Puskar Postitatud 23. august 2012 Jaga Postitatud 23. august 2012 Sai siis eile soomest oma e30 ära toodud, kindel asi, mis pidin ära vahetama oli jahutusvedeliku flants, mille forssist ära ostsin, sõitma pidin viljandi. Kahjuks aga umbes 5 kilti peale forssi läks auto keema ja istusin maanteeääres. Lasin jahtuda, ja kuna uus jupp olemas oli hakkasin maanteeääres vahetama. Vahetasin jupi ära panin vett juurde ja hakkasin edasi liikuma. Kosel jäin igaks juhuks seisma et vaadata kuidas asjad on. Mootor ja vesi jälle ülikuum. Auto sain koju eile öösel nööriotsas. Täna panin radika vett täis, lasin käia. Mootor läheb ikka kiiresti soojaks ja radikast hakkab vett üle ajama. Ise kardan, et võisin plokikaane ära lasta selle kuumenemisega. Mõlemad suured voolikud mis radikast tulevad on punnis ja tulised. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3724-mb40b16-kuumeneb-%C3%BCle/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
luuri Postitatud 23. august 2012 Jaga Postitatud 23. august 2012 Ehk visko ei tööta, endal oli sama jama. Veepump võib ka põhjustada... Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3724-mb40b16-kuumeneb-%C3%BCle/#findComment-48198 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
indrekE30 Postitatud 23. august 2012 Jaga Postitatud 23. august 2012 Endal oli ka kunagi ammu sama mure ja probleemiks veepump, termostaati vist võiks ka kontrollida see ei maksa uuena midagi. Kindlasti peaks süsteemi õhutama ka kui uus jahutusvedelik sisse läheb Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3724-mb40b16-kuumeneb-%C3%BCle/#findComment-48199 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
m20b20 Postitatud 23. august 2012 Jaga Postitatud 23. august 2012 Kui sõites läks kuumaks siis on õhutamises viga. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3724-mb40b16-kuumeneb-%C3%BCle/#findComment-48200 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
indrekE30 Postitatud 23. august 2012 Jaga Postitatud 23. august 2012 Või liiga vähe jahutusvedelikku? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3724-mb40b16-kuumeneb-%C3%BCle/#findComment-48203 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Puskar Postitatud 23. august 2012 Autor Jaga Postitatud 23. august 2012 Hommikul valasin radika piirini vett täis, panin käima, siis imes suurema osa veest minema, panin juurde ja lasin mootoril käia. Mingi 5 minutit ja siis hakkas vett üle radika korgi ajama mootor oli kah ikka päris korralikult kuum. See voolik mis radika punni juurest tuleb ja mootorisse läheb on punnis ja ikka päris tuline. Võtsin rihma maha, pump käib kergelt ringi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3724-mb40b16-kuumeneb-%C3%BCle/#findComment-48204 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Riho Postitatud 23. august 2012 Jaga Postitatud 23. august 2012 lihtne küsimus kas visko töötab ikka??? kui mootor kuum kas ventikas on ikka jäigalt järgi või lükkad näpuga pöörlema?? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3724-mb40b16-kuumeneb-%C3%BCle/#findComment-48205 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
m20b20 Postitatud 23. august 2012 Jaga Postitatud 23. august 2012 (muudetud) see kui silmini täis valad ja lased rahulikult tiksuda ei aja sul seda õhku välja. Pill käima, radika õhutuspunn lahti, salongis soojendus peale ja veidi pööret seni kuni enam õhutusnipplist õhku ei tule välja. Kui temp keskel ja salongist sooja ei tule, siis veel õhk vahel ilmselt. Kui peale seda sooja tuleb aga kohapeal temp üle keskmise ronib, siis vaheta ventika sidur ära. Kui peale seda ikka jebib siis mootorile kuuma juba palju andnud. Muudetud 23. august 2012, muutis m20b20 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3724-mb40b16-kuumeneb-%C3%BCle/#findComment-48206 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Puskar Postitatud 23. august 2012 Autor Jaga Postitatud 23. august 2012 ikka jäigalt järel, ei ole nii , et üks lüke ja paneb paar tiiru.Temp näidik on soomlase poolt kas lahti ühendatud või ta lihtsalt ei toimi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3724-mb40b16-kuumeneb-%C3%BCle/#findComment-48207 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
