Hüppa postitusse

BMW 325ixt '85 - domain

Postitatud

Sai siis ära ostetud kasutaja crispi pooleliolev projekt.

Täpsemalt vast saab lugeda eelnevate tegemiste kohta siit: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1753

Mootor:

*m20b25 kerge uuendus kuuri läbi teinud (rõngad, saaled, tihendid jne)

*8.8 surveaste

*keevitatud veekanalitega plokikaas

*Plokikaant porditud ja raadius klapipesad

*Custom torukolle

*t3/t4 turbo

*HKS SSQV replica BOV

*38mm WG

*2,5' laadimis torud

*cooler (550mmx180mmx65mm)

*vems 3.3 spark & fuel

*Bosch MotorSport Coilpack

*Hooratas kergemaks treitud 6.01kg

*Sachs Racing Engineering sidurikorv

*KEP 4 labaline siduriketas

*630cc pihustid

*Walbro GSL392 väline kütusepump

*Tropical suur esiradikas

*Spali EL ventikas ees

*AEM õlivaba filter

Välimus:

*iX spoileri ring

*m tech II esi stange koopia

*Startec tagatuled

*kapotil carbon märk

Veermik:

*4x koni reguleeritavad amordid

*ees -80 madaldus taga -40

*15' ix'i orginaal valuveljed

Sisu:

*momo 320mm rool

*bmw sport istmed (juhi oma natuke katki)

*el. k.luuk

*suur kompu (kütuse kulu, kiiruse limiit, temp jne)

  • Vastuseid 65
  • Vaatamisi 20,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Vot seda ei teagi :D Oleneb kõik tempost, ja nagu näha siis see on olnud sellinne aeglast laadi. Kapotiall iseenesest veel 3 asja teha jäänud. Murdunud mootoripadja polt välja saada. Siis piduritorud ümber teha + kolmik vahele et abs kaotada ning jäähoki litritest mootoripadjad. Siis saab alles mootori peale. Seega tõesti ei oska õelda ja pole ka enam tähtaega seadnud, sest see juba 3x end ületanud :roll:

  • Autor

peasilindrile, kuna seal puudub 2 auku absiga versioonil. ja miks ei peaks toimima? kokkuvõttes teeb sama välja nagu tavaline ilma absita bemm.

  • Autor

kokku on seal 3 auku, abs`iga variandil on 2, kolmandal augul polt ees lihtsalt..

Aga edu masinaga!

Polegi veel seda niitäpselt uurinud. Aga siis kui ka kolmas auk siis asi veelparem :)

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

kokku on seal 3 auku, abs`iga variandil on 2, kolmandal augul polt ees lihtsalt..

Aga edu masinaga!

pidurid kah toimima pandud aga tee või tina aga seal oli 2 auku!

  • 11 kuud hiljem...
  • Autor

Pole siia pikka aega miskit kirjutanud, ja asjad on tõesti tigukäigul liikunud. Aga vahepeal on siis tehtud antud asjad.

Auto sai lohistatud Renaldo garaasi et üks äramurdunud mootoripadja polt väljasaada, ixil ju alumiiniumist sillatala ja kokkuvõttes oli see ikka nii mädanend sinna sisse et tuli välja puurida ja üle keermestada auk.

abl.thumb.jpg

Siis üks pildikene ühes tükis blokist kah

aaz.thumb.jpg

Kolle sai kah ümber tehtud (uus paks flants) ja igetepidi seest siledamaks freesitud. Välja ei näe just kõige esinduslikum.

aac.thumb.jpg

Ja mootoripadjad sai valmis nokitsetud.

aak.thumb.jpg

õhufilter AEM õlivaba ja pestav siis.

aam.thumb.jpg

Kauaoodatud SRE korv kah siis käes.

abx.thumb.jpg

  • 7 kuud hiljem...
  • Autor

Hooratas sai pressure testi järgi treitud ja kergendatud 8.49kg pealt 6.01kg

abz.thumb.jpg aca.thumb.jpg

Auto ca aasta seisis mul maal ja sai linna tagasi toodud garaasi

acb.thumb.jpg

Lõpuks sai ka kone vahele visatud

abw.thumb.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Vahepeal siis niipalju nokitsetud et:

Sidur ja uus töösilinder küljes. Vahekast, käikar ja esidiffer all + uued õlid sees. Sai ka cooleritorustikuga algust tehtud ja segusiibrit moditud et boostiga jupid küljest ei lendaks. Muidugi sai ka kõik kastide ja diffri simmerid ja muu pudipadi vahetatud uute vastu. Ega kõike ei meenugi siin hetkel. Ahjaa shortshifter sai kah tehtud ja kõik hoovastiku puksid asendatud custom kapron puksidega ning samuti geneka puksid.

acc.thumb.jpg ace.thumb.jpg acd.thumb.jpg

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor

Lihtsam siis Mihkli viimane jutt sr foorumist siia koppida :)

aaf.thumb.jpg aah.thumb.jpg aai.thumb.jpg aag.thumb.jpg

Vahe võrreldes eelmiste piltidega on järgnev:

* VEMS-i juhtmestik 80% valmis

* Mootori muu juhtmestik 90% valmis

Tegelikult on nüüdseks tehtud ka turbo õlitus ja õli äravool ning installitud Walbro High Pressure kütusepump.

Mootori õlirõhk on ka üles aetud ning sealt osast kõik ilusti toimis.

Teha veel jäänud:

* Coilpack installida koos küünlajuhtmetega

* Downpipe + summuti

* Jahutussüsteem

* Kütusepumba juhtmestik

* VEMS-i salongi osa juhtmestik

* Cooleri alumised kronsad

* Kere komplekteerimine

  • 2 kuud hiljem...

See auto tegi nüüd ka uue aasta esimestel päevadel oma esimesed sõidud üle nelja aasta.

Kui asi väljast ka enam-vähem koos, siis paneb mõned uuemad pildid ka siia.

Üks õhtune kehv videoklipp ka -->

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.