Hüppa postitusse
Postitatud

Teema siis selles,et sai eelmine aasta oma 2.4 d ära turbotatud 2.4 td kolle ja turboga (tulemus väga hea) aga nagu teada süües kasvab isu...hetke seisuga peal 2.4 td plokk manuaalse pumbaga(suure 12 mm 3.0L patroli plunseriga)ja suurema turboga,aga mure selles ,et õhku jääb väheks .ehituse käigus esimeseks turboks oli teutzi traktori turbo millel kahjuks andis võll saba. Hetkel ajutiselt peal mingi tundmatu tõstuki turbiin😀mõni pilt kaa masinast.millist tubot kasutada ja mis rõhku mootor originaal osadega kannatab? Nb sumpsi kinnitused kiirkorras tehtud ja ajutised,kuna tuleb nagunii suurem turbo.

20170714_000548.jpg

20170710_211833.jpg

20170717_180710.jpg

Esiletõstetud vastused

siiani minu silmis kõige mõnusam on olnud 525tdsi külmosa ja keskosa originaal 2,4td kuumaosas, madalalt hakkab tõmbama ja tõmbab lõpuni välja, see 2,4 väga ei taha hingata, mul mingi hiinakas oli ka peal aga sellel tuli boost alles vist mingi3k pealt , aga noh oli lõpuni välja hea, linnavahel oli veits kehva mu meelest sõita. ja kõige parem oli vast muutuvageomeetreiaga turbo  mingisuguse saabi pealt, sellele sai mingi algeline juhtimine ka tehtud ja see alustas kenasti varakult ja  ära ei lõppenudki. Samas ma ei sõida kõrge rõhuga ka  mingi 1,3 max.

Muudetud , muutis Toivoku

  • 1 kuu hiljem...

Üldiselt väga mõttetu mootor mida tuunida,tahad midagi mõnusat tänaval kruiisiks ja liiguks ka veits inimlikult ilma poole kilomeetrise londita siis oleks mõtekas m57 v uuem diisel.

Nii suure plunseriga oleks sul vaja ala hx30-35 turbot aga siis alumine ots unusta ära.

Muudetud , muutis valgma

  • Autor

Miks mõtetu? Maitse asi. Aga ex niikaua kui sisu kestab saab katsetada.☺(hetkel andis kaas järgi) aga teine lihvis juba.

  • 2 kuud hiljem...

Mis turbot siis kasutada 2.4td-l? Kui algselt peal e28 turbo kuna soovin panna ka cooler vahele et külma õhku saaks. 

  • Autor

Ma siiani kasutan seda no name tõstuki carretit,liigub algusest peale jõutsalt aga lõpust jääb puudu(tavaliikluses kindlasti rohkem kui küll)järgmine aasta plaan leida siiski deutsi traktori turbo uuesti mis algselt peal oli. Se oli ideaalne minusilmis. Alustas madalalt ja tootis lõpuni välja.

Katsetamiseks mõistlikum juba M51 peale panna.

2.4 kaanel pidid olema väljalaske kanalid liialt väiksed, mis tõttu kuumeneb kaas väga kiiresti ja nii nad p***e lähevadki. M51 pidi olema hingavam, ilmselt ka odavam juba. Mitu komplektset mootorit 100 eest saanud.

Ja 2.4d kolvid erinevad ka 2.4td omadest minu mäletamise järgi.

Muudetud , muutis erxx

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus