Hüppa postitusse
  • Vastuseid 210
  • Vaatamisi 52,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_30811

Selge.

aga oskab keegi soovitada,kas on mõtet mõra keevitada või ei?

kusagilt kellegi teemast nagu mäletan,et turbokale ei ole soovitav keevitatud kaant panna,kuna ei pidanud kestma. On kellegil kogemusi selles vallas?

comment_30824

Sõber oma Audi turbo mootoril just testis keevitamist ja läks nii nagu ma eeldasin, et läheb.

Sai natuke sõita ja oli uuesti sama viga tagasi. Ehk siis keevitus ei pidanud.

Tal muidugi oli seal mootoris veidi boosti ka seljas (~2.2bar) aga üldiselt keevitatud valutükid ja turbomootor ei ole väga kestev kooslus.

Oleneb muidugi ka jõust mida konkreetsest mootorist välja tahetakse võtta aga ikkagi tuleb asi kestvuse arvelt.

comment_30853

Kõik oleneb valust, millest plokikaas on valatud, lisametallist, mis antakse ning keevitajast, kes selle ära teeb. Üldiselt siiski mingi hetk läheb jälle, lihtsalt kui hästi tehtud on, kestab kauem. Näiteks MIG-iga tehtud veljed kestavad keskeltläbi aasta, TIG-iga saaks kindlasti kestvama tulemuse. Ühesõnaga lükkad keevitusega plokikaane vahetust edasi lihtsalt.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_31901

No nii.mootor siis jälle koos ja käib ka.sõitma veel ei ole saanud.

asju vaja ringi teha,et paremaks ja kindlamaks saaks. Kindlasti on vaja summuti kinnitused ringi teha,et see turbo rõhu all otsast enam ära ei tuleks.

Orignaal cop-id ka plaanis mõne coilpacki vastu plaanis ära vahetada,kuna turbo on liiga lähedal poolidele ja kuumus tapab need ära.

Muudetud , muutis KUKS

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_32332

Masin liigub,kuid kohe varsti ka talvekorterisse ära.

mõned pildid hetke seisust.

nov2011006.jpg

nov2011009.jpg

nov2011011.jpg

Tegin mõne video ka:

Kuna ikkagi seades veel ei ole,siis üle 0,6-0,8bari ei lase. Läheb väga rikkaks segu.muidugi tundub,et originaal poolid ei taha süüdata ka sellest suuremal rõhul. Plaanin audi v6 coilpacki kasutada,aga kogemused puuduvad,kas need sobivad turboka jaoks? kogemusi?

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_39344

Kirjutaks ka siis miskit uuendust.

Põhimõtteliselt sain eile lõpuks auto korralikult käima. Hetkel käib masin kuni 1bari-ni suht edukalt ja rõhu all hoiab ka segu normis. Peab WG vedru vahetama hakkama,kuna rõhk tahab üle 1bar-i minna.

tundub et hakkab anomaaliatest lõpuks lahti saama.

Võimalik anomaalia põhjus võis olla ka,et pea pluss kaablil,mis pagassist tuleb,oli ühe koha pealt isolatsioon haiget saanud ja võis lühist anda selliselt,et aju kokku jooksis.Sellest ka äkki põhjus,et kord oli segu rikas ja kord vaene. Korra on mul olnud selline jama juba starteri juhtmega.

Peale sai pandud ka audi 1.8T poolid ja nüüd süütab ilusasti.

Panin ka manomeetri kütuse rõhumõõtmiseks vahele.nüüd on hea pumba tööd kontrollida.

Vaikselt peab nüüd autot kokku laduma hakkama. Varsti ehk teedele.

  • 3 kuud hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.