Hüppa postitusse

M: 318i (m50b25) 141kw


Soovitatud postitused

25328808.jpg

http://www.auto24.ee/used/970157

mootor suvel vahetatud, passis jätkuvalt kirjas 1,8 83 kw

ark-s ei tohiks probleeme mootori vahetuse vormistamisega tulla kuna kasutatud jupid on pärit kõik bmw varuosa valikust mitte mossede ega eitea mille pealt.

kui leiad ülevaataja kes ei pane tähele et r4 asemel r6 siis ei teki ka ülevaatusel probleeme, kuna autol passis kat-i pole märgitud co on alati korras :D

lisasi väga pole, el peeglid, roolivõim(latt e36 oma), sportistmed, katuseluuk, esimesed udukad

all korralikud valla rehvid valgetel plekkvelgedel hetkel, kui saame kokkuleppele siis saab kaasa ka pildil olevad valuveljed mi llel pole ühtegi kriimu ega täket.

kere on üle keskmise, ühtegi läbivat auku pole, kuid näitab rooste algeid siit-sealt.

ees ise tehtud hella blackid

siit-sealt tahaks nokitsemist, nagu ikka vana auto puhul, kuid ise sõidan igapäevaselt ilma mingite muredeta.

hinda 1400 või vahetust audi coupe quattro vastu...

asun otepääl

Muudetud , muutis perfectenemy
Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/1809-m-318i-m50b25-141kw/
Jaga teistel saitidel

  • 3 nädalat hiljem...

Kui satub BMW toodangut tundev ülevaataja, on jama majas. M50-t ju e30-le ei paigaldatud. Ehk peaks proovima mõne m20 moto pabertesse saamist. Siis on lihtsam, mõlemad 6-silindrilised ja kui gaasid normis ja ei satu ka bemmifännist ülevaataja otsa.

Panin suvel e21-le m20b25 mootori. Originaalis oli seal m10b16 55kW. Pidin algul taotlema ümberehitusloa, siis "uue" mootori heitgaasid mõõtma. Seejärel ARK-s auto ette näitama. Siis uuriti selle mootori heitgaaside normi ja lõpuks tunnistati kõik õigeks. Kirja läks m20b20 80kW mootor. Õnneks ei pidanud vedrusruse vahetust tõendama. Ülevaataja ka ei uurinud mootorit lähemalt, luges silindid ära ja lasi kapoti kinni panna. Loa taotlemisel andsin koopia e21 320 paberitest, mis mul lammutatud autost alles jäid.

Muudetud , muutis sillufromIV
Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/1809-m-318i-m50b25-141kw/#findComment-35351
Jaga teistel saitidel

MInu teada on kasutajal Turbiin auto passis m50 mootor kirjas ja ei kuulnud küll,et probleeme oli tal selle vormistamisega,aga täpsemat infot oskab kindlasti anda.

Aga äkki ma ostsin mootori lammustusest.Seega võib mootor üks kõik kust pärit olla ja mida ark siis öelda saab? Et sorry,aga ei saa arvele kuna ei tea autot,kust pärit.Lammutuse paberi saab ju alati sebida.seda ma uskuda ei taha,et see asi nii keeruline on arkis.

Vabandan OT-pärast.

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/1809-m-318i-m50b25-141kw/#findComment-35373
Jaga teistel saitidel

Ma ei tea millest te siin räägite, m50 pole vormistanud, aga rullika originaalmootoreid 3 korda ja mingit dokumenti mootori päritolust pole tarvis olnud, see oleks üsna absurd ka, kui ostad lammarist mootori näiteks. Ilmselt sellisel moel anaalitakse ainult Tallinnas ja Pärnus.

Silver, milline m20b20 mootor on 80kw, e21?

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/1809-m-318i-m50b25-141kw/#findComment-35379
Jaga teistel saitidel

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus