Jump to content
  • 0

E30le peale M30 2,8 135kw


Mpower

Question

Tahaks panna e30le siis peale M30 2,8 mootori.

Äkki keegi oskab nõu anda mis tuleks sebida enne kui tegema hakkata ja kas üldse sobib,mõtlesn just selle karteri vanni suhtes...

Olen uurinud nati et see 2,8 pole päris sama mis ikka 3,5 või olen valesti aru saanud?

Link to comment
Share on other sites

19 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

no 0,5 liitrine coca pole ka päris sama mis 2,0 liitrine coca?karteri vanni ja sillatalaga ei pea midagi tegema.

vaja oleks suure flantsiga kardaani, e28 535 radikat,el vent,mootori käpad ja summ tuleb ise teha,rohkem hetkel ei meenu

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Karteripõhja suhtes oled õiget asja kuulnud. 2,8 minuteada kõik vanema põhjaga, st kui kuulad traxi ja midagi karteripõhjaga ei tee siis saad auto kus mootor paikneb üsnagi ees (nagu minu omal) - ette mahub ainult üliõhuke jahutusradikas ning summuti ehitust pead juba kollektoritest alustama. Uuema tüübi phi teise kujuga ja motorit annab tahapoole paigutada.

Uuemate m30 vannid (e32/34-lt) sobivad 1:1 muidu, vaja vahetada ka veel õlipump (õigemini osa õlipumba korpusest koos õlivõtturiga)

Mõningad pisemad muudatused olid ka veel seoses karteri kuju muutusega (geneka mingi kinnitus enam ei sobinud vms) Täpsemalt ei mäleta..

post-522-0-05429300-1328692144_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kollektoreid ei pea aga originaal leegitorud enam ei mahu alla (vähemalt minul ei läinud)

Igal juhul soovitan karteri ära vahetada ja mootori ikka võimalikult taha viia - kui muud ei ole siis vähemalt neid tegelasi on vähem, kes teavad kindlalt väita kuidas sinu auto kurvidest halva raskusjaotuse tõttu välja lendab... B)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Markush-mul on see ülemine karterivann

Kas 2,8 ja 3,5 erinevad ainult kubatuuri poolest?või on ploki ehitus ka juba teine?

Mõtlen et neid mootori käppasi ise tegema hakkata on suht raske(mõõta ja värki)äkki keegi jagaks käpajoonisied või kõik on ise teinud omale mootori käpad?aga kas muidu pidurivõimendit ei pea ära vahetama?325 ix oma vms(väiksem)või see on ainult m50 mootorite puhul?

Edited by Mpower
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tavaline pidurivõimendi sobib hästi.

Aga mis jurada selle 2.8-sasega. Praegu müüakse heade hindadega 3.5l mis on juba rulli jaos ettevalmistatud. Kui istutad oma masinale mõne 160kw se vahele, siis lippab su masin ikka korralikult(0-100 on alla 6s näiteks)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

No mina oma kehva pidamisega sain 5.8s. Mõõtjaks on android telefonil olev vastav app, mis pidavat olema väga täpne. Parim video mille tegin on ka ~6s

(Ok, mu masinal oli vabam sisse/välja lase, ja parimad jupid m30b4 ja m30b35-e pealt ja autos midagi väga üleliigset polnud)

Kui masin ja mootor hästi koos on veerandmiili aeg 13.4(siin samas foorumis olev masin) ja 0-100 on alla 6s.

Edited by Cb4_323
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kõige õigem, et sebige kamba peale keegi kellel on vastavad seadmed olemas täpse kiirenduse mõõtmiseks ja mõõtke suvel (vb äkki suvisel kokkutulekul) ära kui kiirelt teie need kolme poolesed täpselt liiguvad...

Edit: ja teemasse ka, et teemaalgatajal soovitan see 2.8ne viia metallikokku ostu ja eelnevalt kõik paremad osad ära keerata küljest ja otsida 3.5ne mootor kui on soovi mootorivahetus teha. Kindel ei ole, aga 2.8 peale paneku ainukene eelis on võibolla see, et seda saab äkki legaalselt ka peale panna ja hiljem kui igal pool ette näidatud ja kontrollid tehtud, siis 3,5ne peale visata...

Edited by zaddam
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Mu vend mõõtis mul ka mingi teblaga seda, see ikka täiesti lamp ... :D

Eile just küpsetasin mitu korda minema.. see mingi hetk näitas üldse et 80 on sees, kui autol oli 3. peene

No eks neid ole erinevaid. Mul näitab 100% sama kiirust mis auto originaal gps. Lexusega kiirendus on alati pm sama(Automaadiga üsna keeruline erinevat aega sõita). See oleneb telefoni gps-seadmest, programmist ja vast ka telefoni võimekusest.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy