Postitatud 10. september 200915 a Mida sellex teha olex vaja või mis juppe sellex et tulemusex olex selline õige stroker? Ja mis peab õigel strokeril olema?
11. juuli 201410 a See leht ütleb et b25 plokk 5mm kõrgem: http://www.daham.org/16vt/technical/bmwm20/ Võibolla sain ise siis valesti aru. Siis on ikka eta blokki kasulikum kasutada.
12. juuli 201410 a Kui seda lehte uskuda, siis see ütleb, et m20b25 plokk on 0.5mm kõrgem ,mitte 5mm.
14. juuli 201410 a Neid 135mm kepse saab tarvitada ka väga suure väntvõlli tõusuga strokerite ehitamisel (kuni 3,1L mootorid), sest sellisel juhul on võimalik veel väntvõlli tõusu ja kepsu pikkuse suhe hoida alla kriitilise piiri. Ma ei tea, kas mõni BMW enda väntvõll sobiks sinna (äkki E36 3,0L M3 oma??), aga kalli raha eest saaks sinna osta vastava asja. Kolvid tuleb samuti vastavad tellida, seda siis ka M3 väntvõlli tarvitades Sellise mootori ehitamine oleks sellisel juhul mõistlik, kui auto ise on heas originaalkorras ja originaalse kapotialuse säilitamine on tähtis. Muusosas on odavam mingi muu mootor panna, kui M20 ehitada Muudetud 14. juuli 201410 a, muutis oo7
14. juuli 201410 a Sama ploki kõrguse korral saab s50b30 väntvõlli ja 135mm kepsuga kasutada m52b28tu kolbi, millel ka kolvisõrm toodud kõvasti kõrgemale. Ühtlasi ka üks kergemaid odavate kolbide seas.
11. august 201410 a m52b28 kolb on just üsna madal, võrreldes m50b25 omaga. Strokeri tegemiseks on vaja vaadata pmst mootorite originaal bore ja stroke ja kepsu pikkuse ja sõrme kinnituse andmeid. Bore on kolvi läbimõõt (näiteks 84mm on bmw'l popp mõõt) ja stroke on kolvi käigu pikkus, m52b28 näiteks on "square" mootor, st käik on ka 84mm. Küsimus ongi selles, et mis moodi kompenseerida suurem käik - madalama kolviga või lühema kepsuga või kõrgema plokiga. Surveaste ei puutu üldse asjasse. Ainuke eesmärk strokeril on tõmmata süstal pikemalt lahti, et rohtu rohkem sisse mahuks. Kõige lihtsam stroker on vist M52 ploki sees M54 pöörlev osa. Mõlema mootori jupid on kättesaadavad, mitte nagu S'ide jupid, sobivad ilma suurema jamata kokku omavahel ja pole väga kallid. EDIT: ai sorry Margo, ma lugesin, et "ühtlasi ka üks kõrgemaid" kerged on nad küll jah. Treisin enda omadel surveastme vähendamiseks veel maha ka, päris kiitsakad jäid, aga siiani pole aku läbi söönd veel Muudetud 12. august 201410 a, muutis SllM
12. august 201410 a Palju selle M54 pöörleva osaga M52 ploki sees jõudu tuleb? Pöörlevat osa pole ka nii lihtne leida ja kui leiab kuskilt mootori, kust seda saada, siis võibolla on juba parem terve M54 mootor enda 170kw'ga
12. august 201410 a ~190kw on dünograafikud näidanud, mis netti postitatud. Muudetud 12. august 201410 a, muutis oo7
13. august 201410 a Palju selle M54 pöörleva osaga M52 ploki sees jõudu tuleb? Pöörlevat osa pole ka nii lihtne leida ja kui leiab kuskilt mootori, kust seda saada, siis võibolla on juba parem terve M54 mootor enda 170kw'ga Kui endale otsisin, siis pakuti mäletamist mööda ca 300 euri eest. Terve mootor umbes poole kallim. Kui ei viitsi jamada, siis muidugi terve mootori swap igati pidi lihtsam.
Mida sellex teha olex vaja või mis juppe sellex et tulemusex olex selline õige stroker? Ja mis peab õigel strokeril olema?