Hüppa postitusse
Postitatud
comment_142649

Tere foorumlased! Ei tea kas õige koht kuhu postitada, aga tundus kõige sobivam.

Probleem siis järgmine, sai tõstetud e30 kere peale m50b25 moto ja nüüd sooviks seda arkis passi kirja ka saada. Mida nad seal täpsemalt vaatavad ja mida ma ise võiks eelnevalt ära teha, et asi sujuks paremini? Keegi ise sama tee läbinud nkn? Hetkel ise leidsin arki lehelt blanketi, kuid seal all lisade all nõutakse "ümberehituse olemust näitavaid dokumente", mida sinna tuleks panna?

 

Esiletõstetud vastused

comment_142688

Ma regasin endal Tartu böroos mõni aasta tagasi. Ainult heitgaasitesi taheti näha ja küsiti, et kas mootorikäpad on ikka BMW originaalid vms. Mootori koodi vaadati ka plokilt. Enne kõike esitasin ka mootorivahetuse taotluse. Ei läinud tuimalt uus moto aiste vahel kohale.


Naljakas seik oli muidugi see, kuidas ARK-i mees mind seal manitses, et mul olid vales mõõdus rehvid (185/65R14 oli all, aga passi järgi peaks olema 195/65R14) ja et tegelikult nende rehvidega ei tohiks ta üldse mootorivahetust regada.


Nii, et mingit erilist peedistamist küll polnud, kuid samas päris nii libedalt ei lähe nagu mõnes kohas lugenud olen a'la "Meil siin {insert väiksem provintsilinn} küll mingeid rehve ega auto kaalu keegi ei kontrolli!"

Muudetud , muutis iknowthatfeelbro

  • 9 kuud hiljem...
comment_146016

Mina ostsin Leedust M52B28 swappiga '88 E30, mis Leedu passi järgi oli 318.
Esmalt sillakaalumine Metroserdis. Siis ÜV eelne kontroll ARKis, lasti ära vahetada esimesed suunad (liiga tumedad) ja esiklaas (mõraga). Näitasin ette, et need vead on kõrvaldtatud, siis võeti ümberehitusluba menetlusse. Ümberehituse sisuks kirjutasin, et "Mootorivahetus Uus mootr M52B28 142kW" lisasin pildi autost, kapoti alt ja mootoriblokil mootoritähisest.
Sain selle loa kätte, sain reg.nr-d, läksin ÜV-d tegema. Seal sain teada, et heitgaasid lõhki, mis oli ootuspärane tulemus, kuna katalüsaatorit ei olnud. 
Lasin paigaldada 300.- eest univ.katalüsaatori. ÜVs mõõdeti üle, kõik korras ja kutsuti aasta pärast tagasi. 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus