Pärast kaua aega otsimist ja mõtlemist sai endale ostetud lõpuks E30.
Pikka aega sai mõeldud osta kupee pre-facelift, aga neid on vähe ja juba üpris kallid. Aga kuidagi just see sedaan jäi silma. Kere nägi piltide järgi mega heas korras.
Sellepärast sai kohe mindud Tartusse seda vaatama, et kas on ikka nii heas korras nagu piltidel oli näha.
Tartusse jõudes kaugelt juba nähes armusin masinasse nii kiiresti, et oli kohe raske ei öelda.
Ime kombel päriselt oli ka auto täielikult heas korras. Väiksemad vead olid nagu üks tagumine uks ei töötanud korralikult, armatuuris praod, spidomeeter ei töötanud ja gaasiseade oli peal.
Nendest kõrvale vaadates oli auto perfektne. Värv oli sobilik, kere seisund oli imeline ja masin töötas ilma probleemita.
Nii saigi otsustatud, et võtan võtmed ja sõitsin sellega kohe Tallinnasse.
Kuna alles hiljuti on see ostetud siis palju tehtud pole veel. Tehasest tulnud 1986 316, seega ta on viimaseid pre-facelifte.
Masinal varustuse poolest on väga kehva, aga see ei olnudki eesmärk. Eesmärk on kere hea, sõidab ja kõik töötab nii nagu peab.
Puudub roolivõim, puudub kõik sugu elektrilised aknad, elektriline katuseluuk, esi udutuled jne. Auto on plank nagu plank saab olla.
Kavatsused on suured sellel masinal. Saab olema pool ringraja ja pool tänava auto.
Esimesed lihtsamad muudatused sai tehtud mootorile täis hooldus kuna 316 karburaator muutus päris pirtsakaks kui jõudis Tallinnasse. Teiseks said natuke parem helisüsteem aretatud.
Kolmandaks testimiseks short shifter, M-tech 2 rool. Praeguselt on selle modifikatsiooni poolest kõik. Rohkemalt parandatud väiksemaid vigu.
Ära ostetud on juba BC racing coiloverid, et alla need panna. Sellel järgmiseks on kavas M52/M50 mootor peale, tagumised trumlid välja vahetada ketaste vastu, kere tugevdused, kere uuesti ülevärvida, poolkorv istmed jne. Nimekiri on pikk ja võtab aega kõigi nende ostmine ja lisamine masinale.
Aga tulevik on sellel masinal helge ja palju asju on veel tulemas.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tervist
Pärast kaua aega otsimist ja mõtlemist sai endale ostetud lõpuks E30.
Pikka aega sai mõeldud osta kupee pre-facelift, aga neid on vähe ja juba üpris kallid. Aga kuidagi just see sedaan jäi silma. Kere nägi piltide järgi mega heas korras.
Sellepärast sai kohe mindud Tartusse seda vaatama, et kas on ikka nii heas korras nagu piltidel oli näha.
Tartusse jõudes kaugelt juba nähes armusin masinasse nii kiiresti, et oli kohe raske ei öelda.
Ime kombel päriselt oli ka auto täielikult heas korras. Väiksemad vead olid nagu üks tagumine uks ei töötanud korralikult, armatuuris praod, spidomeeter ei töötanud ja gaasiseade oli peal.
Nendest kõrvale vaadates oli auto perfektne. Värv oli sobilik, kere seisund oli imeline ja masin töötas ilma probleemita.
Nii saigi otsustatud, et võtan võtmed ja sõitsin sellega kohe Tallinnasse.
Kuna alles hiljuti on see ostetud siis palju tehtud pole veel. Tehasest tulnud 1986 316, seega ta on viimaseid pre-facelifte.
Masinal varustuse poolest on väga kehva, aga see ei olnudki eesmärk. Eesmärk on kere hea, sõidab ja kõik töötab nii nagu peab.
Puudub roolivõim, puudub kõik sugu elektrilised aknad, elektriline katuseluuk, esi udutuled jne. Auto on plank nagu plank saab olla.
Kavatsused on suured sellel masinal. Saab olema pool ringraja ja pool tänava auto.
Esimesed lihtsamad muudatused sai tehtud mootorile täis hooldus kuna 316 karburaator muutus päris pirtsakaks kui jõudis Tallinnasse. Teiseks said natuke parem helisüsteem aretatud.
Kolmandaks testimiseks short shifter, M-tech 2 rool. Praeguselt on selle modifikatsiooni poolest kõik. Rohkemalt parandatud väiksemaid vigu.
Ära ostetud on juba BC racing coiloverid, et alla need panna. Sellel järgmiseks on kavas M52/M50 mootor peale, tagumised trumlid välja vahetada ketaste vastu, kere tugevdused, kere uuesti ülevärvida, poolkorv istmed jne. Nimekiri on pikk ja võtab aega kõigi nende ostmine ja lisamine masinale.
Aga tulevik on sellel masinal helge ja palju asju on veel tulemas.
Muudetud , muutis CirrusBlueE30