Hüppa postitusse
Postitatud
comment_136338

Tere, foorumlased!

 

Sügisel ilmnes peale 180 000 km täitumist selline probleem, et odomeeter ei tahtnud enam edasi minna. Muidu võiks ju selline asi isegi meeldida, aga minu meelest peavad kõik asjad ikka töötama. :)

 

Kui proovisin resettida distantsi odomeetrit, siis natuke keris edasi kuni 180 028-ni, aga sealt enam sugugi mitte. Nüüd leidsin aega, et kelladeblokk maha keerata ja vaadata üle spidomeetri taga oleva mehhanisma ja kettad. Kõik tundusid ilusad ja terved olevat. Vaatasin ka SI-bloki patareid üle - midagi nad lekkinud pole, peal oli kleeps, et 1995. a on nad välja vahetatud.

 

Pilt ka:

2019-11-02 12.44.51.jpg

 

Kas kellelgi on ideid, mida selle probleemiga edasi teha? Tahaks ikka, et asi töötaks.

Lahenduse pakkus markusH

Mine lahenduse juurde

Esiletõstetud vastused

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_136738

Kuna mul on autol spidoblokk kunagi välja vahetatud ja kahest eri poolest kokku pandud (ees Motometeri kirjad, taga VDO), siis kas keegi teab, kumb peaks sellel masinal originaalis olema?

 

Kui peaksin spidobloki välja vahetama, siis kuidas saan läbisõidu õigeks kerida?

Muudetud , muutis Tanel_P

comment_136742

On see üldse kindel et spidoplokk peab ainult ühe tootja instrumente sisaldama? Mul samuti väljast VDO, spido ise Motometer. Vist oli isegi Motometeri trükiplaat. Ses suhtes ma küll pead ei vaevaks sellega, OE tootjad on mõlemad ja osad peavad koos töötama. Mulle Motometer meeldib rohkem, sest tollel on spido näidu kalibreerimiseks potensiomeeter, mida saab ise reguleerida. VDO see võimalus puudub. 

  • Autor
comment_136813

@markusH

 

Ma pidasin natuke teistega ka nõu ja arvati, et see pool on pigem seotud kiirusega (takistus suureneb ja väheneb), mitte odomeetri läbisõidu lugemisega (sellega tegeleb hammasratastega mehhanism).

 

Kui saaks kelleltki laenata toimivat detaili, saaks teada, kas viga on selles, et läbisõidu signaal ei jõua kelladeblokki või kelladeblokis endas...

  • Lahendus
comment_136816

Eks igal inimesel ongi õigus oma arvamusele.

 

Ei tea mis neid odomeetri hammasrattaid liikuma võiks panna? Kas otse diffrist tuleb hammasülekanne spidoplokki? Või äkki on see pooli kõrval olev magnetratas kuidagi asjaga seotud? 

 

Infoks niipalju, et kiiruse näidiku galvanomeetrit ja odoka stepperit juhib üks kivi. Kui spidokas kiirust näitab siis on diffrist signaal olemas.

 

 

 

  • 6 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus