Postitatud 21. september 20177 a comment_121260 Millest tuleneb taga-silla kahin hhhhhhhhhh. Kahin on ühtlane, rattalaagrid on vahetatud, ka kurvis ei kao see kahin. Differ?
23. september 20177 a Autor comment_121303 Peavõlli laager tundub loogilisem. Kässari hääl kindlalt ei ole. Tuleb uurida kuidas vahetada ja kas ise saab hakkama.
3. aprill 20186 a Autor comment_125059 Kas kellelgi on kokkupuuteid selle peavõlli laagri vahetusega? Varuosana seda vist saada pole, kui siis diffritega tegelevates firmades.
3. aprill 20186 a comment_125064 Peavõllil on laagreid 2. Nende vahetuseks läheb kindlalt vaja veel uut simmerit ja vaheflantsi (crush sleeve), mis kinni keeramisel paika deformeerub. Kui nii suur töö juba ette võetud, tasuks ka väljundite laagrid ja simmerid korraga vahetada ning mitte osta komponente eraldi, vaid terve repair komplekt. Kunagi ebayst leidsin ühe Eesti müüja, kes komplekte müüs. (168 ja 188 olid olemas vähemalt) Kontaktid on lehe all ning usun, et ilma ebay ja paypali vahenduseta saab isegi hinda paremaks küsida. https://www.ebay.com/itm/BMW-E30-E36-E34-E38-Z1-Z3-Differential-Reparatur-Kit-Typ-188-Lagersatz-/132499197416 Mis puudutab vahetust siis internetis on piisavalt palju detailseid õpetusi. Ise vahetades on suurimateks takistusteks ilmselt väljundi poolel olevad distantsseibid. Või õigemini nende puudumine. Erineva paksusega distantsseibidega reguleeritakse paika nii ülekande hambumine kui väljundvõllide laagrite eelpinged. Distantsseibide assortiisid on ka eraldi saada kuid ühe diffri remondiks pole neid kuigi otstarbekas osta. Õnne korral võib originaal seibidega kõik paika ka jääda. Vaja läheb ka väikese skaalaga njuutonvõtit, laagrite eelpinged algasid mäletamistmööda 1-2nm-st. Muudetud 3. aprill 20186 a, muutis markusH
3. aprill 20186 a comment_125066 VÕid kontrollida igaksjuhuks ka kardaani tugilaagrit. Needki vahel teevad naljakaid helisid.
3. aprill 20186 a Autor comment_125067 Tugilaagri kontrollin esimesena aga kavial.ee jätan varuks. Loodan tugilaagri veale, oleks vähe kergem viga.
3. aprill 20186 a comment_125069 Sama asi kunagi kabriol oli sild käis korraks maas ja tagasi pannes oli vaikus majas. Ei saanudki pihta mis seal häda oli.
3. aprill 20186 a comment_125071 Võis olla ka porikate, mis kardaani flantsi taga oli sul. Kui see vastu korpust käib siis ka igavene tobe sahin sees
Millest tuleneb taga-silla kahin hhhhhhhhhh. Kahin on ühtlane, rattalaagrid on vahetatud, ka kurvis ei kao see kahin. Differ?