Hüppa postitusse
Postitatud

Tere,

 

Pluss kraadidega auto käivitub ilma probleemideta, miinus kraadidega mitte. Kui sõitis, siis puterdas vahelduva eduga 2800-3500 pöörde kandis. 

 

Esimese hooga selgus, et jagaja kaanes suur mõra. Sai teise mootori pealt terve kaas pandud.Pärast vahetust oli mootor juba päikese käes ülesse soojenenud ja läks ilusasti käima. Järgmine päev (miinus kraadidega) enam ei töötanud.

 

Küünla pealt proovitud, sädet pole. (Läksid peale ka uued küünlad, ehk välistab soojalt puterdamist - küünlajuhtmed ka veel üle vaatama).  Edasi otsides selgus, et süütepoolile ei tule üldse voolu peale. 

 

Oskab keegi aidata, milles võib probleem olla, et süütepoolile voolu peale ei tule? Halli andur(kellegil joonist, kus see täpselt asub)? Miks seda temp võib mõjutada, mingi kehv kontakt kuskil pistikus? Kaitsmed kontrollitud ja kõik korras.

Muudetud , muutis Laurit

Lahenduse pakkus eix22

Mine lahenduse juurde

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Google avarustest leidsin sellise teksti, kas võib tõene olla? 

Panen süütepooli kõrgepingejuhtme korraks ploki lähedale peaaegu massi. Soovitatavalt läbi süüteküünla. 

Mittetöötava hallianduri puhul annab see ühekorra sädet süüte sissekeeramise hetkel ja edasi starterit andes säde puudub. 

 

Oli täpselt nii, et algul oli kerge säde ja edasi starterit lastes puudus. Nüüd oleksin eriti huvitatud joonisest, kuidas seda andurit vahetada.

Muudetud , muutis Laurit

Äkki viga süütelukus, et süütepoolile vool peale ei tule?

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Probleemi tekitajaks oligi väntvõlli asendi andur, hiljem oli juba täiesti surnud, ei läinud ka +7 kraadiga käima

Nüüd vahetatud ja korras.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus