Hüppa postitusse
Postitatud
comment_21867

Tegemist selle sõiduki esmase registreerimisega maarjamaal minu poolt kevadel 2008. Numbriks sai korduvkasutusega vana hia mõistusenummer 062 AJU.

Ostsin impulsiivselt auto kevadel 2008 Karlova autopoest.

Mis seda E-30 fenomeni puudutab ei tea kui palju kordi on maha müüdud, et AITAB, aga ei lähe kaua kui jälle midagi asemele ostetakse.See auto järg kolmekale mille kasutaja Einar poolvägisi mul ära viis, ning mis nüüdseks jälle pealinna pool liiklemas järgmise inimese käes. Ehk ei pidanud eriti kaua sedakorda vastu-see on haigus ei muud und tunda on, et taandumise märka ka ei ole

Auto ise esmase registreerimisega kevadest 1990

Varustus nagu enamikul tolleaegsetel masinatel:

värvuseks must (181)

mehaaniline katuseluuk

elektrilised peeglid

originaal sportistmed

roolivõimendi

kesklukustus

elektriline antenn

tagaluugil originaalspoiler

madaldusvedrud

LSD

Peale arvele võtmist on vahetatud rool, küünlad, õlid, filtrid, küünlajuhtmed, osa kapotialuseid lõdvikuid,ning veel üht-teist vajalikku.

Kuna autol olid all plekid miskite saksa lamellidega sai algul alla MIM 15 tolli, kuid kuna need leidsid tee teise auto alla on hetkel all AZEV A, kuid 100% pole kindel kas see ka nii jääb.Eks aeg näitab.

Azevid on 16 tolli, esimene alumine liist on laiema äärega.

auto sõitis minu käes 2008 mõned tuhanded kilomeetrid ja nüüdseks sügisest saati seisnud.

Plaanis alljärgnevad tööd sis kuudepikkuse sisemise võitluse tulemusena :

1. veermiku täielik uuendamine (õõtsad, talad jne liivapritsi, ning värvimisse)

Veermik plaanitud ainult tugevtatud puksidega. Vedrustuse poolel tuleb kasutusele sügisel KaidoS abiga soetatud Bilsteini vedrude ja amortide KIT.Puksideks Powerflex

Pidurite osas ringitegemise plaani pole (vähemalt sellel korral)

2. mootori kapremont. Uus kett koos kõige juurdekuuluvaga, ning kõik mis sees vähegi kulunud tundub.

3. Kere kriitilise pilguga altpoolt üle vaadata, ning vajadusel keevitada ja korralik korosioonitõrje.

4. Veljed:

kas Azev, id mis all jäävad alla (sel juhul kindlasti tagumised 9 tollised vahetusse 7,5 tolliste vastu.Kel huvi 9 tolliste vastu, siis olen jätkuvhuvi neid 7,5, te vastu vahetada.

5. Jahutusradikas plaan panna originaali asemel diisli oma millel rohkem mahutavust

Kes IS mootoriga (100KW) rohkem kokku puutunud võiks anda näpunäiteid ja soovitusi mootori tegemisel võimalikult hea tulemuse eesmärgil.Plaan pole hullult tuunitud eksemplar, vaid korralikult jooksev mootor mis ei tekitaks muresid pikemat aega.Kui teha siis teha kõik korraga korralikult.

Olemas Powerflex puksid ette õõtsadele ja tagumised talapuksid.

pakkuda võivad meie jupiärikad tagumisi õõtsapukse, difripuksi ja esi ja tagastabika pukse mis hetkel veel puudu.

Kas esimesed õõtshoovad tavalisel E30 ja E30 M3 erinevad või ei ? Kui erinevad, siis mis erinevus on.Küss kas panna alla uued UM,ist pärit õõtsad ette uute sarniiridega või eemaldada originaalil sarniirid, ning peale liivapritsi ja värvimist kasutada mingisugused järelturu sarniire.Oluline on maksimaalselt hea tulemus, kuid ka mitte niisama raha raisata. Ideid ja kogemusi targematelt paluks ! ! !

Kas antud mootorile 325,lt tuttav õliradikas mõtekas lisada ?

Igatsugused mõttekäigud ja ideed teretulnud kuna palju päid annab parema lõpptulemuse :!: :!: :!: :!: :!:

Sügisesest paar pilti enne talvekorterit

suvekad_460.jpg

suvekad_514.jpg

suvekad_464.jpg

suvekad_503.jpg

Tervitades,

Lauri@algaja remontnik :lol:

Esiletõstetud vastused

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_62420

Aasta möödas ja nagu tavaks saanud EKBK rajapäeval sõitmas ka see aasta käidud.

 

Eile sai tehtud maikuu teine sõidupäev rajal selle autoga. Esimest korda sai käidud 01.05 Pärnu uuel rajal sõitmas. Uus rada on super rehvisäästlik ja üleüldse mõnus. Isegi sellise igavalt lahja autoga oli seal väga funn sõita ja tagasirgel suutis suht enam-vähem kiiruse üles korjata. Eilne EKBK rajapäev Raplas oli nagu ikka hea võimalus sõita niipalju kui süda lustis. Kuna nina sai eelneval õhtul kokku, siis avastus oli, et paremale keerates on mingi anomaalia (piltlikult öeldes tunne nagu jonksutades rullib auto ennast, aga reaalsuses esiots ei libise. Tuleb seda ülemist sammkompunni veidike lahata, äkki seal ikka mingi kala sees. Seoses sellega väga palju ringe ei teinud. Stabiilselt 00,56 õnnestus sõita ehk ei ole see auto läinud ei kiiremaks ega aeglasemaks ületalve seismisega. Ühel ringil õnnestus lisaks mõistlikult tünnide lähedalt võttes ka 1 neist suht kaugele metsa lennutada kerge põksuga. Tulemuseks kerge kriim tagatiival.Õnneks on teatud head tooni parandusvärvi riiulil ja saab kriimu ära remontida

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_64573

Täiesti mure ja remondivaba sõiduk ehk auto sihtotstabeliseks kasutamiseks vaba aja veetmise eesmärgil:

 

post-101-0-70062300-1373792212_thumb.jpg

post-101-0-29980100-1373792227_thumb.jpg

post-101-0-75714600-1373792246_thumb.jpg

post-101-0-47749900-1373792261_thumb.jpg

post-101-0-57429300-1373792331_thumb.jpg

 

 

Plaan vahetada välja sellel aastal sidur kuna survelaager teeb kergelt häält. On kellegil häid ideid mida kasutada ?

Auto originaal IS ilma järgi aitamiseta. Kas panna uus tavaline või mingi natukene "ägedam" detail sisse ?

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.