Hüppa postitusse
Postitatud
  • Populaarne postitus
comment_141548

Tere.

 

Et tulevikus saaks nostalgitseda ja vaadata, mis tehtud ja kunas tehtud, sai otsustatud autost teema teha.

 

Auto enda eesmärk saab olema nö. pere teine auto, millega oleks huvitav sõita olenemata aastajast.

 

Autot valides oli tähtsaim argument kere seisund. Tehnika oli teada, et tuleb modifitseeritud. Pärast mõningast otsimist sai leitud Leedust võimalik kanditaat. Pärast omaniku kätte saamist, sai otsus vastu võetud vaatama minna. Minnes oli teada, et auto on kerge avariiga, kuid muidu komplektne. Kohale jõudes oli näha, et auto pikalt seisnud, aga kõik märgid näitasid, et kere on hea ja sai otsustatud ta ära tuua.

 

Mootor tuleb M20. Töömaht 2.8, M52 vänt, plokil girdle(Bimmerheads) plaat ülejäänud stock BMW kraam. Nukkvõll Schrick 288*, klapivedrud Catcams, nookurid Bimmerheadsist, Nuke reguleeritav rihmaratas, Kõik kuluosad uued. Juhtima hakkab Maxxecu. Mootor on pool valmis.

 

Kerele tulevad fiiberdetailid - kapott, tiivad, Mtech 2 esimene ja tagumine stange ja pagasiluuk. Sisse tulevad korvid ja sportrool. Vedrustus on veel lahtine, nagu ka mõningaid muid asju. Mootor ja muud jalus olevad asjad on juba ära võetud. Samas saab juurde tehtud kronsteine, et uued asjad külge panna.

 

Jooksvalt hakkab siis täiendama teemat, kui miskit tehtud saab. Lisan lõppu mõned pildid.

236864643_571638180551615_691044157286729766_n.jpg

216165712_3111254682441985_5551372889288044015_n.jpg

235824669_564239147943905_7730675757164256982_n.jpg

235540499_2884045678511594_4133235781119913263_n.jpg

235690975_431286981594424_8355062887014171103_n.jpg

237863917_1262294440877097_8987715475342807352_n.jpg

235800671_855167995121970_1306794074329468825_n.jpg

237037844_2982507288735975_6627117121136333084_n.jpg

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_141556

Murekohti ikka jagub, aga tarbimiseks täpselt paras. Auto on pärit algselt Saksamaalt, läbisõit kellal 193 tuhat.

 

Sai alustatud ka nende murekohtade ''korrastamisega''. Need kohad, millele lihtsama vaevaga ligi saab, nendele proovib natuke pikemat eluiga anda. Auto ei tule ei näituse,ega muu esinemise pill, et üle selle asjaga ei mõtle. Kapoti alla sai vajalikud kinnitused pandud, mis m20 asju hoiaksid. Aku tuleb ka taha.

239055498_2890780887902074_3466236003057754326_n.jpg

240784166_371200424601761_8069945999298145521_n.jpg

237111283_556557209019528_2440909141677962034_n.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_141800

Asju on vähe juurde ostetud ja pisiasjade kallal nokitsemine on edasi liikunud natukene. 

Paak on alt võetud ja tõdetud, et see on heas olukorras, sai sellele värskem ilme antud. Kütusetorudega oli olukord sama. Piduritorud saab uued tehtud, 

243730875_2272347083064577_446522473592261524_n.jpg

244411412_526999698697993_6154990882318640485_n.jpg

243755512_2587835558028611_4611393128746082802_n.jpg

244200623_664802367824443_2943905798489721993_n.jpg

244281124_608299980325530_3582256610104500182_n.jpg

  • Autor
comment_141811

See võiks hoida ära õli lajali loopimise ja sellega lihtsustada väntvõlli pöörlemist. Gridle plaat on vale öelda ka (gridle plaat seoks ära ka vända pakud). Vabandust.

 

Pilt on illustratiivne aga täpselt see sama toode on küljes.

gridle.jpg

Muudetud , muutis Atss

  • Autor
comment_142458

Sai tehtud paar pilti kere üldisemast olukorrast. Kõiki pisi roostetäppe ei hakka üles võtma, aga üldiselt ikka heas korras täpselt selle jaoks, milleks ta mõeldud sai - kasutamiseks. Tõsisemat keevitustööd vajab tagumine põll. 

Auto sai ka arvele vahepeal võetud, reg. eelne oli komplektsena tehtud.

245116437_4489557277803435_6342325338376894152_n.jpg.748f2d5f64cad0c78d7f58612e217348.jpg

244969204_217638510466382_3361183318821803624_n.jpg

245061075_392536129081359_3347660674323814983_n.jpg

245093656_623741912279346_696053671164908393_n.jpg

245296322_290304583126294_7400814731847905820_n.jpg

245393597_426596169086558_1084840046668866520_n.jpg

245014611_458045778846762_7674283743710581514_n.jpg

245034208_5037347846293636_2478942112558874500_n.jpg

245142842_935158693878827_8646369493456697291_n.jpg

242466589_547238673229085_3236379486838315443_n.jpg

Muudetud , muutis Atss

  • 3 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_142925

Kahjuks ma ei oska öelda mõõtu, aga mul on nad põhjas igaljuhul (törts keermeliimi ka). Tegelt sai mõõdetud küll kui kokku panin, et kuskil midagi untsu ei keeraks aga numbreid ei mäleta. Nihik päästab päeva.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_143070

Head uut aastat! Vastupidiselt enamusele sai pühade ajal kaalu langetada. Kerele said külge fiiberdetailid, tagaluuk ka tulemas. Käib esisilla komplekteerimine ja selleks vajaminevate juppide kogumine. Kasutusele tuleb coilover.

271586311_320949753247447_8820890989701621138_n.jpg

doo.PNG

271290448_1286283571890036_1878612805876114636_n.jpg

271375376_2939560819687636_1487932376736117270_n.jpg

271191467_1045956542628497_8403320214115068750_n.jpg

coil.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.