Hüppa postitusse

Odomeeter jäi kinni 180 000 km peale


Soovitatud postitused

Tere, foorumlased!

 

Sügisel ilmnes peale 180 000 km täitumist selline probleem, et odomeeter ei tahtnud enam edasi minna. Muidu võiks ju selline asi isegi meeldida, aga minu meelest peavad kõik asjad ikka töötama. :)

 

Kui proovisin resettida distantsi odomeetrit, siis natuke keris edasi kuni 180 028-ni, aga sealt enam sugugi mitte. Nüüd leidsin aega, et kelladeblokk maha keerata ja vaadata üle spidomeetri taga oleva mehhanisma ja kettad. Kõik tundusid ilusad ja terved olevat. Vaatasin ka SI-bloki patareid üle - midagi nad lekkinud pole, peal oli kleeps, et 1995. a on nad välja vahetatud.

 

Pilt ka:

2019-11-02 12.44.51.jpg

 

Kas kellelgi on ideid, mida selle probleemiga edasi teha? Tahaks ikka, et asi töötaks.

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/22111-odomeeter-j%C3%A4i-kinni-180-000-km-peale/
Jaga teistel saitidel

7 minutit tagasi, karlerik ütles:

Tross korras? Otsad ikka kandilised?

Kiirust näitab jah, aga @markusH - see oligi mu esimene mõte, kuid tõesti, hammasrattad nägid väga ilusad ja terved välja. Netis guugeldades leidsin ka pilte katkistest hammasratastest ja minul midagi sellist seal pole.

Siis soovitaks üle vaadata ega odoka pooli juhtmed lahti pole tulnud, mõõda testriga üle või äkki on juba silmaga näha külmjoode või katkestus.

 

SI plaat pole asjasse seotud, viga peab seal samas spidoka taga olema.

 

IMG_20200318_095535.jpg.8df4360840f71a84e89515d1f677ac20.jpg

Muudetud , muutis markusH
  • Meeldib 2
  • Aitäh 1
  • 4 nädalat hiljem...

Kuna mul on autol spidoblokk kunagi välja vahetatud ja kahest eri poolest kokku pandud (ees Motometeri kirjad, taga VDO), siis kas keegi teab, kumb peaks sellel masinal originaalis olema?

 

Kui peaksin spidobloki välja vahetama, siis kuidas saan läbisõidu õigeks kerida?

Muudetud , muutis Tanel_P

On see üldse kindel et spidoplokk peab ainult ühe tootja instrumente sisaldama? Mul samuti väljast VDO, spido ise Motometer. Vist oli isegi Motometeri trükiplaat. Ses suhtes ma küll pead ei vaevaks sellega, OE tootjad on mõlemad ja osad peavad koos töötama. Mulle Motometer meeldib rohkem, sest tollel on spido näidu kalibreerimiseks potensiomeeter, mida saab ise reguleerida. VDO see võimalus puudub. 

@markusH

 

Ma pidasin natuke teistega ka nõu ja arvati, et see pool on pigem seotud kiirusega (takistus suureneb ja väheneb), mitte odomeetri läbisõidu lugemisega (sellega tegeleb hammasratastega mehhanism).

 

Kui saaks kelleltki laenata toimivat detaili, saaks teada, kas viga on selles, et läbisõidu signaal ei jõua kelladeblokki või kelladeblokis endas...

Eks igal inimesel ongi õigus oma arvamusele.

 

Ei tea mis neid odomeetri hammasrattaid liikuma võiks panna? Kas otse diffrist tuleb hammasülekanne spidoplokki? Või äkki on see pooli kõrval olev magnetratas kuidagi asjaga seotud? 

 

Infoks niipalju, et kiiruse näidiku galvanomeetrit ja odoka stepperit juhib üks kivi. Kui spidokas kiirust näitab siis on diffrist signaal olemas.

 

 

 

  • Meeldib 3
  • 6 kuud hiljem...

Sul on sama probleem selles mõttes, et jäi odomeeter ühel hetkel kinni, aga kõik muu töötab? Teoreetiliselt võib ka anduri probleem olla, kui kiirust ka ei näitaks. Võib ka kaks vigast kelladeblokki olla - see on ikkagi tüüpviga. :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus