.Vaba raha hetkel sinna suunatud :wink:

Suve ka vaja nautida :D aga järgmine nädal läheb töö jälle lahti,sest tallinna rally ka segab :?

  • Autor
comment_13704

[size=18]Back in businesss[/size]

Sai üle kähe nädala ka viimaks garaa¹i külastatud.Teotahet on kuhjaga :D

Polnud kaua tööd teinud ja ei osanud kusagilt peale hakkata :?

Lõpuks sai tuimalt rellakas kätte võetud ja lõikama hakatud :shock:

Pilte lisan ilmselt ka millalgi :wink:

Aa ja üks huvitav asi ka veel.Kuna sai kütuse toru põhja alt ära võetud siis ennäee

üllatus sellega mööda kive sõidetud ja imestan,et sellest torust ültse midagi läbi

vuras :roll: Hiljem ka pildid sellest toru jäänusest :lol:

  • Autor
comment_13686

Lubatud pildid on siis siin 8)

Pildid sellest torust siis:

large_22903251_S5rn.jpg

large_22903341_Ao7T.jpg

Sohvri taga kunagi olnud põrand nüüd siis suur auk :D

large_22903241_lyKO.jpg

ja sohvi jalge alune :shock: Flinstone-i auto ja puha :lol::D

large_22903365_ubx0.jpg

Ja lihtsalt mõnus pilt auto põhjas olevatest aukudest

large_22903403_vlrr.jpg

Sai ära koristatud ka kõik kütuse ja piduri torud mis segavad põranda keevitamist.

Ja kaldun arvama,et enam need torud sinna alla tagasi ei lähe. :twisted:

Või mis teie arvate :wink:

  • Autor
comment_13676
Kuhu sa need kütusetorud siis panna tahad??

see kortsus toru võib paagi ventilatsiooni toru, seal ainult aurud...:D

Ma võin need torud kellelegi maha ärida :D

Ma vean omale täiesti uued sinna alla ilmselt,aga seda veel vaatab kuda selle

aja ja viitsimisega on :lol:

  • Autor
comment_13592

Külge saanud vahepeal juhipoolne karp ja ära lõigatud tagumine tiiva äär.Oi Oi

mis elu seal all käis :shock: Aga kuna ei karda seda roostet eriti,siis hetkeks

sisemisest tiiva äärest valmis nõksa üle poole. :D Mõnusalt ilus jääb 8)

Pilte loodan ka varsti saada,aga sai laenatud fotokas välja.Tagasi saamisega

väiksed probleemid nagu alati :x

Fotokas ja mälukaart juba eri inimeste käes :roll:

Nii kauaks side lõppp..... :lol:

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.