Pluss kraadidega auto käivitub ilma probleemideta, miinus kraadidega mitte. Kui sõitis, siis puterdas vahelduva eduga 2800-3500 pöörde kandis.
Esimese hooga selgus, et jagaja kaanes suur mõra. Sai teise mootori pealt terve kaas pandud.Pärast vahetust oli mootor juba päikese käes ülesse soojenenud ja läks ilusasti käima. Järgmine päev (miinus kraadidega) enam ei töötanud.
Küünla pealt proovitud, sädet pole. (Läksid peale ka uued küünlad, ehk välistab soojalt puterdamist - küünlajuhtmed ka veel üle vaatama). Edasi otsides selgus, et süütepoolile ei tule üldse voolu peale.
Oskab keegi aidata, milles võib probleem olla, et süütepoolile voolu peale ei tule? Halli andur(kellegil joonist, kus see täpselt asub)? Miks seda temp võib mõjutada, mingi kehv kontakt kuskil pistikus? Kaitsmed kontrollitud ja kõik korras.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere,
Pluss kraadidega auto käivitub ilma probleemideta, miinus kraadidega mitte. Kui sõitis, siis puterdas vahelduva eduga 2800-3500 pöörde kandis.
Esimese hooga selgus, et jagaja kaanes suur mõra. Sai teise mootori pealt terve kaas pandud.Pärast vahetust oli mootor juba päikese käes ülesse soojenenud ja läks ilusasti käima. Järgmine päev (miinus kraadidega) enam ei töötanud.
Küünla pealt proovitud, sädet pole. (Läksid peale ka uued küünlad, ehk välistab soojalt puterdamist - küünlajuhtmed ka veel üle vaatama). Edasi otsides selgus, et süütepoolile ei tule üldse voolu peale.
Oskab keegi aidata, milles võib probleem olla, et süütepoolile voolu peale ei tule? Halli andur(kellegil joonist, kus see täpselt asub)? Miks seda temp võib mõjutada, mingi kehv kontakt kuskil pistikus? Kaitsmed kontrollitud ja kõik korras.
Muudetud , muutis Laurit