M-Tech Postitatud 15. september 2008 Jaga Postitatud 15. september 2008 Puuri kasutamine eeldab ka pidevat kiivri kandmist. Kas sul autos on hetkel näiteks väga tugevaid torusid või esemeid ümber pea, kuhu võid avarii korral pea ära lüüa? Ukseposti polster, laepolter, istme peatugi jne. seda kindlasti pole. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Kivunz Postitatud 15. september 2008 Jaga Postitatud 15. september 2008 ma arvan, et alati on võimalik pea ümbruses olevatele torudele midagi pehmemat ümber panna. näiteks see hall vahust toruisolatsioon või midagi taolist. teeb umbes sama välja kui avarii korral näiteks peaga vastu B-piilarit lennata. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 15. september 2008 Autor Jaga Postitatud 15. september 2008 Puuri kasutamine eeldab ka pidevat kiivri kandmist. Kas sul autos on hetkel näiteks väga tugevaid torusid või esemeid ümber pea, kuhu võid avarii korral pea ära lüüa? Ukseposti polster, laepolter, istme peatugi jne. seda kindlasti pole. ole hea ja mine katsu oma auto B-piilarit ning räägime edasi :wink: puuri kasutamine eeldab jah üldjuhul ikkagi kiivri kandmist ja ka korraliku külgtoega istmete olemasolu, rääkimata sis veel traksidest..... tehnika on ikka sedavõrd edasi arenendu et ka puurid peavad suuremale valule vastu, siinkohal tuletaks meelde neid veneaegseid kokkukruvitavaid rallimeeste puure - kui avarii ise juhti ära ei tapnud siis puur seda kindlasti tegi tegelikult pole ju teemal üldse alust, sest mõtetu on vaielda seaduse vastu niiehknaa need puurid tänavatel seaduslikuks meie riigis ei saa! :? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
ryan Postitatud 16. september 2008 Jaga Postitatud 16. september 2008 Ise mõelnud , et omale ehitan 2- ühesugust autot , üks on nn. pahtli - magrofelksist ehitatud ülevaatuse masin Mida saab iga kell käepäraste vahenditega roostevabaks muuta ! ..teine , mis vastab sinu nõuetele ; suur katel ( või turbo!) , puur või mida iganes ...saad funnida rahulikult ringi 8) Kui pekski vahele jääma , pole erilist probleemi kordusülevaatusega : Sõita tuleb loomulikult vastavalt eeskirjadele Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
M-Tech Postitatud 16. september 2008 Jaga Postitatud 16. september 2008 Olenevalt puuri ehitusest võivad torud peale tunduvalt lähemal olla kui muud auto detailid. Enivei tõin lihtsalt näite, mis võib juhtuda kui ilma kiivrita sõites puuriga autoga avarii peaks juhtuma. Jah saksamaal on ka see tänaval lubatud, mis on väga fun. Ega ma pole väitnud et ma enda autole puuri sisse ei pane/paneks. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 16. september 2008 Autor Jaga Postitatud 16. september 2008 kordusülevaatust ka lõpmatuseni teha ju ei jõua, seda enam et peale esimest kordusülevaatust oled mendi mustas/punases nimekirjas :? aga ikkagi liikleme korralikult ja oleme eeskujuks mitte rullnokkluse levitajateks :wink: nalja tuleb teha õigel ajal vastaval üritusel või siis hoolikalt valitud kohas 8) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
lepa Postitatud 17. september 2008 Jaga Postitatud 17. september 2008 aga ikkagi liikleme korralikult ja oleme eeskujuks mitte rullnokkluse levitajateks :wink: nalja tuleb teha õigel ajal vastaval üritusel või siis hoolikalt valitud kohas 8) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 17. september 2008 Autor Jaga Postitatud 17. september 2008 neid hoolikalt valitud kohti on teil teada, mina sain näiteks 600 ek ära, (õiges kohas). võibolla asi selles et eraautosid ei tunta võru väike koht ja paar eramasinat ikka liigub, lihtsalt halb juhus... pealegi märgiststi su auto juba M mootori pähe selle väikse intsidenti pärast Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
lepa Postitatud 17. september 2008 Jaga Postitatud 17. september 2008 aa ei ole see 600 ek ka nii suur raha et põdeda, aga oot mis M :roll: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 17. september 2008 Autor Jaga Postitatud 17. september 2008 no selle asja pärast mille eest 600 said arvati et sellel masinal M markeeringuga mootor, kuulsin ka ise hiljem seda juttu olgem ausad, liputas päris korralikult Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
taurikazz Postitatud 17. september 2008 Jaga Postitatud 17. september 2008 no selle asja pärast mille eest 600 said arvati et sellel masinal M markeeringuga mootor, kuulsin ka ise hiljem seda juttu olgem ausad, liputas päris korralikult Oleks veel LSD differ ka Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 17. september 2008 Autor Jaga Postitatud 17. september 2008 visco müüa, pärit e30 325IX alt Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
M1kko Postitatud 17. september 2008 Jaga Postitatud 17. september 2008 visco müüa, pärit e30 325IX alt Kes müüb? Kus müüd? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
taurikazz Postitatud 17. september 2008 Jaga Postitatud 17. september 2008 Kes müüb? Kus müüd? Mis asi se visco on :roll:(vabandust lolli kysimuse pärast) :oops: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
M-Tech Postitatud 17. september 2008 Jaga Postitatud 17. september 2008 See on viscoketastega blokeering, kus lukustus tekib spetsiaalse silikoonõli paisumise tõttu. Tavamudelitel on friktsioonketastega blokeering. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
taurikazz Postitatud 17. september 2008 Jaga Postitatud 17. september 2008 See on viscoketastega blokeering, kus lukustus tekib spetsiaalse silikoonõli paisumise tõttu. Tavamudelitel on friktsioonketastega blokeering.Ma ei saa eriti aru...On see parem, kui LSD? Ja ikka plokeerub mingi % ? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
M-Tech Postitatud 17. september 2008 Jaga Postitatud 17. september 2008 Tulemus on mõlemal sama aga vahe on rakendumiskiiruses. Eelistusi on nii ja naapidi aga viscol läheb veidi rohkem aega blokeeringu tekkeks ja võib pikalt blokeeringus olles üle kuumeneda ja lukustuseffekti kaotada, kuni õli uuesti maha jahtub. Ise kasutan ka Viscot hetkel, kuna muud polnud saada ja siit ketastega LSD ostmine on IMO väga suure riskiga, kuna mis seal salata inimesed ei raatsi pea 1000.- eek korraliku LS lisandiga diffriõlile raisata. Pakun, et 80% ei teagi, et friktsioonketastega diffris käib spetsiaalõli. Aga selle posti viimane pool ega ka algus ei ole tegelikult antud autoga kuidagi seotud, nii et selle diffriteema võiks mujale tõsta. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
taurikazz Postitatud 17. september 2008 Jaga Postitatud 17. september 2008 Aga selle posti viimane pool ega ka algus ei ole tegelikult antud autoga kuidagi seotud, nii et selle diffriteema võiks mujale tõsta. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 17. september 2008 Autor Jaga Postitatud 17. september 2008 tark jutt võib siin teemas edasi minna, loen huviga mul hetkel lauapeal visko differ suur korpus, kellel huvi saatke PS oma hinnaga, odavat hinda sellise asja eest on mõttetu loota :wink: Mihkel, kas polnud mitte sedasi et mida tohkem tallad, seda suurem on lukusus? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 17. september 2008 Jaga Postitatud 17. september 2008 tark jutt võib siin teemas edasi minna, loen huviga mul hetkel lauapeal visko differ suur korpus, kellel huvi saatke PS oma hinnaga, odavat hinda sellise asja eest on mõttetu loota :wink: Mihkel, kas polnud mitte sedasi et mida tohkem tallad, seda suurem on lukusus? oskad õelda mis vahet on visco ja LSD difritel? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 17. september 2008 Autor Jaga Postitatud 17. september 2008 Tulemus on mõlemal sama aga vahe on rakendumiskiiruses. Eelistusi on nii ja naapidi aga viscol läheb veidi rohkem aega blokeeringu tekkeks ja võib pikalt blokeeringus olles üle kuumeneda ja lukustuseffekti kaotada, kuni õli uuesti maha jahtub. See on viscoketastega blokeering, kus lukustus tekib spetsiaalse silikoonõli paisumise tõttu. Tavamudelitel on friktsioonketastega blokeering. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 17. september 2008 Jaga Postitatud 17. september 2008 sorry, ei pannud tähelegi... Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 17. september 2008 Autor Jaga Postitatud 17. september 2008 pole probleemi 8) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
M-Tech Postitatud 18. september 2008 Jaga Postitatud 18. september 2008 Viscol läheb rakendumiseks aega aga friktsioonketastega variandil on juba preload algul peal ja rakendub koheselt kui rataste kiirused muutuvad. Seetõttu on Visco diffriga auto veidi alajuhitavam ja läheb algul otse mitte kohe külge. See sõltub muidugi mootorivõimsusest ka veidi, kui kiirelt rattad tühja saadakse. Talvel igatahes on tunda mul, et murdosa sekundike võiks varem tagaosa liputama hakata aga hiljem ei ole enam nagu vahet. Subarul on samamoodi taga ja keskel viscod ning auto on väga alajuhitav ja läheb pidevalt otse. Ainult kontraga saab normaalselt kurve läbida, erinevalt näiteks audi quattro süsteemist. Nii Visco kui clutch-pack blokeeringud kuluvad ja igavene pole kumbki. Visco hakkab vaikselt läbi libisema kui vanaks jääb. Samas clutch-packi saab tunduvalt kiiremini p**sse keerata kasutades vana õli ja vahetamata seda korrapäraselt. Visco on kinnises korpuses ja selle õli vahetada ei saa, hammakatele käib tavaline friktsioonlisanditeta differentsiaaliõli. Ei maksa nüüd arvata, et visco halvem on kui clutch-pack blokeering, mõlemal on omad iseärasused. Kui ma tutikat diffrit peaks valima võtaks isiklikult clutch-packi aga kui kasutatud peaks valima, siis viscoga ilmselt veidi väiksem võimalus ÜLE saada. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 18. september 2008 Autor Jaga Postitatud 18. september 2008 Mihklile suur tänu asjade lahti seletamise eest, teadsin osasid asju aga polnud 100% kindel, nüüd selge ülevaade 8) kõige lollikindlam on UM'ist uus LSD (clutch-pack) unit osta koos õliga.... muidugi oleneb milleks autot kasutada sest näiteks driftimiseks on 25% ikka natuke alla arvestust....fun on ta sellegipoolest ja ega see LSD polegi ju mõeldud "2-wheel" burnoudiks vaid ikka jõu maha panemiseks. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse