Hüppa postitusse
Postitatud
comment_40142

Korra juba kahepoolestele näpu andnuna, on raske seda viirust kontrolli alla saada. Tekkis võimalus üks lisaks saada ning kuna see kere poolest ka vähe viisakam on, siis tuli juhust kasutada. Mingi prillikivi ta jällegi pole, ning õigupoolest on raske seletadagi, mis seal nii head on. Kuid sellegipoolest luges mulle see, et ta on päris õige 325 ning kui natuke nokitseda, puuduvaid detaile otsida ning vajalikud remondid ära teha, võiks olla päris head sõidutunnet pakkuva autoga.

 

Speclist:

09449980789d7a.jpg

Suhteliselt plank ühesõnaga :ipb-happy-smile:

Nagu järeldada võib on tegu 1990-nda aasta punase sedaaniga, sisu on sinine ning kahjuks istmete osas räbaldunud. Läbisõitu hetkeks 225 100km. Eestis on ta registreeritud 2004. aastal.

Kohe alguses koostasin suurematest ja väiksematest puudustest nimekirja, mida lahendada vaja. Loomulikult pole see lõplik, ning mida rohkem tööd teha, seda rohkem neid vaikselt avastan:

  • Parem katuserenni liist puudu (OK)

  • Põhjakate, logariotsad katkised (parandasin ise ära, seega OK ja säästsin väheke $$$)

  • Ülekäte läinud kellaploki tuuning (OK)

  • Rihm, pingutusrull (OK)

  • 4 nookurivõli tihendit (OK)

  • Klapikambrikaane tihend (OK)

  • Käiguhoovastiku kulissi simmer

  • Difri veovõlli flantsi simmer

  • Õlid

  • Velje remont (OK)

  • Välimine šarniir (OK, üks õõtsapuks ka sama hooga vahetatud)

  • Mootoripadjad (OK)

  • Suunatule kang (OK, relee viga oli tglt)

  • Parem pidurituulutustoru (OK)

  • Pardatšoki käepide, lukk, katted, rihmad, tuli (OK)

  • Käigukangi nahk (OK)

  • Poleerimine (OK)

  • Tagumised sõidu- ja seisupiduri klotsid (OK)

  • Vasaku kaugtule kinnitus (OK)

  • Roolivõimu torud õlised (OK, klambrite viga)(EDIT: not OK, pidin vahetama ka paagist pealevoolu vooliku ja kõik seibtihendid. Nüüd on alles OK)

  • Radika tühjakslaskmispunn katki, lekib sealt vahelt (OK, uus punn)

  • Üks jahutuslõdvik paigatud (OK)

  • Throttle body silikooniga lapitud

  • Kundepoolne välispeegel mõraga

  • Roolatil auk sees ja kaitsekumm puru (OK, E36 latt)

  • Kolm aknavänta puudu (OK)(Edit: ette paigaldatud elektriaknad)

  • Esipõll kõver (Natuke sirutasin, esialgu OK)

  • Esimene numbrimärk aja ära elanud (OK, kaks uut märki)

  • Tagumine summutipütt räbalateks (OK, ühte tükki keevitatud)

  • Juhipoolsed uksed pisut laines - avarii olnud kunagi. A no ega mõlke on veel :ipb-smile:

Armatuurist puuduvad jupid olen peaaegu kõik saanud ja külge kruttinud (tänud Eixile). "Heli" teeb Reverse RDS makk, mille hankisin SR.org foorumi kaudu ja pidin ka remontida laskma, et töötaks. Tuuningust võiks ära mainida MHW tagatuled, mitte just ilusaima sportrooli, Koni regullitavad tagumised amordid, esitulede kulmud ja BCW Design 25 15x8 veljed, mille korrastamisega ka tegelen.

Välise hiilguse saamiseks olen esialgu auto käsitsi poleerinud (Commandant nr.3) ja vahatanud (Liqoi Moly poleervaha), töökaaslane väänas tagumise konksu juurde ka pisut uut plekki ning tegi vajalikud keevitused. Mõni väiksem koht on veel vaja teha kuid üldiselt on põhja alt auto päris kena. Legendi järgi on ta Eestis vaid viimasel kahel talvel sõitnud, ülejäänud aastail siis vaid suvise ilmaga. Aga noh, ega rull ilma roosteta on selline asi, mis liigitub ulme valdkonda.

Lisaks on sada muud pisiasja vaja korrastada. Eks raha seab ka piirid, enamus asju ju poest ostetavad aga korraga ei saa.

Eesmärgiks on seatud ta puhkuse ajaks (pisut enne jaanipäeva) sõidukonditsiooni sättida ja siis väheke ringi rullida...

Mõni pilt ka siis, kehvad nad on aga ega ostust saati olen ainult garaažis toimetanud kah, sõitnud ainult enne sinna ajamist ~3km :ipb-happy-smile:

 

Nagu piltidelt näha, siis on ka mõni lisa hallilt bemmilt sellele rännanud ja eks neid rändab veelgi :ipb-smile: Tegevuse puuduse üle ei kurda aga loodetavasti on asi seda väärt.

 

94216175_DSC00711.jpg94338151_DSC00713.jpg94338163_DSC00716.jpg94338147_DSC00712.jpg94216185_DSC00714.jpg94379779_DSC00730.jpg94654083_DSC00766.jpg94654095_DSC00771.jpg94654067_DSC00761.jpg94654069_DSC00762.jpg94654057_DSC00787.jpg94654053_DSC00786.jpg94379773_DSC00728.jpg94338153_DSC00714.jpg94654051_DSC00781.jpg

 

 

Muudetud , muutis GTA
pildilinkide elustamine

  • Vastuseid 455
  • Vaatamisi 59,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ja sõidabki. Kaua pole kasutanud, vast nädal ja natuke peale.   Andke mulle medal ka, üks värdjas viga, mis kummitas aastaid leidis veel lõpu. Bremslicht märgulamp checkpaneelis, mis umbes i

  • Vahepeal on sitaks vähe sõidetud. Aga nende väheste kilomeetrite jooksul on siiski lõbus olnud ja pole ära ka lagunenud midagi suurt   Pilte panen sest praegu on hea tuju, nimelt sai vahetat

  • Vana kõverik ikka alles, elus, sõidab  😁Et noh, keskmises sõidukorras auto on parem kui heas seisukorras või midagi sellist Piltidel näeb jälle parem kui elus välja aga no punane värv annab ikka jube

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_47517

Fakk jee :D Õnnestuski saada tagumised elektritõstukid, vajalikud lülitid ka:)

098325253be89c.jpg

0983242471799c.jpg

Suure tuhinaga panin juba keskkonsooli lülitid paika. Ainus jama on, et nn. lapselukk, too pisike kandiline lüliti on seest tühi. Panin ta augutäiteks siiski paika ja pistikusse tegin vaskjuhtmest silla. Ehk õnnestub ka see nupp kuskilt leida tulevikus.

098325249fb84c.jpg

Tõstukid ise veel ukse sisse tõstmata aga töökorra kontrollisin ära, toimivad küll.

Peab silmad lahti hoidma, ehk leiab nende istmetega kokkukäivad el. akna variandi uksepolstrid kah, neile preface omadele ei raatsi nagu lüliti auke sisse lõigata eriti...

Aga oi mul on hea meel! :lol:

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_47568

Juhtmestik täitsa olemas kõik, ainult taga juhipoolne ukse sees olev tahab vist parandust saada. Kesklukk kipub seal nöökima vahel ja ukse nupust aken ka alla ei taha sõita ning valgustus ei säranud. Konsooli omaga töötab, kui uks kinni on - ukse lahti teed siis ei tööta enam sealt kah :D. Lüliti viga polnud, vahetasin neid omavahel ja kõik toimisid samamoodi.

  • Autor
comment_47632

Võib õelda, et juhtmekimbus oli kaks päris pooleks murdumata juhet kah :D Ei pidanud eriti pead vaevama, kus viga on. Keegi oli enne stiilis "sõlmega kokku ja teip peale" seda kimpu juba parandanud :D

0984261158053b.jpg

Natuke pusimist, panin hülssidega asja veidi paremini kokku:

0984261294b700.jpg

Jaa timmis! Ongi masin 4x elektriakendega varustatud :)

Vahepeal sain veel mõradeta kundepoolse soojendusega peegliklaasi ning panin tolle paika, nii et see väike asi on nüüd ka nimekirjast maha tõmmatud.

  • Autor
comment_47698

Paar halba pilti veel:) Sain nimelt erxx-ilt uue kässarikonsooli koos sobiva retrovarustusega. Tänud talle :beer:

Selle masina originaalkonsool oli aja ära elanud ja auke ka sisse puuritud jne ning ei evinud seda vinget kassetihoidjat. Lapsepõlvest mäletan, et eriti tasemel pillidel mis otse saksast tulid, olid sellised ikka sees aeg-ajalt :P

Puhastasin ära:

09845009910ab9.jpg

Ja tõstsin autosse:

09845012959df1.jpg

Oli tore vanatehnikaüritus. Nüüd vaja ainult kodu puistada kas mõne vana Prodigy või mingi teise kasseti ka leiaks mis sinna pista :D

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_48397

Sel masinal on ka diisli lisavatiga konsool, polnud jah eriti lõbus neid auke sinna teha

Et peale rullimishooaja lõppu igavaks ei läheks, siis soetan vaikselt kokku osi, mis järgmiseks kevadeks kindlasti vahetatud peavad saama. Ladu24-st sain väikse tellimuse kätte :) :

* Sl. kolle tihendid

* tagasilla kandepuksid

* difri kandepuks

* vända tagumine simmer

* käigukasti hoovastiku simmer (vaid 64 senti maksis, mujal poodides ja ka hydroscandis taheti 9,xx eurot selle eest )

* bensiinifilter

0987938239924e.jpg

Kindlasti kulub juppe veel aga tasa ja targu neid soetan, siis saab talvel tuba ka kütta :D

Suurem jama koorus välja aga siit:

098793945fb656.jpg

Okei, masin on madal ja sekundi pealt kõike seadesse ei saagi aga juhin tähelepanu reale Rear Axle, Individual Toe, Left :D

Ühesõnaga, nagu silmamõõdu järgi ka tundus, et juhipoolne tagumine ratas istub kuidagi kahtlaselt - sinna nurka pani ka eelmisel omanikul üks kuradi passat kümpi, velje parandamisest oli teema alguses ka pilte ja uksed on siiani loppis - siis on seal midagi kõver. Nii, et ka see jama tuleb korda teha... Igatahes vahtisin mis ma vahtisin, põhja alt mingit mõlki sillatalas või õõtsas leida ei suutnud. Kus need tüüpilised kohad on, kust järgi annab?

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_49254

Veel hangitud asju:

Vanema tüübi hooratas, 6,5kg (tänud kasutajale trikipoiss)

0991255737d929.jpg

Ekstsentrik õõtsapuksid (tänud kasutajale sõge)

099125565a80dc.jpg

09912556967b16.jpg

Uksepolstritele sain augukatted ja lõpuks said nad siis sellise välimuse:

0990629075741f.jpg

0990629213e6dd.jpg

Tekstiilosale jättis pesuaine mingid randid peale, peab veel korra üle tegema vist.

Paar lambi pilti kah :D Pisut porine on, vabandan...

099062941e4f80.jpg

099062899331a9.jpg

099062929bd7ca.jpg

Kes märkas siis kulmud on küljes. Olid esimestel piltidel teemas ka, aga siis oli punased ja kivitäkkeid täis... et tegin natuke tagasihoidlikumaks ja ei tea, vb jäävadki külge kui just ära ei tüüta :D

Tehniliselt on asjad nii ja naa... Positiivseks võib lugeda, et kütusekulu on enamvähem normaalsuse piires: 191 liitrit 2130 km läbimiseks annab keskmiseks kuluks 9 liitrit sajale.

Muret teeb viimasel ajal tekkinud võbin roolis - mille põhjuseks võib olla kurat teab mis. Ise panustan õõtsapukside vahetusele, hetkel küljes olev juhipoolne on üsna pehmeke vist.

Teiseks on suve jooksul mootorist jooksu pannud paisupaagi täis tosooli :D Kas põhjuseks võib olla see, et paisupaagi korgil polnud kahte o-tihendit küljes?

Hetkel on tosool normi pandud ja õhutatud. Selle käigus läks muide õhutusnippel pooleks, termostaadi korpusest tuli see välja puurida, ülejäänud osa keermestada, uus nippel treida ja tegevust korrata kuna esimese korraga pidama ei jäänud. Saatuse irooniana olin vähem kui kuu aega tagasi 2.0 mootori koos kõnealuse vidinaga vanarauda viinud - et nagunii midagi vaja ei lähe, eksju :mellow:. Lõpetuseks läks veel paisupaagi kork üldse pooleks, kuid kuna ta hetkel oma ülesannet täita suudab ja tosool, paistab et ei kao hetkel kuhugi siis otsin vaikselt uue ja rahu majas.

Üldiselt olen mõtetega juba järgmises kevades :D Tahaks, et see vihmane sügis ühele poole saaks, tuleks talv mille jooksul ajan auto garaaži, kisun talt tagasilla, käigukasti ja ühtteist küljest ära ja tegutsen rahus, kiirustamata. Nagu kevadel, kui auto soetasin. Mitu kuud nokitsesin enne kui ilmavalgust nägi :) Hall bemar sai ka müüdud, nii et ainuke mure on, et pole millegagi muuga sõita. Kuid kindel on see, et pigem liigun jala kui selle autoga soola sisse sukeldun :rolleyes:

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_49260

Oh, see pole midagi keerulist :D Vaip välja, uksepolstrid maha ja juhtmestik tuleb lihtsalt samamoodi tagasi panna nagu vana ära võtad ;) Kõik asjad käivad ilusti pistikutega, midagi leiutama et pea :D Ajaliselt on muidugi see ettevõtmine mahukas, aga minul oli enne paigaldust juba auto seest tühi ja puhas juhtmete vedu võttis ehk pool tundi.

Kas sa said tagumiste uste juhtmestikud ja kokku neli aknalülitit kaasa kõik? Ma võtsin ainult selle, mis vajalik oli, ehk tõstukid ja kaks lülitit, ülejäänu oli mul juba olemas :)

  • Autor
comment_49285

Jann: 16 eurot pidin loovutama.

Eix: Žigulid on hetkel ka poolikud lahendused, esimene on skeletiks võetud ja ootab oma aega, teisel on krooniline dokumendipuudus ja ühtlasi olen tast ka väikse trennimasina ehitanud :D Kolmas on osaliselt lahti võetud, kuid saaks ehk kokku laduda aga ÜV-lt ta oma pudeda kere tõttu enam läbi ei lähe. Kuna ta on omaaegne exportmasin ja väga korraliku vanema tüübi salongiga siis hoian teda doonoriks esimesele masinale :) Kõige põletavam jama on aga see, et kogu krempel asub elukohast 85km eemal ning pole seda aega väga võtta et sinna niiviisi päevadeks ehitama minna.

Miks muidu need orig. tugilaagrid enam ei sobiks? Saan loogikast aru nii, et õõtsa tagumine osa liigub poolraamile ligemale, siis esimene ots kuhu püstak kinnitub, liigub natuke ettepoole - pikem teljevahe, pööramisel rattad suurema nurga alla ja külgkalle ehk isegi väheneb grammi võrra? (just madaldatud auto puhul üsna tervitatav samm esiotsa pidamist arvesse võttes)

comment_49305

Peegli soojendusel pole eraldi juhtmestikku.

Poolik lahendus on sellepärast, et tsentrist väljas ülemine puks toob püstaku ülemise otsa tahapoole ja ratas jääb koopas keskele uuesti ,aga nurk on teine ja keerab paremini. Tsentrist väljas puks viib ratta ettepoole ja need sinu mainitud asjad juhtuvad ka muidugi.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.