Hüppa postitusse
Postitatud
comment_143133

Bmw foorumis juba teema olemas, aga sain aru, et rullika hingeeluga ennast rohkem kurssi viia, oleks mõistlik kolida siia üle. Lisaks on foorumi ülesehitus siin tunduvalt parem ja pilte ei pea üles laadima nii nagu seda tehti 20 aastat tagasi.. .

Ostsin ta 2020 sügisel ning suuremad tööd olid juba enne mind tehtud. Originaalis oli rohelist värvi 1.8 bensiin automaat.

 

Spec list:
* M57 3.0d 150kw e46 pealt (chipitud ning väidetavalt 185kw)
* 6k manu kast e9x
* E46 3.0d kahemassiline hooratas
* Sidur e9x 2.0d
* E46 3.0d kardaan (kardaanid.ee poolt ümber tehtud)
* 2.65 LSD
* E36 roolilatt ja rooliotsad
* Audi S2 intercooler
* Brock B1 9x16 veljed
* Värv Le Mans blue

 

2021 jooksul teostatud tööd:

* BC coilid (6/6 kg/mm)

* Täies pikkuses 3" summuti simonsi resoga

* Armeeritud kütusevoolik paagi külge, originaal väsis ära ning hakkas lekkima
* Uued esimesed alumised õõtsad + õõtsa tagumised puksid polüd
* Difripuks polü
* Difriõli 75w140 LSD
* Mootoriõli Motul Xclean 8100 5w40
* Kastiõli 75w80
* Jahutusvedelik
* Õli-, kütuse- ning õhufilter
* Uus temp. andur ühendatud jahutusvedeliku väljavõtu kohta
* Jahutuskolmik sisselaske all ning sisselaske tihendid
* "Uus" salongiventikas

* 4 x Proxes TR1 rehvid

* Eesmised ja tagumised stabika kondid

 

Pildimaterjali kah:

 

IMG_3998.jpeg

IMG_3983.jpeg

IMG_3479.jpeg

IMG_3475.jpeg

IMG_3476.jpeg

IMG_3435.jpeg

IMG_3790.jpeg

IMG_3493.jpeg

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_143134

Ega kellelgi pole vedelemas ühte viisakat katuseliistu, mis esimese postituse viimasel pildil katki?

Sügisel sain esimese kõksuga ka hakkama, mille käigus üks velg ja parem esitiib nahka läksid. Tutika velje sain endale üllatuseks tellida otse Brockist - neil oli viimane velg lattu jäänud, mille kohe endale napsasin. Uueväärse A-osa esitiiva leidsin endale eelmisel nädalal, enne kevadet pean selle koos vasaku tagatiivaga üle värvima (eelmine omanik kuhugi vastu ära rihtinud).

IMG_3927.jpeg

IMG_4413.jpeg

IMG_4414.jpeg

IMG_3610.jpeg

IMG_3631.JPG

IMG_3629.JPG

IMG_3661.JPG

IMG_3662.JPG

IMG_3660.JPG

IMG_3685.JPG

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_144989

Auto veel siiani talvitumas, ehk selle osas mingit progressi pole toimunud. Nädala alguses sai aga üks huvitav isend ära toodud.

Poolast tagasisõit möödus murevabalt ja LPG kulu Krakowist Tallinnani oli ainult ca 65 eurot 😳. Kui sinise talveunest äratan, siis saab omale rohelise pealt uue sisu, pagassi ruloo koos võrguga, esimesed el aknad, musta lae komplekti ja muud väiksemat pudipadi. Viimase asjana oleks vaja veel touringu M-paketi tagaluugi lip leida.

Poleks isegi unes näinud, et sellises seisukorras design editioni sisu leian, tasub otsida.. . 🙂

IMG_6702.jpg

IMG_6703.jpg

IMG_5059.jpg

IMG_5060.jpg

IMG_5061.jpg

comment_144992

Mul sama sisuga edition, pole rohkem neid näinud eestis, kuni tänaseni :)

Selline ise väärt säilitamist juba. 

Editioni kohta tõesti sisu heas seisus, tavaliselt need eriti räbalad. Aga raam vajab juba keevitamist nagu ikka. 

Pikemas perspektiivis ei ole mõtet originaal lagedega jännata, mõtekas kohe üle katta. Mitu korda läbi käidud tee, vajub ikka alla varem või hiljem. 

Luugi tiib mõtekas replika soetada. 

  • Autor
comment_145010

@extreme327 Need hetkel prioriteediks pole, esimesed el. aknad olid lihtsalt väike boonus rohelise pealt. Muidu poleks lähiajal ilmselt esimesigi autole ostnud.

@eix22  Äge teada, näevad ikka tõesti head välja 😉. Raami peab keevitama jah, juhi vasaku jala tugi ära vajunud ja kurvides loksub seljatugi küljelt-küljele.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_145296

Sisu suures osas ringi tõstetud, enne vs pärast:

 

IMG_3481.jpg.f852e212a5befb76460d8f01cf689648.jpgIMG_5335.jpg.c3a43f8ff1c98e97ea5cffd2719a35c8.jpgIMG_5339.jpg.9b44af2cc84749faef6ca9fae46e1711.jpg

 

Eemaldasin ka põhjamati, et saaks paremini keemilist puhastust teha ja 30 aastat mustust vaibast välja saada.

IMG_5464.jpg.7a2792a041a56fbee4fad0effebd3844.jpgIMG_5465.jpg.1aaea95bd2a122e6458c74c11d0cbeb3.jpgIMG_5476.jpg.e5d2ed7544b7456ae44d617de1e62fd0.jpg

 

Tulemusega üpris rahul. See tumepruun solgivesi, mida masinast pärast välja kallasin, oli kergelt öeldes vastik. Enne kui sisse tagasi panen, plaanin ka mati ja pagassipolstrid mustaks värvida vaibavärviga. Sõber soovitas automaailmast võtta chameleoni tekstiilivärvi, eks näis, kuidas sellega tulemus jääb. 

 

Nagu ikka, siis põhjamati alt tuleb üllatusi ka välja, keegi kunagi oskuslikult lapi põhja alla keevitanud ilma, et oleks põhjamati ega juhtmed seest poolt eest ära võtnud ja peaaegu auto põlema pannud :D. Muus osas põhi ilus ja tugev.

 

IMG_5459.jpg.9323f203c029b37b0f8cb920e0b8ac16.jpgIMG_5462.jpg.692eed8336fe6cd51be054a61d381822.jpgIMG_5463.jpg.501f8b4127eac430630b1d3f132add0f.jpg

 

Siukest pornot uuesti põhjavaiba alla peita ei taha - ajastus päris kehva, aga edasi läheb keretöödesse ja juhtmestiku korrastamisse. 

 

Kui juba puhastamise lainel olen, siis tegin ka mootoriruumi värskemaks (kasutasin T-Puhtax Turbo pesuvahendit, detailipintslit, survepesurit ja õhukuivatit). Ootasin natuke paremat tulemust, aga endise olukorraga võrreldes täitsa kobe:

 

IMG_5498.jpg.c7e23b9deebb85873d1fc61fa6e7a550.jpgIMG_5499.jpg.db9d9afd33b4fcb3ecd8742cb5f6d225.jpg

 

Tervitades

Karl-Erik

  • 2 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.