Hüppa postitusse
Postitatud
comment_23401

Aega võttis aga asja sai :D ühesõnaga sai siis endale ka lõppudelõpuks see rull soetatud. Tegu siis Jyrx-i vana liikuriga :D Hetkel siis punane sedaan millel lukuaugud ja märgid kaotatud. Aknad ja katuseluuk vändaga. Sisu suht korralik ees is-i tekstiil sportistmed taga siis arvatavasti ise aretatud käetugi mis hetkel pole siis kruvidega kinni. Muidugi eriti edevad kroom rõngad on näidikute ümber :lol: Värv iseenesest on pleekind ja on näha et teatud kohad ntx kapott on mingi geeniuse poolt tavalise spreiga üle käidud aga muidu pole hullu :D taha isegi mingi antikas pandud. Mootor siis valdeku käealt üle käind.

Kuna auto väidedavalt oli 8 kuud niisama seisnud valvega parklas siis ex ikka mingid roostetäpid ole kaa aga ei midagi hullu, kere paistab kõva olevat.

Vigadest siis ka natuke. Välimised rooliotsad tuleb ära vahetada, pidurivõimendi pole ka enam oma esimeses nooruses mis siis läheb ka lähiajal vahetusse. Mis kõige nutusem on see et kütuse näidik ei tööta ja kesklukk jukerdab :/ Ex ta kunagi läheb ka keretöödesse aga see ei jää kindlasti sellesse aastasse.

Mõned pildid siis kaa :lol:

dsc00092un0.jpgdsc00096gv5.jpg

Täitsa õige tekst :wink: -->dsc00099ji9.jpg

dsc00105fl5.jpgdsc00101nb0.jpgdsc00108go0.jpgdsc00110ss4.jpgdsc00113wy3.jpgdsc00116ri7.jpg

Ühesõnaga ise olen rahul ja nokitseda ja mäsaata saan selle armukesega niiet küll ja veel :lol:

  • Vastuseid 136
  • Vaatamisi 21,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_22507

ranzzz, kas su autol kesklukk jamab endiselt? Vb on ka viga relees nagu minu auto puhulgi. Võtsin relee karbi seest välja ja vaatasin, et klemmid olid oksüdeerunud. WD-40 pihustasin peale ja nüüd on siiamaani töötanud laitmatult. Soovitan soojalt proovida. Keskluku relee asub vasakpoolse esikõlari all, vb teadsid juba.. :)

Edu!

  • Autor
comment_22505
ranzzz, kas su autol kesklukk jamab endiselt? Vb on ka viga relees nagu minu auto puhulgi. Võtsin relee karbi seest välja ja vaatasin, et klemmid olid oksüdeerunud. WD-40 pihustasin peale ja nüüd on siiamaani töötanud laitmatult. Soovitan soojalt proovida. Keskluku relee asub vasakpoolse esikõlari all, vb teadsid juba.. :)

Edu!

Kle täitsa toimib aga tnx anyway :) Sellega oli ka hästi naljakas teema .... lihtsalt ükspäev hakkas täitsa lambist tööle :D ma arvan et kuna teda ei kasutatud kergelt 8 kuud siis ta lihtsalt oksudeerus kinni aga samas mootor tollel toimis ja nu ex ta hakkas siis pikapeale tööle :lol:

  • Autor
comment_22504
Nüüd saidki siis lume ja jää! :) On teist juba ülearugi, ix-i vennad ja quattromehed ainult irvitavad poolikveoliste üle. :shock:

Aga sellest pole midagi, tagavedu on sõidurõõm! :D

Sai teist tsipa jah :lol: päris raju oli isegi aga ei ... mulle ekstreemsused meeldivad 8) Isegi hakkasin korra x vaatama peale 6 korda kinni istumist :lol: tegelt polnd hullu midagi sai ilma kühveldamata hakkama ning kõrvalise abita aga siiskit x-ga polex problat olnd :D

kusjuures tagavedu on jah täitsa tegija niiet jõudu ja jaxu samal rindel olevatele vendadele :lol:

comment_22503

Naljakas lugu on see, et jäin ka lollilt kinni, ja nägin kadrisante! :) Mingid 12-14 aastased plikad, kolmekesi olid. Mul bemmi nina nuusutas hange, pepu oli tee poole, palusin tüdrukutelt abi..Küsisid mu käest, et kust me lükkama peame, eest või tagant! :D On ikka blondiinid küll! :)

Aga õnneks polnud palju vaja, auto sai kergelt jälle liikuma..Elu on seiklus! :wink:

  • Autor
comment_22502
Naljakas lugu on see, et jäin ka lollilt kinni, ja nägin kadrisante! :) Mingid 12-14 aastased plikad, kolmekesi olid. Mul bemmi nina nuusutas hange, pepu oli tee poole, palusin tüdrukutelt abi..Küsisid mu käest, et kust me lükkama peame, eest või tagant! :lol: On ikka blondiinid küll! :)

Aga õnneks polnud palju vaja, auto sai kergelt jälle liikuma..Elu on seiklus! :wink:

Nalja peab ju saama :D:D:D

aga jah ... neidki leidub igas ilmakaares :lol:

comment_22501

Jõudsin ka just koju oma bemmiga 2 primerat istuvad sees praegu. Väga suure üllatusena tuli mulle see, et tagaveoline nii hästi ronib :shock: . Ekstreemsed olukorrad on ägedad teed nii perses siin et lund lendab kahte lehte laiali põhi lohiseb mõõda lund ja lumi lendab üle katuse. Koju tulles jäin kaheks minutiks sisse ka seda siis vastasuunast liikuja teed andmiseks keerasin paksu lumesisse edasi ja tagasi ja edasi ja tagasi kogus jälle hoo üles ja tõi mind truult koju :wink:

Eile aga istusin nii lootusetult sees et jätsin auto ööseks teeäärde :D

Tee oli nii täis tuisanud et paha hakkab nägin et ees on lumevall ja litsusin aga lapatsit juurde,et hooga läbi aga vall oli vähemalt 100-150 meetri pikkune nii ma siis seal vallis istusin kus lumi oli põlvini ja kohati üle sellegi.

Jõudu autoga ja ohutut liiklemist kõikidele :wink:

comment_22500

Kle täitsa toimib aga tnx anyway :) Sellega oli ka hästi naljakas teema .... lihtsalt ükspäev hakkas täitsa lambist tööle :D ma arvan et kuna teda ei kasutatud kergelt 8 kuud siis ta lihtsalt oksudeerus kinni aga samas mootor tollel toimis ja nu ex ta hakkas siis pikapeale tööle :lol:

tglt jamama hakkas mul juba siis kesklukk, kui auto igapäevaselt liikus. niiet vaata igaksjuhuks relee üle. relee juurest igatahes mingi kragin tuli.

comment_22478

Käisin just eelmisel reedel ülevaatusel ja siis öeldi! :) Paarikümne kiloga erinesid vaid esi ja tagailla koormused. Võtame näiteks aku asukohagi, see on pagassis, paremal pool, arvestades vasakul pool olevat juhti..Aga võibolla on jah teiste mootoritega E30-l veits teistmoodi.. :wink:

comment_22466

Tegelikult on siiski nii, et e30 keredest on kõige lähemal ideaalsele(ehk 50:50) kaalujaotusele Touring(kuid kindlasti ei ole see ka täpselt 50:50). Mehed te võite üldse ära unustada, et te ise oma käepeal saavutate ideaalse kaalujaotuse ja tehas ka seda ei anna, vähemalt mitte bmw. Miks tehakse siis rallikaid stendides õigesse kaalu(sealt on muidugi suurem osa salongist jms eemaldatud) ja siis ka hüpates ei pruugi auto õieti maanduda.

Lisaks pole kupee kerega 325i kindlalt kaalus, vaid ikka väga-väga ninapeale kaaluga, ehk et esiots on tunduvalt raskem. Olles nüüd siin omanud hiljuti nii touringut kui ka kupeed, siis võin õelda, et kupee jääb kergemini kinni ja temaga on libedal raskem sõita(just pudrus). Touring oli tõesti enam-vähem läbivusega ja võis saada esiveolistele ligilähedale, aga kupee on suht jama sellekohapealt(vähemalt kui kapoti all on r6 mootor).

  • Autor
comment_22465
Tegelikult on siiski nii, et e30 keredest on kõige lähemal ideaalsele(ehk 50:50) kaalujaotusele Touring(kuid kindlasti ei ole see ka täpselt 50:50). Mehed te võite üldse ära unustada, et te ise oma käepeal saavutate ideaalse kaalujaotuse ja tehas ka seda ei anna, vähemalt mitte bmw. Miks tehakse siis rallikaid stendides õigesse kaalu(sealt on muidugi suurem osa salongist jms eemaldatud) ja siis ka hüpates ei pruugi auto õieti maanduda.

Lisaks pole kupee kerega 325i kindlalt kaalus, vaid ikka väga-väga ninapeale kaaluga, ehk et esiots on tunduvalt raskem. Olles nüüd siin omanud hiljuti nii touringut kui ka kupeed, siis võin õelda, et kupee jääb kergemini kinni ja temaga on libedal raskem sõita(just pudrus). Touring oli tõesti enam-vähem läbivusega ja võis saada esiveolistele ligilähedale, aga kupee on suht jama sellekohapealt(vähemalt kui kapoti all on r6 mootor).

on mida kõrvataha panna :wink:

comment_22463

olen ka seda mõelnud et miks just eelistatakse kupee e30 et.loogiliselt ei saa kaalujaotus olla 50 50. eespool suur mootor, taga peale pagassi midagi, nojah paak ka tagapool.käisin just venna diisel e30 ülevaatusel.ja too tüüp ütles et vaata kuis bemm on kaalus.ise ka nägin et mõlema silla koormus oli võrdne.10 kilo vist erines.noo aga sedaan kere, ja pagass oli ka asju ilusti täis :D sellest see tuligi.

kupeega on lihtsalt kõikidel rullnokkadel lihtne driftida,sest esimene ots püsib paigal, ja tagumik on kerge ja liputab ilusti saba :) aga see pole põhiline eesmärk.

nii et paak täis ja raudtee relsi jupp pagassi. ja siis tuleb pidamine ka:)

comment_22456
olen mõlemat omanud kupeed ja sedaani, üht ma ütlen kupee püsib kõvasti paremini tee peal ja on sitaks lihtsam sõita :D

Kuidas saavad kaks ust rohkem muuta juhitavuse kehvaks? :lol:

Pigem mängib rolli, mis olukorras sul näiteks sedaaan oli jne. Mis et'ga veljed, kui suured veljed ja mis rehvid, mis olukorras olid sillad, kere ikka sirge? :lol:

Mis kõige tähtsam, ise olid ikka kaine? :D

comment_22451

Kuidas saavad kaks ust rohkem muuta juhitavuse kehvaks? :lol:

Pigem mängib rolli, mis olukorras sul näiteks sedaaan oli jne. Mis et'ga veljed, kui suured veljed ja mis rehvid, mis olukorras olid sillad, kere ikka sirge? :lol:

Mis kõige tähtsam, ise olid ikka kaine? :D

mõlemaid olen pidanud suht kaua aega ja kupeega on LIHTSAM SÕITA, nii täis peaga kui ka kainega 8)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.