Hüppa postitusse

BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"


Turbiin

Soovitatud postitused

Puuri kasutamine eeldab ka pidevat kiivri kandmist.

Kas sul autos on hetkel näiteks väga tugevaid torusid või esemeid ümber pea, kuhu võid avarii korral pea ära lüüa?

Ukseposti polster, laepolter, istme peatugi jne. seda kindlasti pole.

ole hea ja mine katsu oma auto B-piilarit ning räägime edasi :wink:

puuri kasutamine eeldab jah üldjuhul ikkagi kiivri kandmist ja ka korraliku

külgtoega istmete olemasolu, rääkimata sis veel traksidest.....

tehnika on ikka sedavõrd edasi arenendu et ka puurid peavad suuremale

valule vastu, siinkohal tuletaks meelde neid veneaegseid kokkukruvitavaid

rallimeeste puure - kui avarii ise juhti ära ei tapnud siis puur seda kindlasti

tegi :)

tegelikult pole ju teemal üldse alust, sest mõtetu on vaielda seaduse vastu

niiehknaa need puurid tänavatel seaduslikuks meie riigis ei saa! :?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ise mõelnud , et omale ehitan 2- ühesugust autot , üks on nn. pahtli - magrofelksist ehitatud ülevaatuse masin :D Mida saab iga kell käepäraste vahenditega roostevabaks muuta ! ..teine , mis vastab sinu nõuetele ; suur katel ( või turbo!) , puur või mida iganes ...saad funnida rahulikult ringi 8) Kui pekski vahele jääma , pole erilist probleemi kordusülevaatusega :!:

Sõita tuleb loomulikult vastavalt eeskirjadele :lol:

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Olenevalt puuri ehitusest võivad torud peale tunduvalt lähemal olla kui muud auto detailid.

Enivei tõin lihtsalt näite, mis võib juhtuda kui ilma kiivrita sõites puuriga autoga avarii peaks juhtuma.

Jah saksamaal on ka see tänaval lubatud, mis on väga fun.

Ega ma pole väitnud et ma enda autole puuri sisse ei pane/paneks.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

kordusülevaatust ka lõpmatuseni teha ju ei jõua, seda enam et peale

esimest kordusülevaatust oled mendi mustas/punases nimekirjas :?

aga ikkagi liikleme korralikult ja oleme eeskujuks mitte rullnokkluse levitajateks :wink:

nalja tuleb teha õigel ajal vastaval üritusel või siis hoolikalt valitud kohas 8)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

neid hoolikalt valitud kohti on teil teada, mina sain näiteks 600 ek ära, :D (õiges kohas).

võibolla asi selles et eraautosid ei tunta :)

võru väike koht ja paar eramasinat ikka liigub, lihtsalt halb juhus...

pealegi märgiststi su auto juba M mootori pähe selle väikse intsidenti pärast :lol:

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tulemus on mõlemal sama aga vahe on rakendumiskiiruses.

Eelistusi on nii ja naapidi aga viscol läheb veidi rohkem aega blokeeringu tekkeks ja võib pikalt blokeeringus olles üle kuumeneda ja lukustuseffekti kaotada, kuni õli uuesti maha jahtub.

Ise kasutan ka Viscot hetkel, kuna muud polnud saada ja siit ketastega LSD ostmine on IMO väga suure riskiga, kuna mis seal salata inimesed ei raatsi pea 1000.- eek korraliku LS lisandiga diffriõlile raisata.

Pakun, et 80% ei teagi, et friktsioonketastega diffris käib spetsiaalõli.

Aga selle posti viimane pool ega ka algus ei ole tegelikult antud autoga kuidagi seotud, nii et selle diffriteema võiks mujale tõsta.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

tark jutt võib siin teemas edasi minna, loen huviga :)

mul hetkel lauapeal visko differ suur korpus, kellel huvi

saatke PS oma hinnaga, odavat hinda sellise asja eest

on mõttetu loota :wink:

Mihkel, kas polnud mitte sedasi et mida tohkem tallad, seda suurem on lukusus? :)

oskad õelda mis vahet on visco ja LSD difritel?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tulemus on mõlemal sama aga vahe on rakendumiskiiruses.

Eelistusi on nii ja naapidi aga viscol läheb veidi rohkem aega blokeeringu tekkeks ja võib pikalt blokeeringus olles üle kuumeneda ja lukustuseffekti kaotada, kuni õli uuesti maha jahtub.

See on viscoketastega blokeering, kus lukustus tekib spetsiaalse silikoonõli paisumise tõttu.

Tavamudelitel on friktsioonketastega blokeering.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Viscol läheb rakendumiseks aega aga friktsioonketastega variandil on juba preload algul peal

ja rakendub koheselt kui rataste kiirused muutuvad.

Seetõttu on Visco diffriga auto veidi alajuhitavam ja läheb algul otse mitte kohe külge.

See sõltub muidugi mootorivõimsusest ka veidi, kui kiirelt rattad tühja saadakse.

Talvel igatahes on tunda mul, et murdosa sekundike võiks varem tagaosa liputama hakata aga

hiljem ei ole enam nagu vahet.

Subarul on samamoodi taga ja keskel viscod ning auto on väga alajuhitav ja läheb pidevalt otse.

Ainult kontraga saab normaalselt kurve läbida, erinevalt näiteks audi quattro süsteemist.

Nii Visco kui clutch-pack blokeeringud kuluvad ja igavene pole kumbki.

Visco hakkab vaikselt läbi libisema kui vanaks jääb.

Samas clutch-packi saab tunduvalt kiiremini p**sse keerata kasutades vana õli ja vahetamata seda korrapäraselt.

Visco on kinnises korpuses ja selle õli vahetada ei saa, hammakatele käib tavaline friktsioonlisanditeta differentsiaaliõli.

Ei maksa nüüd arvata, et visco halvem on kui clutch-pack blokeering, mõlemal on omad iseärasused.

Kui ma tutikat diffrit peaks valima võtaks isiklikult clutch-packi aga kui kasutatud peaks valima, siis viscoga ilmselt veidi väiksem võimalus ÜLE saada.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mihklile suur tänu asjade lahti seletamise eest, teadsin osasid asju aga

polnud 100% kindel, nüüd selge ülevaade 8)

kõige lollikindlam on UM'ist uus LSD (clutch-pack) unit osta koos õliga....

muidugi oleneb milleks autot kasutada sest näiteks driftimiseks on 25%

ikka natuke alla arvestust....fun on ta sellegipoolest ja ega see LSD polegi

ju mõeldud "2-wheel" burnoudiks vaid ikka jõu maha panemiseks.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus