Et tulevikus saaks nostalgitseda ja vaadata, mis tehtud ja kunas tehtud, sai otsustatud autost teema teha.
Auto enda eesmärk saab olema nö. pere teine auto, millega oleks huvitav sõita olenemata aastajast.
Autot valides oli tähtsaim argument kere seisund. Tehnika oli teada, et tuleb modifitseeritud. Pärast mõningast otsimist sai leitud Leedust võimalik kanditaat. Pärast omaniku kätte saamist, sai otsus vastu võetud vaatama minna. Minnes oli teada, et auto on kerge avariiga, kuid muidu komplektne. Kohale jõudes oli näha, et auto pikalt seisnud, aga kõik märgid näitasid, et kere on hea ja sai otsustatud ta ära tuua.
Mootor tuleb M20. Töömaht 2.8, M52 vänt, plokil girdle(Bimmerheads) plaat ülejäänud stock BMW kraam. Nukkvõll Schrick 288*, klapivedrud Catcams, nookurid Bimmerheadsist, Nuke reguleeritav rihmaratas, Kõik kuluosad uued. Juhtima hakkab Maxxecu. Mootor on pool valmis.
Kerele tulevad fiiberdetailid - kapott, tiivad, Mtech 2 esimene ja tagumine stange ja pagasiluuk. Sisse tulevad korvid ja sportrool. Vedrustus on veel lahtine, nagu ka mõningaid muid asju. Mootor ja muud jalus olevad asjad on juba ära võetud. Samas saab juurde tehtud kronsteine, et uued asjad külge panna.
Jooksvalt hakkab siis täiendama teemat, kui miskit tehtud saab. Lisan lõppu mõned pildid.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere.
Et tulevikus saaks nostalgitseda ja vaadata, mis tehtud ja kunas tehtud, sai otsustatud autost teema teha.
Auto enda eesmärk saab olema nö. pere teine auto, millega oleks huvitav sõita olenemata aastajast.
Autot valides oli tähtsaim argument kere seisund. Tehnika oli teada, et tuleb modifitseeritud. Pärast mõningast otsimist sai leitud Leedust võimalik kanditaat. Pärast omaniku kätte saamist, sai otsus vastu võetud vaatama minna. Minnes oli teada, et auto on kerge avariiga, kuid muidu komplektne. Kohale jõudes oli näha, et auto pikalt seisnud, aga kõik märgid näitasid, et kere on hea ja sai otsustatud ta ära tuua.
Mootor tuleb M20. Töömaht 2.8, M52 vänt, plokil girdle(Bimmerheads) plaat ülejäänud stock BMW kraam. Nukkvõll Schrick 288*, klapivedrud Catcams, nookurid Bimmerheadsist, Nuke reguleeritav rihmaratas, Kõik kuluosad uued. Juhtima hakkab Maxxecu. Mootor on pool valmis.
Kerele tulevad fiiberdetailid - kapott, tiivad, Mtech 2 esimene ja tagumine stange ja pagasiluuk. Sisse tulevad korvid ja sportrool. Vedrustus on veel lahtine, nagu ka mõningaid muid asju. Mootor ja muud jalus olevad asjad on juba ära võetud. Samas saab juurde tehtud kronsteine, et uued asjad külge panna.
Jooksvalt hakkab siis täiendama teemat, kui miskit tehtud saab. Lisan lõppu mõned pildid.