asser Postitatud 11. juuli 2014 Jaga Postitatud 11. juuli 2014 See leht ütleb et b25 plokk 5mm kõrgem: http://www.daham.org/16vt/technical/bmwm20/ Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/page/2/#findComment-81960 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
TaaviR Postitatud 11. juuli 2014 Jaga Postitatud 11. juuli 2014 See leht ütleb et b25 plokk 5mm kõrgem: http://www.daham.org/16vt/technical/bmwm20/ Võibolla sain ise siis valesti aru. Siis on ikka eta blokki kasulikum kasutada. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/page/2/#findComment-81963 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 12. juuli 2014 Jaga Postitatud 12. juuli 2014 Kui seda lehte uskuda, siis see ütleb, et m20b25 plokk on 0.5mm kõrgem ,mitte 5mm. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/page/2/#findComment-81972 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
asser Postitatud 12. juuli 2014 Jaga Postitatud 12. juuli 2014 Tahtsingi kirjutada 0,5mm, minu näpukas Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/page/2/#findComment-81975 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
TaaviR Postitatud 12. juuli 2014 Jaga Postitatud 12. juuli 2014 Aga mis variandi puhul b25 135mm kepse kasutati? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/page/2/#findComment-81988 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 12. juuli 2014 Jaga Postitatud 12. juuli 2014 m20b25 puhul. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/page/2/#findComment-81996 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 14. juuli 2014 Jaga Postitatud 14. juuli 2014 (muudetud) Neid 135mm kepse saab tarvitada ka väga suure väntvõlli tõusuga strokerite ehitamisel (kuni 3,1L mootorid), sest sellisel juhul on võimalik veel väntvõlli tõusu ja kepsu pikkuse suhe hoida alla kriitilise piiri. Ma ei tea, kas mõni BMW enda väntvõll sobiks sinna (äkki E36 3,0L M3 oma??), aga kalli raha eest saaks sinna osta vastava asja. Kolvid tuleb samuti vastavad tellida, seda siis ka M3 väntvõlli tarvitades Sellise mootori ehitamine oleks sellisel juhul mõistlik, kui auto ise on heas originaalkorras ja originaalse kapotialuse säilitamine on tähtis. Muusosas on odavam mingi muu mootor panna, kui M20 ehitada Muudetud 14. juuli 2014, muutis oo7 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/page/2/#findComment-82040 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 14. juuli 2014 Jaga Postitatud 14. juuli 2014 Sama ploki kõrguse korral saab s50b30 väntvõlli ja 135mm kepsuga kasutada m52b28tu kolbi, millel ka kolvisõrm toodud kõvasti kõrgemale. Ühtlasi ka üks kergemaid odavate kolbide seas. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/page/2/#findComment-82044 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 11. august 2014 Jaga Postitatud 11. august 2014 (muudetud) m52b28 kolb on just üsna madal, võrreldes m50b25 omaga. Strokeri tegemiseks on vaja vaadata pmst mootorite originaal bore ja stroke ja kepsu pikkuse ja sõrme kinnituse andmeid. Bore on kolvi läbimõõt (näiteks 84mm on bmw'l popp mõõt) ja stroke on kolvi käigu pikkus, m52b28 näiteks on "square" mootor, st käik on ka 84mm. Küsimus ongi selles, et mis moodi kompenseerida suurem käik - madalama kolviga või lühema kepsuga või kõrgema plokiga. Surveaste ei puutu üldse asjasse. Ainuke eesmärk strokeril on tõmmata süstal pikemalt lahti, et rohtu rohkem sisse mahuks. Kõige lihtsam stroker on vist M52 ploki sees M54 pöörlev osa. Mõlema mootori jupid on kättesaadavad, mitte nagu S'ide jupid, sobivad ilma suurema jamata kokku omavahel ja pole väga kallid. EDIT: ai sorry Margo, ma lugesin, et "ühtlasi ka üks kõrgemaid" kerged on nad küll jah. Treisin enda omadel surveastme vähendamiseks veel maha ka, päris kiitsakad jäid, aga siiani pole aku läbi söönd veel Muudetud 12. august 2014, muutis SllM 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/page/2/#findComment-82869 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 12. august 2014 Jaga Postitatud 12. august 2014 Palju selle M54 pöörleva osaga M52 ploki sees jõudu tuleb? Pöörlevat osa pole ka nii lihtne leida ja kui leiab kuskilt mootori, kust seda saada, siis võibolla on juba parem terve M54 mootor enda 170kw'ga Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/page/2/#findComment-82902 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 12. august 2014 Jaga Postitatud 12. august 2014 (muudetud) ~190kw on dünograafikud näidanud, mis netti postitatud. Muudetud 12. august 2014, muutis oo7 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/page/2/#findComment-82908 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 13. august 2014 Jaga Postitatud 13. august 2014 Palju selle M54 pöörleva osaga M52 ploki sees jõudu tuleb? Pöörlevat osa pole ka nii lihtne leida ja kui leiab kuskilt mootori, kust seda saada, siis võibolla on juba parem terve M54 mootor enda 170kw'ga Kui endale otsisin, siis pakuti mäletamist mööda ca 300 euri eest. Terve mootor umbes poole kallim. Kui ei viitsi jamada, siis muidugi terve mootori swap igati pidi lihtsam. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/page/2/#findComment-82934 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse