Hüppa postitusse

320i 2.5l '85 - Raul

Postitatud

Sai siis soetatud üks Bmw e30!
Kere oli suht koht kehvas seisus. Põhi oli kõige hullem.
Sai siis salongist kõik välja pillutud ja põhi ära tehtud...
Edasi tegin väikse iluravi, kerge rooste eemalduse ja värv selga!
Seismisega oli juhipoolne tagumine pidur kinni jäänud!

Natukene autost kah:
Mootoriks 2.5 l 126 kW
Manuaalne katuseluuk
el peeglid
el aknad 2x
parda kompuuter
toonklaas
15` valuveljed
ja ega rohkem oskagi midagi lisada!

Vaeva sai nähtud aga üldiselt olen rahul...
Pisikest nokitsemist tegelikult veel vajab!

Kahjuks ei tulnud selle peale et kohe kui ostsin pilte teha!!! :(

Aga mõni pilt siis enamvähem algusest:

post-628-0-51394700-1403290542_thumb.jpg

post-628-0-94451100-1403290544_thumb.jpg

post-628-0-11479300-1403290546_thumb.jpg

post-628-0-16452200-1403290547_thumb.jpg

post-628-0-95371000-1403290548_thumb.jpg

post-628-0-63529900-1403290550_thumb.jpg

 

 

Muudetud , muutis --2f2f--

  • Vastuseid 66
  • Vaatamisi 12,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kuna ilmad kiskusid selliseks kehvema poolseks ja kukkus sadama, siis selgus tõsiasi, et esi klaasi vahelt tuleb vesi salogi. Lähemal uurimisel tuli välja, et klaasi ja tihendi vahelt. (Uus tihendi ki

  • Sai siis vahepeal kõvasti pahteldatud ja lihvitud ja pahteldatud ja lihvitud jne jne.     Siin sai siis ära krunditud.     Ja lõpuks värv peal.      Alustatud sai ka mälumänguga. 

  • See kerevärvi triip tagatuledel on ikka ehe 90'date stiil, oma küla pillideltki mäletan selliseid Koos cup veljega on kohe lust vaadata, nagu vanasti.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Eks ma üritan teda ilusamaks muuta!
Tänan!
Seda viimast läheb kohe kindlasti vaja! 8)

 

post-628-0-86972500-1403291609_thumb.jpg

post-628-0-88861600-1403291644_thumb.jpg

 

 

 

 

Muudetud , muutis --2f2f--

  • 4 aastat hiljem...
  • Autor

Nii... kuna auto on jälle minu jaoks aktiivseks läinud, siis mõtlesin, et paneks siia ka midagi kirja!

Kuna 2009 aasta lõpus keegi autot ära ei ostnud(ausalt öeldes panin hinna tolle aja kohta suht krõbeda) jäi see auto mulle kätte seisma (õnneks).

Kunagi kui ülevaatus läbi sai lammutasin auto laiali ja mõtlesin selle rulli korda teha.

post-628-0-07189700-1403121233_thumb.jpg

No kahjuks kogu aeg asjad nii ei lähe nagu tahaks. Pidin töökohta vahetama ja uue töö kõrvalt polnud aega ja ei jäänud ka raha, et asjaga tegeleda. Siis vahepeal pandi mind aega teenima ja nii see autoke seisis kokku oma kolm aastat.

 

Nüüd selle aasta algusest olen jälle kodu lähedal tööl ja on olnud aega asjaga tegeleda. :D

Sorry piltide kvaliteedi pärast aga midagi ikka on näha

post-628-0-01427500-1403122053_thumb.jpg

post-628-0-29369400-1403122095_thumb.jpg

post-628-0-13618000-1403122157_thumb.jpg

post-628-0-72111100-1403122305_thumb.jpg

post-628-0-69758700-1403122342_thumb.jpg

 

Praeguseks on mootor peale tagasi visatud, kast all, juhtmestik peal! 

Aga mida pole, on säde. Loodan see nv teada saada milles viga.

Üks vända andur on p....s, aga kas nad mõlevad töötavad sädeme jaoks? Äkki on aju otsa saanud?

Eks näeb mis saab! Üritan mingi aeg vanad pildid kah foorumisse taastada!

 

 

 

 

Seda on küll juba puhas lust kaeda, et nii pika aja tagant ikkagi alustatakse uuesti elustamist. :) Kui testimiseks aju peaks tarvis olema, siis minu jaoks saaksid laenata, mul muidugi töökorras vända andurid ka olemas, aga nad kasti külge päris tugevalt kinni oksüdeerunud.

  • Autor

Testriga mõõtes üks andur ei näita midagi.

Ja oleks veel küsimus, et kas need andurid on ühesugused?

Mul oli millegipärast kahe erineva koodiga andurid!

Muudetud , muutis --2f2f--

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Nii, mina sain selle sädeme kätte. Tänud kasutajale -Kaido- kes oli nõus enda auto aju laenama!

Tegelikult aju viga polnud. Puudu oli vastus aju juures olevale kolme juhtmega pistikule.

Seal rohelisele juhtmele 12+ peale ja säde olemas. Kuna auto oli väga laiali ja häält oli vaja kuulda siis kanistriga bensiin katusele jne.

Täna sai siis paak alla ja bensiinipump kah enda koha peale. Nüüd vaja veel kütuse torud uued vedada, sest vanad kriitikat ei kannata.

  • Autor

Kütuse torustik sai uus pandud, jahutus süsteem on kah paigas.

Veel sai vahetatud õli, õlifilter ja kütuse filter!

Sain korra veel masina häält kuulda ja siis otsustas pump saba anda!  :@

Mul avariilise alt paagiväline olemas, viimati proovisin siis töötas ka, aga garantiid otseselt anda ei julge. Juhul kui mujalt ei leia, siis tead kuhu tulla. :P

  • 6 kuud hiljem...
  • Autor

Sai siis vahepeal kõvasti pahteldatud ja lihvitud ja pahteldatud ja lihvitud jne jne.

 

post-628-0-20529800-1420889332_thumb.jpg

post-628-0-40823000-1420889230_thumb.jpg

 

Siin sai siis ära krunditud.

 

post-628-0-05644200-1420889508_thumb.jpg

post-628-0-02246900-1420889532_thumb.jpg

 

Ja lõpuks värv peal. 

 

post-628-0-71220000-1420889692_thumb.jpg

post-628-0-87116300-1420889719_thumb.jpg

 

Alustatud sai ka mälumänguga.  :D

 

post-628-0-78747400-1420889837_thumb.jpg

 

Kõik tööd on endal tehtud ja enda käe pealt õpitud seega ütleks, et alati saab paremini, aga pole hullu (ise olen rahul).

Praeguseks on enamus asjad kokku ära laotud. Mõningad salongi detailid veel vaja paika panna!

 

Kahjuks pole veel esipõlle ja esiklaasi, et tänavatel veel liikuma ei hakka!  :(

 

 

 

 

 

 

 

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor

Vahepeal sai tegeletud väljalaskega...

Nüüd siis kollektorist tulevad originaal torud alla välja. Sealt keskmise potini 2x48 mm torud ja edasi lõpupütini 2,5" toru!

Loodan et kogu pauk mahub ikka läbi jooksma!  :huh:

 

Siis sai otsitud uus (kasutatud) esipõll, mille ühte nurka pidin näitama keevitust uue plekitükiga...

Samuti sai natukene värskem esistange külge kruvitud... vana oli keegi kunagi mustaks värvinud!

Nina sai nüüd peaaegu kokku... vaja veel põlle lisa...

 

See nädal peaksin uue klaasi ka saama! :rolleyes:

 

Natukene veel vaja elektriga jebida ja siis peaks vaatama mis TÜ onud räägivad!  :BMW:

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor

Ülevaatusele pole ikka veel jõudnud, ei ole olnud aega asjaga tegeleda.  :(

 

Mõningad salongi detailid on vaja veel paigaldada. Ja veel nipet-näpet...  :D

 

post-628-0-04682300-1431762654_thumb.jpg

post-628-0-04517500-1431762628_thumb.jpg

post-628-0-74147400-1431762602_thumb.jpg

See kerevärvi triip tagatuledel on ikka ehe 90'date stiil, oma küla pillideltki mäletan selliseid :D Koos cup veljega on kohe lust vaadata, nagu vanasti.

  • Autor

Sai siis nüüd uus (kasutatud) radikas külge. Spido plokkide anomaalja on ka lõpuks läbi ma loodan.

Esimesed 100 km läbi jõristatud edasi-tagasi lühikeste otste näol.

Krt tundub et vaja korra veel parem tagumine pidur enne ülevaatust lahti võtta...

 

post-628-0-35840400-1432499501_thumb.jpg

 

  • Autor

Nii.. täna vaatasin, et sumps jookseb kuidagi liiga ligi maad!

Kui veebruaris väljalaset ehitasin, siis oli auto tagumine ots üsna kõrgel (pole õrna aimugi mis vedrud seal olid).

Nüüd sai masinat "natukene" madalamale viidud ja keskelt oligi toru nii 7cm maapinnast!

Ega midagi... mis si***ti, see uuesti...  :lol:

Õhtu jõudis kuidagi ruttu kätte, aga vast saab homme lõpetada!  :BMW:

  • Autor

No sumps sai ilusti alla ära...

Hakkasin kanalist välja ronima ja nägin, et velg on kuidagi märg!

Asi selge, esimesele piduri suportile rem komplekti vaja!  :@

Vot selle pärast ma oma autoga ei sõidagi .

Enne sõitma ka ei hakka , kui kõik mis peal on üle käidud (loe; välja vahetatud) :D

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor

No juttu ka vahepeal. Sõidetud siis nüüdseks oma 1200 km. :BMW:

Väga suuri probleeme pole esinenud. Käivitamisel tahab kuidagi pikka ketramist?:unsure:

Diffri padi sai ära vahetatud juba mõni aeg tagasi. 

Sai paaki keevitatud. Jama oli selles, et üle 20 liitri ei saanud paaki bensiini panna (jooksis välja tankimistoru juurest).

Veel sai vahetatud kardaani vahepukk ja tagumised amordid.

Tundub et kunagi oleks vaja uut (korralikku) tagasilla tala.

Ja üritan roolivõimendi süsteemi ka külge saada (mida veel pole).

 

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Kuna ilmad kiskusid selliseks kehvema poolseks ja kukkus sadama, siis selgus tõsiasi, et esi klaasi vahelt tuleb vesi salogi.

Lähemal uurimisel tuli välja, et klaasi ja tihendi vahelt. (Uus tihendi kiil / liist vms sai ostetud natukene kitsam ja see oli VIGA)

Panin alla äärde natuke silikoni, eks näis, äkki vaja tihend kunagi üldse uus panna.

 

DSC_0137.thumb.JPG.de07f1db7526a8dfd29f9

 

Kõik roolivõimendi jaoks vajalikud vidinad said ära soetatud ja sai hakatud kokku laduma.

Kõik juba päris hea. Sai nagu kokku, panin siis masina käima, et proovida kuidas on siis e30 rooli kergelt keerata. Järsku tundsin, et hullu bena haisu lõi üles. Tagasivoolu kütte voolik andis saba (muide voolik oli pms uus)! Rooli keerata ikkagi ei saanud.  :@

 

Veel sai tegeletud masina ninaga. Ärge väga kõvasti lööge!

Stange külge sobitamine.

 

DSC_0138.thumb.JPG.4f56bb33bbbac33e0a48c

Ja esimest korda auto "küljes"

DSC_0135.thumb.JPG.5327bfef09a967e2ab1a0

 

Enne garagesse sõitmist, sai veel üks tiir tehtud!

DSC_0129.thumb.JPG.96dad92585333e105fcbd

Tõmbab küll kui kästakse! :D

 

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.