m20b20 Postitatud 23. august 2012 Jaga Postitatud 23. august 2012 kellade temp andur on sisselaske all, salongipoolne. kontrolli see üle. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3724-mb40b16-kuumeneb-%C3%BCle/#findComment-48208 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Puskar Postitatud 23. august 2012 Autor Jaga Postitatud 23. august 2012 No anduril oli juhe igatahes ilusti järel. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3724-mb40b16-kuumeneb-%C3%BCle/#findComment-48210 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 23. august 2012 Jaga Postitatud 23. august 2012 õhutamine käib külma seisva mootoriga kohapeal. Muudkui aga valad jooki juurde ja puhud suu ,pumba või mõne muu abivahendiga õhu välja samal ajal keerad radka nipli kinni, mootori oma pole mõtet näppida, nagunii on kinni jäänud.. minut aega ja korras. m20 mootoriga ei pea midagi tegema, paisupaak tunduvalt kõrgemal, ainult vala ja oota, mingit tsirkust pole tarvis teha selleks. e30.de lehelt leiate ka õpetusi selleks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3724-mb40b16-kuumeneb-%C3%BCle/#findComment-48228 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
erxx Postitatud 23. august 2012 Jaga Postitatud 23. august 2012 Kui kohe kork maas laba põhja vajutad siis ei ole radikas purskkaev? See miks to jublakas sul katki oli võis ka vabalt olla sellest, et kaas või tihend ise peetis juba ja survega lõhkuski ära. Õhk vahel on ei tohiks ikka lõdvikud punni minna, nii suures koguses ka seda õhku seal ei saa olla, kui ääretasa täis valatud on. Ma olen korras süsteemiga nii teinud, et valad ääreni täis õhutusnippel lahti, seni kuni enam vedelik ära ei kao, käima natukeseks, õhutusnippel lahti, õhk välja ja vedelikku juurde, seni kuni enam ära ei kao. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3724-mb40b16-kuumeneb-%C3%BCle/#findComment-48234 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Puskar Postitatud 24. august 2012 Autor Jaga Postitatud 24. august 2012 Ma ise arvasin ka seda, et see jupp läks kaanepärast lõhki. Kylma mootoriga laba pohjas on purskkaev. Soomes ostes oli õli ja varras puhas, samas ei suitsenud ka, nyyd on valge suits taga ja õlikorgi all oli vesi, varras oli ka kahtlane. Eks ma plokikaanetihendit ja ehk ka plokikaant vahetama pean hakkama. Kes teab võib mind saadavuse ja hindadega kurssi viia. Homme päeval aega, siis teen autost teema ja saab seal edasi arutada, sest salongis moni kate ja plastik vaja nkn vahetada sealhulgas ka palju veermiku juppe. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3724-mb40b16-kuumeneb-%C3%BCle/#findComment-48239 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 24. august 2012 Jaga Postitatud 24. august 2012 Viimasel ajal suur mood soomest 316 ostma hakatud Ilmselt sul ka tehasest ilma katita auto ja 75kw siis, vaata et arkis seda mainida ei unusta. Mootorid maksavad ca100-150e Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3724-mb40b16-kuumeneb-%C3%BCle/#findComment-48243 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Puskar Postitatud 24. august 2012 Autor Jaga Postitatud 24. august 2012 Tehasest ja, passis on kw märkimata, aga ju ta ilma kat on. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3724-mb40b16-kuumeneb-%C3%BCle/#findComment-48264 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse