Hüppa postitusse
Postitatud
comment_36790

Lõpuks on ta olemas, e30, mitte küll cabrio nagu algul plaanitud, aga siiski rullikas. Sai ostetud täiesti juhuslikult kui vend nägi foorumis teemat callaway müüb autot. Sai natuke mõeldud ja vaatamas käidud. Siis sai kaalutud cabrio plusse ja miinuseid, hinda jne. parem varblane peos, kui tuvi katusel, nii ta mu õuele ilmus.

6sc9zs.jpg

Pilliga on sutsu jamasi ka kaasas nagu ikka, salongi immitses vett aku tagant, ees jalgade juurest nurgad läbi, põhjas paar väikest auku, taga seest koopad ussitand korralikult, mõned värvi kahjustused jne. Igast väikseid asju on veel mida saab paremaks teha. Ülejäänd asju saab callaway teemast lugeda ja vaadata mis ta teind on.

Hetkel on põhi korras, taga koopad saavad ka korda niipea kui UMist jupid saabuvad.

Plaan enne suve on parandada värvi vead, taga tiivad üle värvida kui keevitusega ära rikub, poleerida või lakkida kogu auto, osta m-tec2 väike rool, kangi nupp, tuledega midagi ette võtta, taha uued amordid, rooliotsad vahetada, esi klaas vahetada, kasti liigendi puksid vahetada, sisu kokku panna. Kangi nupp ja rool jäävad vast hiljemaks, muidu läheb eelarve lõhki.

Proovin lisada kunagi pilte ja värki tehtud töödest.

  • Vastuseid 95
  • Vaatamisi 11,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Enam rohkem ei ole võimalik plekkvelge ära pimpida. 

  • Uus "talve" auto

  • ridari2ssa
    ridari2ssa

    Pilt eelmise mootori veast   Sai otsustatud, et ehitab tavalise 2.5 vahele kuid autole vast see ei meeldinud ja sai saatuse tahtel soetatud 2,8 väntvõll ja 2.0 kepsud. Plokikaane jõudsin kokku lad

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_53452

M30 on pask. Mõttetu kolakas. Lisaks saad tanklast tanklasse sõita.

Pigem mingi M52B28/M54B30 peale. Või üldsegi V8 siis juba. 3.0 diisel oleks ka päris ilus.

M30 ei ole väga palju raskem...

Mina sain rullika peal 3.5 mootoriga 11-12 L linnas vabalt sõidetud seega ei ole see 3.5 mingi hull joodik. (mitte granny style)

E30 on nii kerge, et see linnakiirus tuleb väga kähku 3.5ga (VÄÄNE :P ). Ei pea peenestama ja punnitama nagu 1.6ga :D

Muidugi oleneb ka mis olukorras see 3.5 on... ja tanklast tanklasse käib V8-ga enne , kui M30 konega.

Lõppkokkuvõtteks, kui pannakse nii suur mootor autole, siis see bensukulu langeb teisejärguliseks.

Kui tahad stabiilselt ökotada, siis selleks on teised autod ja mootorid....

Muudetud , muutis 001WSK

comment_53457

Selge on see, et see auto ei jää vennal igapäeva sõitudeks, lisaks ei sõideta sellega talvel.

Põhiline viga mis tehakse on see, et pannakse mingi 4,xx differ sinna 3.5 liitrise mootoriga masinale ja siis võtabki nagu loom kütet.

see, kui keskmine on nüüd 11-12.. sellega on arvestatud. Samas ei välista ka 2.8 liitrist M20 mootorit. Praegusel mootoril lõi saale kolina sisse, muidu vaevu läheb isegi veel käima.

M30 on kõige odavam viis saada 155 või 160kw E30 kapoti alla, selle üle kahjuks vaielda pole midagi B). Lisaks on see vastupidav. Praeguse seisuga räägib sellepoolt ka see, et käigukast on suht õhtal, ning ka seda on teist vaja. Aga eks näeb kust mida saab, lihtsalt mingit vana mootorit otse sinna panna pole ka väga mõistlik.

Kellegil kuskil miskit head on võib sellest teada anda :D

  • 6 kuud hiljem...
  • Autor
comment_64126

Pilt eelmise mootori veast

post-1936-0-04424700-1372790532_thumb.jp

 

Sai otsustatud, et ehitab tavalise 2.5 vahele kuid autole vast see ei meeldinud ja sai saatuse tahtel soetatud 2,8 väntvõll ja 2.0 kepsud. Plokikaane jõudsin kokku laduda kuid jällegi jäi uus nukkvõll ette, Schricki 282/272 vms kui ma ei eksi. Panime siis uue kaane selega kokku.

post-1936-0-53407400-1372790816_thumb.jppost-1936-0-74980800-1372790834_thumb.jppost-1936-0-28909800-1372790869_thumb.jp

 

Väntvõll käis lihvis, kepsud lihvisin 0.1 grammi täpsusega kaalu, remont mõõdus saaled ja kõik uued tihendid, pokikaane poldid ja simmerid.  post-1936-0-99133200-1372790573_thumb.jp

 

post-1936-0-25587000-1372791075_thumb.jppost-1936-0-04123300-1372791089_thumb.jp

 

Ehk saab selle nädalaga kokku ja järgmine nädalavahetus Valga poole sisse sõitma. 

 

post-1936-0-28106600-1372791208_thumb.jp

comment_64469

Pilte, klippe ja hääli. Emotsioonid?

 

Olen täna ise sellega ringi uhanud. 

 

Kuna läbisõit on ainult 350 km, siis paaru pole andnud, aga kuni ~3000 siiski.   Masin tõmbab hoolimata 272/284 nukast juba madalalt paremini, kui enne.  

 

Tühikäiku tuli tõsta ~1000 peale, sest muidu ei tahtnud selle nukaga hästi käia. Nüüd ok.

 

Kui mootor sissesõidetud peab sinna progreaju panema, hetkel originaal piirab nukkvõlli -  ja mootori töömahu muutust.

 

 

Kokkuvõttes on auto juba praegu päris kiire. Plokikaas on parema hingamisega, kui originaal.

 

Ka peaülekanne on liiga aeglane sellise mootori jaoks. Tartumaanteel teistega samas tempos kulgedes on pöörded üle 3000

 

Üldiselt peaks korralikult kärtsu ja mürtsu tulema ~7000+ pöördel.

 

 

P.S   Enda omale peab ka vähe tihkema vedrustuse vaatama... selline kart hakkab meeldima.

Muudetud , muutis oo7

  • 8 kuud hiljem...
  • 1 aasta hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.