Tanel_P Postitatud 18. märts 2020 Jaga Postitatud 18. märts 2020 Tere, foorumlased! Sügisel ilmnes peale 180 000 km täitumist selline probleem, et odomeeter ei tahtnud enam edasi minna. Muidu võiks ju selline asi isegi meeldida, aga minu meelest peavad kõik asjad ikka töötama. Kui proovisin resettida distantsi odomeetrit, siis natuke keris edasi kuni 180 028-ni, aga sealt enam sugugi mitte. Nüüd leidsin aega, et kelladeblokk maha keerata ja vaadata üle spidomeetri taga oleva mehhanisma ja kettad. Kõik tundusid ilusad ja terved olevat. Vaatasin ka SI-bloki patareid üle - midagi nad lekkinud pole, peal oli kleeps, et 1995. a on nad välja vahetatud. Pilt ka: Kas kellelgi on ideid, mida selle probleemiga edasi teha? Tahaks ikka, et asi töötaks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
karlerik Postitatud 18. märts 2020 Jaga Postitatud 18. märts 2020 Tross korras? Otsad ikka kandilised? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/#findComment-136340 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
markusH Postitatud 18. märts 2020 Jaga Postitatud 18. märts 2020 Pole mingit trossi. Kui kiirust näitab siis suure tõenäosusega odomeetri hammasratas/rattad puruks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/#findComment-136341 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tanel_P Postitatud 18. märts 2020 Autor Jaga Postitatud 18. märts 2020 7 minutit tagasi, karlerik ütles: Tross korras? Otsad ikka kandilised? Kiirust näitab jah, aga @markusH - see oligi mu esimene mõte, kuid tõesti, hammasrattad nägid väga ilusad ja terved välja. Netis guugeldades leidsin ka pilte katkistest hammasratastest ja minul midagi sellist seal pole. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/#findComment-136342 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
markusH Postitatud 18. märts 2020 Jaga Postitatud 18. märts 2020 (muudetud) Siis soovitaks üle vaadata ega odoka pooli juhtmed lahti pole tulnud, mõõda testriga üle või äkki on juba silmaga näha külmjoode või katkestus. SI plaat pole asjasse seotud, viga peab seal samas spidoka taga olema. Muudetud 18. märts 2020, muutis markusH 2 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/#findComment-136344 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tanel_P Postitatud 18. märts 2020 Autor Jaga Postitatud 18. märts 2020 Okei, kruvin uuesti lahti. :) Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/#findComment-136349 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tanel_P Postitatud 15. aprill 2020 Autor Jaga Postitatud 15. aprill 2020 (muudetud) Kuna mul on autol spidoblokk kunagi välja vahetatud ja kahest eri poolest kokku pandud (ees Motometeri kirjad, taga VDO), siis kas keegi teab, kumb peaks sellel masinal originaalis olema? Kui peaksin spidobloki välja vahetama, siis kuidas saan läbisõidu õigeks kerida? Muudetud 15. aprill 2020, muutis Tanel_P Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/#findComment-136738 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
GTA Postitatud 15. aprill 2020 Jaga Postitatud 15. aprill 2020 On see üldse kindel et spidoplokk peab ainult ühe tootja instrumente sisaldama? Mul samuti väljast VDO, spido ise Motometer. Vist oli isegi Motometeri trükiplaat. Ses suhtes ma küll pead ei vaevaks sellega, OE tootjad on mõlemad ja osad peavad koos töötama. Mulle Motometer meeldib rohkem, sest tollel on spido näidu kalibreerimiseks potensiomeeter, mida saab ise reguleerida. VDO see võimalus puudub. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/#findComment-136742 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tanel_P Postitatud 20. aprill 2020 Autor Jaga Postitatud 20. aprill 2020 @markusH Ma pidasin natuke teistega ka nõu ja arvati, et see pool on pigem seotud kiirusega (takistus suureneb ja väheneb), mitte odomeetri läbisõidu lugemisega (sellega tegeleb hammasratastega mehhanism). Kui saaks kelleltki laenata toimivat detaili, saaks teada, kas viga on selles, et läbisõidu signaal ei jõua kelladeblokki või kelladeblokis endas... Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/#findComment-136813 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
markusH Postitatud 20. aprill 2020 Jaga Postitatud 20. aprill 2020 Eks igal inimesel ongi õigus oma arvamusele. Ei tea mis neid odomeetri hammasrattaid liikuma võiks panna? Kas otse diffrist tuleb hammasülekanne spidoplokki? Või äkki on see pooli kõrval olev magnetratas kuidagi asjaga seotud? Infoks niipalju, et kiiruse näidiku galvanomeetrit ja odoka stepperit juhib üks kivi. Kui spidokas kiirust näitab siis on diffrist signaal olemas. 3 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/#findComment-136816 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Bmw525 Postitatud 21. aprill 2020 Jaga Postitatud 21. aprill 2020 Ei tahaks eriti uskuda, et sul sellel plokil midagi häda on. Võta laiali uuesti ja proovi neid hammakaid näpuga liigutada. Vahes juhtub, et kui alumist näitu nullida jääb asi natuke valesse asendisse ja enam ei loe edasi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/#findComment-136825 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tanel_P Postitatud 22. aprill 2020 Autor Jaga Postitatud 22. aprill 2020 Ok, aitäh kaasa mõtlejatele! Võtan asja uuesti lahti ja proovin veel kord. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/#findComment-136844 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
KugelBlitz Postitatud 17. november 2020 Jaga Postitatud 17. november 2020 Mul on sama lugu, aga panin teine spidokas peale ja ikka ei loe. Kas võibolla mingi toide probleem? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/#findComment-139296 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tanel_P Postitatud 19. november 2020 Autor Jaga Postitatud 19. november 2020 Sul on sama probleem selles mõttes, et jäi odomeeter ühel hetkel kinni, aga kõik muu töötab? Teoreetiliselt võib ka anduri probleem olla, kui kiirust ka ei näitaks. Võib ka kaks vigast kelladeblokki olla - see on ikkagi tüüpviga. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/#findComment-139323 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
KugelBlitz Postitatud 19. november 2020 Jaga Postitatud 19. november 2020 Yup, muu asjad töötavad. Võibolla teisel plokkil ka odomeetri näidik on vigane, või näiteks si plaat. Enne töötasid, oli 295 tuhat km +. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/#findComment-139325 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tanel_P Postitatud 20. november 2020 Autor Jaga Postitatud 20. november 2020 Ma olen aru saanud nii, et SI-patareide seis ei mõjuta odomeetri tööd, kuna see on pigem mehhaaniline. Võta kelladeblokk maha ja lahti, vaata kas hammasrattad on terved. Minu teemas leiad selle kohta pildi ka. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/#findComment-139332 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse