Hüppa postitusse
Postitatud
comment_38938

Nonii. oleme siis järjega seal, et cabrio sai omale täna eesti reg nr. ülevaatuse ja kindlustuse.

Masin on siis pärit 91. aastast, värvuselt roheline ja omab üüberkapuutsi

Kapoti all on tiksumas rahulikult 1.8l ja 83kw mootor, plokipea sai eelmise omaniku jutu järgi 15 000 tagasi kap remondi ja uue nuka

Vedrustuseks on all miskid BMW Performance kollased amordid ja punased madaldusvedrud(lisaks pagassis coilover vedrud)

Summuti on muidu originaal aga lõpus on miski lehtersprortiivnõi pütt

Käiguosakond on tihe ja korras.

Kere on saanud miskit litaka taga parempoolsesse rattakoopasse. lisaks on ees põll miskit näinud.

Katus on korras muidu, ainult 2 väikest auku on juhi pea kohal(võti läheb aind läbi)

Salong on muidu ok, aga tagaiste, tüüpilisest kohast puruks.

Nii ja nüüd siis mõne sõnaga plaanidest

Olemas:

2.8 TUB mootor

Vaja:

LSD tiffer 3.64 ülekandega

318i radikas

Vems

VL torukolle

IX või Golf1 pidurivõimendi koos pumbaga

El vendid 2tk ette

Lenso BSX 9 x 16 veljed plus rehvid

selline väike idee ja mõttelend siis

http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif http://album.ee/album/292468/50296379 http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif

Ei oska ma neid pilte siia üles laduda

  • Vastuseid 130
  • Vaatamisi 13,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • MartinRoo
    MartinRoo

    Pill koos. Proovisõidu ajal lendas tosoolilõdvik laiali. Kuna ise panen soome minema täna siis lasen vennasel asja korda ajada et nv ikka kokkutulekule saaks mul naine tulla.

  • Ma kardan, et selle tempo juures läheb see summuti enne rooste kui plärtsu tunda saab.

  • MartinRoo
    MartinRoo

    Jahutussüsteem sai õhutatud, igaksjuhuks hoian veel sõites arvutit järel et tempi ja asju jälgida reaalselt kuna laiskuse tõttu pole viitsinud m20 temp andurit panna ja ära ühendada.  To do list:

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_110647

Nonii pole miskit väga kirjutada. Kui siis niipalju, et siduri töösilinder oligi kutu. Nii kui mutrid lahti ja silinder eest sai, oli õlirida järgi. Uus tuli muidu 90+ aasta m50 kastile, seega vale niiet nüüd siis järgmise nädalavahetuse teema see vahetus kahjuks. 

 

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_111094

Nonii.  Nädalavahetus Eestis mööda saadetud. Reedel kibelesid käed uut töösilindrit külge timmima ja kõik toimib taas. Kadunud käigulülitus probleemid ja kõik ime hääled ja asjad siduriga seoses. Praegu jäi peasilinder vahetamata aga on riiulis ootel. Uhke Brembo nimi karbil ?

Veel lisaks kimbutab masinat endiselt sisselaske kollektori alt tosooliprobleem. Sama toru mille vahetasin välja kui veepumbakaane eemaldasin ja rabedana tükkide kujul kätte sain. Uus toru kas a) samast kohast mõrane või b) ei läinud lihtsalt õigesti omale kohale ja ajab välja vähe.

Siis vajaks pill veel ilmselt kaagi juures dünos vemsi seadistamist, sest käib ebaühtlaselt.(algselt käima saime kevadel, siis sättisime maanteel sõites miskisse seadesse ja nii ta jäi. Kiirused ja teeolud polnud parimad?Nüüd võiks 2 vanose ka rakendada ikka jne)

Muudetud , muutis hondamtx

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_111867

Sai nüüd nädalavahetusel sõidetud. Selleks hooajaks viimased sõidud, sest TÜV saab oktoobri lõpp läbi.

Kokkuvõtvalt võib öelda, et asi liigub ja toimetab ilusti. Tosoolikamm lahenes ka nagu iseenesest. Ei mingeid lekkeid ja muid anomaaliaid. Vb oli asi varem ehk õhutamisega kaasnenud üleliigsest vedelikust, mis kuskile pidama oli jäänud ja nüüdseks ilusti ära aurustunud.

Talvel likvideerib ära:

1. Summutiga seoses möödalaskmised

2. Il lisavendikas kui peaks minema kiiremaks pitsitamiseks(kuigi suvel ei näinud väga vajadust

3. Kaagi juures dünos käia

4. Esiklaas

5. Tempi andur kuskile aretada niiet salongis ka miskit näeks

6. Õhuvõtt viisakamaks muuta(koonusfilter minema või silma alt ära

7. Differ. Ükskõik mis alla 4.10 ja kuni 3.64 on

8. Pidurid(hetkel selline mulje nagu poleks võimendit üldse olemaski)

 

Eks neid asju ole veel kindlasti mis kohe ei meenu

  • Autor
comment_111898

Valesti on kevadel kasutatud biltema suva 2.5" reso mis on liiga kõrge toru suhtes. Seega on mul kogu summuti liiga madalal. Tuleb uus pütt.

Lisaks peab ka püksid ümber tegema veel. Ka põhjale ligemale tooma selle käänaku mis mootoriruumis alla tuleb edasi põhja alt läheb

Lambda ava tuleb uuesti keermestada

Tagapüti kinnitused vaja ka ümber teha

IMG_20150512_105755.jpg

Muudetud , muutis hondamtx

  • Autor
comment_111910

Mul hetkel 4.10 diff all... 100ga sõites on 2800 pööret....

Getrag 260 kast aga tundub olevat diisli oma ehk. Muud moodi ei anna seletada sellise kiiruse juures sellist pööret. Pööre muidu arvutiga vemsi sättimise programmist

 

 

3.64 võtaks pöördeid ilmselt oluliselt alla

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_112608

Tere tere ?

Täna siis tuli see aeg öösel kätte kus pidi miljoni muu asja kõrvalt pilli külma poole pealt sooja ajama ja hakkama listi koostama mis siis kõike tahaks ja vaja oleks. List täieneb kindlasti veel aga mõni asi sai kirja ka.

Kuna pill sai see aasta üle aastate taas liikvele, oli puhtalt sõidu aasta, et ühesõnaga talvel tegeleb uuendustega. Hetkel ilmselt võib öelda, et ka järgmine aasta saab ehk niisama täristada( katsuks järgmiseks hooaja lõpuks jupid ja vajalikud detailid kokku saada,  et siis vastava osakonna renoveerimiseks pilpad olemas oleks)

Läheb ta siis nüüd tagasi kõrvalruumi kevadet ootama 

20161120_004115.jpg

Peale päris mitmeid õllesid tuli ka list ? 

 

20161120_004052.jpg

Head õhtut kõigile

Muudetud , muutis hondamtx

  • 2 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_113787

Üks hädine pilt ka taga paremast tiivakaarest. Näiliselt kas maha mädanend ja pahtliga üles ehitatud või mingi kerge plekimõlkimine nurka. Ülejäänud kaar on ilus.

20161223_215638.jpg

Tervet kaart pole ilmselt mõtet vahetada. Lisa keevitamise mõttes? 

Muudetud , muutis hondamtx

  • Autor
comment_113794

Ma mõtlengi, et aind selle ühe koha pärast pole ju mõtet kogu tiivaäärt välja vahetada. Pigem ikka tükk liistust ülevalt poolt ja siis niipalju kui kupee tiivakaaretükk koos karbi osaga annab allapoole vahetada. Seega seda osa oleks mul vaja ☺ kellel vedeleb kere kust saaks lõigata, andke teada

  • Autor
comment_113988

Sai siin üks õhtu tinistatud garaazis ja pill käima pandud. Lasin kohapeal käia ja vaatan, et tosooliloik taas all. Lõdvikud ja asjad kõik korras.

Täna ajasid masina tõstukisse,  sisselase maha ja taas üks nendest plastik torudest oma elu ära eland. Poldid lahti ja asi irdus pm omal käel ? see sirge toru ots mis plokikaande läheb, murdus

20161231_164818.jpg

Siin need 2 toru ühenduvad plokikaande

20161231_164744.jpg

 Selliselt lahendasin mina oma elektrilise segusiibri vs mehaaniline drossel 

 

20161231_181125.jpg

 Tagatiivalt tagusin ka pahtli maha et vaadata mis siis huvitavat välja tuleb.... ei midagi head ?

20161231_181611.jpg

Muudetud , muutis hondamtx

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.