Hüppa postitusse
Postitatud
comment_24415

Sai siis ära ostetud kasutaja crispi pooleliolev projekt.

Täpsemalt vast saab lugeda eelnevate tegemiste kohta siit: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1753

Mootor:

*m20b25 kerge uuendus kuuri läbi teinud (rõngad, saaled, tihendid jne)

*8.8 surveaste

*keevitatud veekanalitega plokikaas

*Plokikaant porditud ja raadius klapipesad

*Custom torukolle

*t3/t4 turbo

*HKS SSQV replica BOV

*38mm WG

*2,5' laadimis torud

*cooler (550mmx180mmx65mm)

*vems 3.3 spark & fuel

*Bosch MotorSport Coilpack

*Hooratas kergemaks treitud 6.01kg

*Sachs Racing Engineering sidurikorv

*KEP 4 labaline siduriketas

*630cc pihustid

*Walbro GSL392 väline kütusepump

*Tropical suur esiradikas

*Spali EL ventikas ees

*AEM õlivaba filter

Välimus:

*iX spoileri ring

*m tech II esi stange koopia

*Startec tagatuled

*kapotil carbon märk

Veermik:

*4x koni reguleeritavad amordid

*ees -80 madaldus taga -40

*15' ix'i orginaal valuveljed

Sisu:

*momo 320mm rool

*bmw sport istmed (juhi oma natuke katki)

*el. k.luuk

*suur kompu (kütuse kulu, kiiruse limiit, temp jne)

  • Vastuseid 65
  • Vaatamisi 20,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_23909

Reedel siis saabusid ka usast ühed vidinad :D (Pihustid on loomulikult uued)

* Coil Resistance: 12.5 Ohms / High Impedance / High-Z

* Static Flow Rate @ 3.0bar = 630 cc/min = 453 g/min

* Static Flow Rate @ 6.0bar = 900 cc/min = 648 g/min

* Gain: 0.11ms/mg

* Offset: 0.055ms

* Turn on time @ 14VDC: 1.14ms

* Turn off time: 0.85ms @ 600KPa

* Spray Pattern: Multi-orifice 30 Degree Spray Cone

* Factory fitted with Viton upper and lower o-rings

aaa.thumb.jpg

Tänud Mihklile sebimistööeest!

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_23408

Sai nüüd masin garaazi veetud ja suht pulkadeks tõmmatud kapotialt. Väga paljud asjad vajavad ringitegemist (asendamist). 325 originaal miniradikas tuleb asendada mehisemaga + el vent muidugi. süütesüsteem tuleb coilpackile. Turbokollektor on samuti flantsidest keevitusega kõveraks kiskunud ja tikkpoldid mis olid keevitatud meetodil kolde küljes, olid samuti pooleks. Lihvimisse tuleb anyway saata kui mitte üldse korralikum teha. Vemsi juhtmestik sai kah maha võetud et Mihkel saaks lisatööd. Eks siin tuleb veel tuhat asja töökäigus välja mida hetkel ette ei oska näha :)

comment_23268

Mina olen enam kui kindel, et kui nelivedu jätta siis turboga hakkab sealt juppe lendama... Sama teema mis domainil, et ei ole usku BMW nelivedu kestvuses kui pauk peaks järgi tulema :D Pealegi saab ju jõu maha panna silikiga väga hästi ja võidad selle aja tagasi mis stardis kaotad tagaveo puhul ja loobid natuke tühja aga nelikuga pead ju vahekasti ja muud tavaari ka kaasa vedama. Aga see on ainult minu arvamus, ärge näkku lõõge :lol:

  • Autor
comment_23267
n*hui sa siis selle ixi kere ostsid üldse? :)

Ja kusjuures 300-400 hp korralike osadega pole probleem :)

4wd start on hoopis midagi muud ikka.. sa vist pole seda tunda saanud.

Eriti just 300+hp masinaga.

Sest ühtegi tagaveolist (kobeda kerega) polnud saada sel hetkel eriti veel antud lisavidinatega. Aga eks vaatab kui keegi ostuhuvi ei tunne antud asjadele siis viskab alla tagasi ja katsetab omal nahal ära.

comment_23258

No enne tuleks kindlaks teha mis on korralik hooldus autol.

Antud auto esidiffrist tuli sama tooni õli välja mis keskmisest mootorist peale 15k läbisõitu kui mu silmad ei petnud.

Kui selliste õlidega pikalt sõita ja veel takka anda, siis ei ole ime, et pilpaid lendama hakkab.

Sa proovi korra 4wd turbokaga talvel sõita, vaatame siis kas tagavedu on ikka fun-im.

  • Autor
comment_23229

Saabusid kohale ka suur esiradikas ja el vent tollele.

Õllede kohta niipalju et ikka nalja sai rohkem kui rubla eest ja kui joobunud Mihkel poleks kruvikeerajaga koguaeg ribidevahel sorkinud ,oleks asi märksa edulisemalt sujunud.

  • 2 nädalat hiljem...
comment_23126

Rehv on 195/45/15 seal velgedel.

Nende rehvidega on jah koopad liiga tühjad.

Peab panema a la 195/55/15 rehvid

See on E30 ehitusest juba tinigtud, et esimesed koopad tühjemad kui tagumised,

kuna tagumised tiiva servad madalamal kui esimesed.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.